Kuin kaksi marjaa

  • 1 047 145
  • 3 243

Glove

Jäsen
Ihan ilman mitään ohjelmia voin kertoa, että minä ja Arsi Harju.

No, kokeilin tuota myheritagea:
Pauli Rantasalmi
Ernest Hemingway
Tobey Maquire
George Galloway
Fahd of Saudi Arabia
Aristide Briand
Ian Anderson
Adam West
Guy de Maupassant

En kyllä ole noista kuullutkaan, paitsi Hemingwaystä.
 

scholl

Jäsen
Eilisessä CL-studiossa futaaja Juha Reini näytti aivan Ville Niemiseltä. Harmi, ettei googlella löydy Reinistä sellaista kuvaa.
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Rocco kirjoitti:
täällä voi huvikseen testata valokuvan perusteella kuka muistuttaa ketäkin.

Testattu on, ylivoimainen ykkönen look-a-like-kisassa on.....

Aki Hakala, tuo Rasmuksen rumpali 80%:n osuudella. Sinällään tämä ei minulle tullut yllätyksenä, kertalleen jopa yksi tyttö tuli eräässä ravintolassa kummissaan viereen pällistelemään ja sai viimein kysyttyä: "Ei vittu, soitatsää siinä Rasmuksessa?".

Muut palkintopallisijat menevät Robert Downey Jr.:lle (75%) ja jaettu kolmas sija Sean Lennonille ja Linkin Parkin Chester Benningtonille (74%). Hassua muuten että Carl Lewis sai 63 %, emminä kyllä omasta mielestäni siltä näytä....

Pitääpä hommata jostain kuva missä ei on piilarit päässä niin kattoo miten toi tulos muuttuu.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jack Osbourne ja Hannu Jortikka... molemmilta löytyy samanlaiset läskihuulet , pikkiriikkiset siansilmät ja vararenkaat vyötäröltä.

Toisen faija vaan on TheOzzy ja toisen, no, herra Jortikka (kaikella kunnioituksella toki ja mikäli olen käsittänyt oikein R.I.P).
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
BoredOldLady kirjoitti:
Jack Osbourne ja Hannu Jortikka... molemmilta löytyy samanlaiset läskihuulet , pikkiriikkiset siansilmät ja vararenkaat vyötäröltä.
Oikaisuna sen verran, että fat jack ei ole enää niin fat. Pientä yhdennäköisyyttä on kyllä siitä huolimatta havaittavissa.
 

Rocco

Jäsen
Tämä menisi paremmin varmaan "mille naurat juuri nyt" -ketjuun, mutta hyvin se tännekin sopii...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös