Kari Runk

Jäsen
"Että minua pistää vihaksi tämä ajattelu, että kaikki mielipiteet ovat muka tasa-arvoisia. Eivät ole. Osa on paskoja. Niiden takana ovat idiootit. Internet on kuin joku ajattelun Idols-kilpailu, että sinne vaan, sinne vaan jokainen, jolla ei ole mitään pätevyyttä ajatella monimutkaisia asioita, menee mesoamaan suuna päänä ilman minkäänlaista itsekritiikkiä, ja sitten loukkaantuu, kun joku ei vaan tykkää."

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Esa Tikkanen
Esa Keskinen

Tikin kuvahan on vanha, mutta Essin tältä keväältä. Mikähän mahtaa olla mahtaa olla Essin markkina-arvo vuonna 2018?

Jörnimisen jälkeen toiseksi parasta ajanvietettä taitaa olla Jatkoaikaan kirjoittaminen. Ja jos mä satun olemaan yksin, niin mä saatan tehdä niitä yhtä aikaa.

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eka Domi oli paras
Näyttelijä Kai Vaine - Jääkiekkolegenda Racki

Liitteet

"Ei kai gloryhunttereista niin paljon päänvaivaa ole. Toisaalta, ymmärrän kyllä hyvin esim. Montrealin kannattajia täällä. Olet seurannut vaikka 30 vuotta joukkuetta ja yhden treidin / draftin takia hiekkalaatikkosi on yhtäkkiä täynnä porilaisia mussuttamassa peliaikaa suosikilleen." -Jatkoajan käyttäjä MR8

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Kun tuolla MM-fudiksessa tuli puheeksi:

Mol Ram - tugeenikultin pappi Indiana Jones ja tuomion temppeli-elokuvasta

Wahbi Khazri - tunisialainen jalkapalloilija

Jörnimisen jälkeen toiseksi parasta ajanvietettä taitaa olla Jatkoaikaan kirjoittaminen. Ja jos mä satun olemaan yksin, niin mä saatan tehdä niitä yhtä aikaa.

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Tämä ketju tuli mieleen jo ensimmäisellä kierroksella mutta ehdin jo unohtaa. Nyt huomasin jälleen että Suomessa ryvettynyt Aku Louhimies on näköjään siirtynyt Tanskan maajoukkueeseen Eiriksenin salanimellä.

Hoki on hieno laji, vielä kun tajuaisvat tuon liitossakin.

Rankkari

Jäsen
Hesarin sika-Trump vertailu, suvaitsevuuden päivänä on paras.
Pride ja suviseurat on ok suvaita, Trump ei. Mies kun on idiootti, mutta on sanonut ennakkoon, ja totetuttanutkin sitä, mitä pöhkönä pressana touhuaakin nykyisin.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy