Otetaan pois kuljeksimasta.
Pidetään homma sovittuna! Paidat on siis ny loppu joten muut jäi rannalle ruikuttaa. Seuraavaksi ehkä joskus SWESWE-paitaa tilailemaan :-)
Otetaan pois kuljeksimasta.
Pidetään homma sovittuna! Paidat on siis ny loppu joten muut jäi rannalle ruikuttaa. Seuraavaksi ehkä joskus SWESWE-paitaa tilailemaan :-)
Uskallan luvata, että Tadas on parempi pelaamaan lätkää kuin puhumaan lontoota. Vaikka ei tiennytkään omia vahvuuksiaan. :D
Sellainen kommentti vielä, että varsin sujuvasti Tadas puhuu englantia. Voidaan joskus vaikka koittaa miten hyvin se englanti itse kullakin taipuu, kun tuntematon kaveri saapuu videokameran kanssa suoraan ensimmäisten jäätreenien jälkeen haastattelemaan.
Sellainen kommentti vielä, että varsin sujuvasti Tadas puhuu englantia. Voidaan joskus vaikka koittaa miten hyvin se englanti itse kullakin taipuu, kun tuntematon kaveri saapuu videokameran kanssa suoraan ensimmäisten jäätreenien jälkeen haastattelemaan.
Mä olen töitteni puolesta ollut niin paljon tekemisissä (puhujan mielestä) surkean englannin kanssa, että tässä tapauksessa kyse ei ollut mistään muusta kuin oudosta tilanteesta, uudesta kaverista ja silkasta "pelosta".Tadas toki itsekin tuossa vähän vaatimattomasti sanoi, että ei ole mikään englannin kielen Einstein, mutta kyllähän hänen puhumisistaan sentään selvän sai.
Olenko mä sitten #137?
KUBE-kaksikosta Charles Bertrand avasi Pitsiturnauksessa maalitilinsä, onnea Ranskan ylpeydelle!