Kuin kaksi marjaa

  • 1 046 884
  • 3 243

Karzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uisge beatha
Kuin kaksi tarjaa.
 

Liitteet

  • kuinkaksitarjaa.jpg
    kuinkaksitarjaa.jpg
    35,8 KB · kertaa luettu: 3 216

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Koira kirjoitti:
Itseasiassa ei meinaa saada hekottelua loppumaan sitten millään.. Tekis mieli tulostella noita ja mennä jakamaan touhon koululle :)

Minäkin pissasin jo pöksyyn.Laredot aivan virtsassa ja pakkasta.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Ruotsin sprinttihiihtäjä Lina Anderson on kyllä ihan nuoren Foppan näköinen...
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Master Chief kirjoitti:
Ruotsin sprinttihiihtäjä Lina Anderson on kyllä ihan nuoren Foppan näköinen...
Ei anna luonto periksi ryhtyä Foppaa noin pahasti haukkumaan, joka tapauksessa tämä mainitsemasi hiihtäjä-Andersson (yllätys, kuvassa keskimmäisenä) on kyllä ruma kuin apina.

Jonkun koosteen näin äsken syödessäni, ja meinasi jauhelihamössöt lentää hämmennykseni myötä lasipöydälle palkintojenjakoa näytettäessä. Kunnon sirkuselämys heti alkuillasta.
 

Receiver

Jäsen
Suosikkijoukkue
VG-62, TPS, TuTo, Suomen maajoukkue
Kuin kaksi marjaa...

CD-levy ja Torinon Olympialaisten mitalit.
 

Liitteet

  • 2marjaa.jpg
    2marjaa.jpg
    50,5 KB · kertaa luettu: 728

Miguel

Jäsen
Katsokaapa tuoreen IS Veikkaajan brittifutis-sivuilta Viikon fani -juttu. Nopealla silmäyksellä luulin oikeasti, että kuvassa on itse Pentti Matikainen.

Sivunumeroa en tähän hätään voi tarkistaa, eikä tuota kuvaa taida nettiversiosta löytyä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en tiedä onko nämä jo mainittu täällä, luultavasti on. Enkä mä nyt kuvia jaksanut etsiä.
Mutta aina kun mä näen Erkka Westerlundin niin tulee mieleen Mauno Koivisto. Ja Jarmo Kekäläisestä James Spader (varsinkin siinä noin 10v vanhassa Wolf -leffassa).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös