Lukko haukkasi kolossaalisen pietin sitä itseään?
Niin, itse en malta olla esiintuomatta eräitä hyvin kinkkisiä kysymyksiä.
Asiahan on nimittäin niin, että jääkiekkoilija ja keskushyökkääjä Tomas Kuharcik on paatunut kasvissyöjä.
Koska on täysin selvää, että ko. epäterve mieltymys ravintotieteellisellä mittarilla on soveltuva lähinnä sisätöissä kynää savuttaville humanisteille ja muille puidenhalaajasivareille, johtuen sen keveydestä ja huonosta energiapitoisuudesta, en malta olla nostamatta kissaa pöydälle kysymällä suoraan ja käsi sydämellä, että kuinkahan jaksaa Tomas painaa Liigan tunnetusti jokseenkin rankassa skenessä?
Olen täysin varma, että Kuharcik ei kerta kaikkiaan jaksa painaa täysipainoisesti tuollaisen kepuliravinnon avulla koko pitkää loppukautta.
Kyllä mies, ja etenkin liigapelaaja, tarvitsee myös lihaa. On ilman muuta selvää, että kasvisravinnon kontottama hyökkääjä ei maaleja lado ja syöttöjä jakele, kuin korkeintaan kepuli- ja humpuukijoukkueita, kuten Jokereita, vastaan.
Tämän lisäksi on muistettava vielä sekin, että kasvissyöjä-hipit vastustavat aina ja kaikkialla ydinvoimaa. Koska Lukon eräs merkittävä tukija on kaikkien kasvissyöjähippien ja naatinpurijoiden suuri saatana, eli TVO, en malta olla sanomatta, että kyllä nyt on Lukolla piru merrassa.
Olen enemmän kuin varma, että kohta ovet ja ikkunat paukkuvat Lukon toimistolla, kun joku lörppäsuu möläyttää Kuhalle, että hänen pelipaitansa rinnuksessa lukee urosnorsun sukupuolielimen kokoisilla kirjaimilla YDINVOIMA.
Onkin täysin varmaa, että pelkästään näiden esiintuomieni veriruskeiden todisteiden valossa ja miksei muutenkin, Lukko on nyt haukannut raamatullisen mitan sitä itseään.
Loppukaneetiksi päädyn vielä toteamaan, että haluan kuitenkin olla tukenanne tässä vaikeassa asiassa siitä syystä, että meidän ns. pikkuseurojen kannattajien tulee pitää yhtä.
Täältä tähän