Tilaako HC TPS, TPS-kannattajat vai minä? Kyseiselle paitatyypille tulee hintaa noin 6 €/kpl.
http://i3.aijaa.com/b/00984/12259507.jpg
Itseasiassa, tuo paita, tuohon hintaan, tilaan ehdottomasti jos tulee. Juuri tuollaisena. Piristävän näkönen!
Tilaako HC TPS, TPS-kannattajat vai minä? Kyseiselle paitatyypille tulee hintaa noin 6 €/kpl.
http://i3.aijaa.com/b/00984/12259507.jpg
Suikkasen kommentit koskien Kumeliauskasia ja Bertrandia:
31.5.2013 Haastattelu: Suikkanen - YouTube
Arviolta seitsemän minuutin kohdilla pitäisi olla, TPS:n YouTube-kanavalle siis linkki.
Suikkanen tuossa mainitsi myös Kummelin scouttauksesta. Eli Teemu Elomo olisi miestä veljelleen suositellut. Teemulla nyt luulisi olevan melko hyvä haju SM-liigan tasosta, joten jos hän uskoo Kummelilla olevan potenttiaalia onnistua liigassamme niin voihan se olla, että mies on se todellinen "jokeri-kortti", jota Suikkanenkin tuossa vähän vihjaisi.
Tuo nimimerkki Daenboudianin paitamalli on ihan timantti.
Tuo nimimerkki Daenboudianin paitamalli on ihan timantti. Jos joku ehtii ja jaksaa ottaa noiden tilaamisen ja muutenkin tilauksen organisoinnin asiakseen, niin aivan varmasti tilaan, kunhan hinta ei ihan tähtitieteelliseksi nouse. Ja totta kai tilaan tulevalle vaimollekin. Mikäli nämä saadaan kahden viikon kuluessa (hääpäivä 15.6.) niin lupaan antaa paidan häälahjaksi.
Niin ja mun mielipiteeni on, että ei mitään selkänumeroita tai muitakaan turhia painatuksia. En tuolla paidalla kuitenkaan tahtoisi korostaa itseäni, eli ei mitään jäsennumeroita tai muita turhakkeita. Yksinkertainen on kaunista.
Jokin muu tapa? Odottaen syksyn harjoituspelejä, ostettujen paitojen välittäminen keskustan kahvilassa yms?
Ilmanko tässä nyt jäädään?
Kuinkas monta paidan haluavaa mahtaa sitten olla muualta kuin Turun lähialueelta? Mä voisin noita naputtaa postin huomaan, mutta se kuitenkin maksaa sen reilun 5€ pala. Voi toki olla enemmänkin riippuen minkä kokoisia paketteja niistä tulee.Enkä kyllä usko olevani ainoa ei-paikkakuntalainen, joka paidan kyllä halajaisi.. Ilmanko tässä nyt jäädään?
Kuinkas monta paidan haluavaa mahtaa sitten olla muualta kuin Turun lähialueelta? Mä voisin noita naputtaa postin huomaan, mutta se kuitenkin maksaa sen reilun 5€ pala. Voi toki olla enemmänkin riippuen minkä kokoisia paketteja niistä tulee.
Onko porukka valmis maksamaan tuohon paidan päälle postit? Kirjekuoret voin tarjota.
Olisiko tyhmä idea, että jokainen editoisi alkuperäistä viestiään ja laittaisi KUBE-numeronsa jälkeen esim. sulkuihin paikkakuntansa? Tästä sitten Jaws (?) voisi tehdä jälleen kokoelmalistan paikkakunnista niihin alkuperäisiin listauksiinsa.Kuinkas monta paidan haluavaa mahtaa sitten olla muualta kuin Turun lähialueelta?
Mitä postitukseen tulee, niin muistaakseni Postissa on myynnissä valmiita (pehmustettuja?) kirjekuoria, joissa on postimaksu jo maksettu. Mielestäni tuollaisten käyttö olisi kaikkein järkevintä - ainakin itse olen käyttänyt vastaavia ulkomaan kuoria, mutta muistaakseni niitä oli myös pelkästään Suomen sisäiseen käyttöön.
Epäilen kyllä, että tässä vaiheessa porukka hieman epäröi noiden paitojen tilaamista, kun Tadas ei vielä ole varmistanut sitä vakituista pestiä.
Helposti-kuorihan sen nimi olikin.Eipä tosiaan tullut mieleen nuo Helposti-kuoret. Noissa vaan on se kirjeen koko rajoitettu, joten se voi mennä tuollaisella paidalla aika herkästi niiden rajojen yli.