Onko KUBE:n liidereillä ''varasuunnitelman varasuunnitelmaa'', mikäli (kun :D) Kumeliauskas ei saakkaan varsinaista sopparia?
Vai onko tilanne se, että ''pakko'' antaa rosteripaikka, jottei KUBE hajota nakkihallia mielenosoitukseksi kauden alkaessa?
Vanha Len kirjoitti:Nimimerkki Jaws loi erittäin nerokkaasti erään kiekkomaailman suurimman meemin, mitä tällä hetkellä tässä maassa löytyy. Toista sataa jäsentä aivan hetkessä, fanipaidat sekä näkyvyys somessa.
Vähän yli seurarajojen hypätään, mutta se minulle sallittakoon. Jos siis suotte, #131 täällä.
Paita tilattu ja #133 ilmoittautuu!
Pakko se oli myös paita tilata tuomaan piristysä kesään! ;) Äärimmäisen hauska ja mieltä nostattava idea kaiken kaikkiaan!
Kiitokset siis vielä sekä ketjun avaajalle (Jaws) sekä myös tietysti Jaakolle paitojen nopeasta organisoimisesta!
Kaikki kunnia Jaakolle, mutta aika pitkälti minä olen tätä t-paitahommaa organisoinut tilinumeroani myöten.
Kaikki kunnia Jaakolle, mutta aika pitkälti minä olen tätä t-paitahommaa organisoinut tilinumeroani myöten.
Paitoja tilattiin huikeat 75 kpl. Iso Kiitos kaikille tilanneille. Seuraavaan tarratilaukseen on myös tulossa KUBE-tarrat, joten eiköhän KUBE tule näkymään aika hyvin myös vierashalleissa, mutta niistä lisää kun on sen aika.