Mukana.
Kun nyt seuran puolelta vietetään hiljaiseloa, siis mitä uusiin tekijämiehiin tulee, niin on hienoa, että fanit edes yrittävät saada aikaan jotain positiivista fiilistä. KUBE toimii hyvänä esimerkkinä tästä. Menkööt Nummelin ja karatkoon Vahalahti, meil o Liettuan Luuta ja Gallian Kukko rosteris hei!
Bertrand on jäänyt mieleen yritteliäänä pörrääjänä, jolla vauhtia ja tahtoa on, mutta kädet eivät läheskään aina pysy pään suunnittelemien huikeiden kuvioiden perässä. Jotenkin on fiilis, että Suikkasen valmennuksessa tämä jäbä ottaa seuraavan kehitysaskeleen, toivottavasti ison sellaisen. Kumeliauskas on mulle ihan uusi tuttavuus, enkä varmaankaan ole ainut. Mutta väliäkö sillä, tryoutissa ei ole mitään hävittävää. Eikä sitä ikinä tiedä, voihan tässä olla seuraava Dainius Zubrus!
En jaksa pahoittaa mieltäni päivittäin sen takia, että Tepsi mököttää hiljaa nurkassa, kun toiset rakentavat joukkuettaan. Eiköhän siellä taas sen verran ukkoja saada riviin, että täysi joukkue saadaan jalkeille. Ja sitä joukkuetta minä kannustan, on se sitten Mestis- tai NHL -tasoa, tai jotain siltä väliltä. Aina en haluaisi kannustaa, mutta minkäs sille tekee, että sydän on mustavalkoinen. Ja koska rakastan tätä seuraa, niin uskon sokean lapsellisesti siihen, että Arse & kump. ovat kuitenkin tosissaan joukkuetta rakentamassa, eivätkä tyydy pelkästään muiden jämiin.
Intohimoisin fanittaminen on jäänyt nuoremmille, meikäläinen nykyään vaan huutaa ja taputtaa muiden mukana. Toisinaan tyydyn vain nyökkäilemään hyväksyvästi, tai pyörittelemään epäuskoisena päätäni.
Mutta joo, eksyin sivuraiteelle tässä länkytyksessä. Anyways, mukana ollaan! Joko tilataan KUBE-hupparit vai odotetaanko, kunnes Kuml.. Kumeleli... Kummeli on saanut ihan oikean isojen poikien sopimuksen?
*edit*
Eikä ainuttakaan #KUBE -hashtagjuttua Twitterissä? Nyt on. Sisällytin sellaisen tervetulotoivotukseen, jonka Bertrandille osoitin. Kumeliauskas ei taida osata edes käyttää Twitteriä. Onko Liettuassa internet? No joo, eipä taida ranskiskaan kovin aktiivinen somessa olla ja oikeastaan hyvä niin. Osoittaa, että miehellä on parempaakin tekemistä, toisin kuin esim. minulla.
No kuitenkin, sosiaalinen mediahan on nyt käytännössä otettu haltuun, että siitä ei enää tarvitse huolehtia. Eipä sitten muuta, kuin suunnittelemaan tifoa näille kavereille.