Sitten aloitetaan!
Lyhyt kertaus säännöistä:
Jokaisesta joukkueesta tulee kolme kiperää, ja vaikeusastetta olen pyrkinyt sopivasti kiristämään, eli ykkönen on "helpoin" ja kolmonen vaatikin jo Poirotmaista päättelykykyä.
Mukaan olen kelpuuttaneet kaudeksi 2019-2020 sopimuksen tehneet pelaajat (tilanne 24.8.2019). Pelaajalistan josta oikeat vastaukset löytyvät julkaisen kunkin joukkueen kohdalla.
Vastaukset vain ja ainoastaan yksityisviesteinä minulle, otsakkeeksi tulee laittaa kiperä ja joukkue josta kysymys.
Vastausaikaa 1 viikko. Pyrin julkaisemaan uuden aina sunnuntaiaamuisin (tämä ensimmäinen julkaistaan poikkeuksellisesti jo tänään, vastausaikaa su-aamuun klo 06.00 asti), joten vastausaika loppuu sunnuntaisin klo 06.00. Oikeat vastaukset perusteluineen ja pisteet pyrin julkaisemaan myös aina sunnuntaisin.
Vastausaikaa tähän ensimmäiseen osioon poikkeuksellisesti reilu viikko, eli su 8.9. klo 06.00 asti.
Jos epäilette vastauksenne oikeillisuutta, kannattaa perustella vastauksensa. "Vääräkin" vastaus saatetaan hyväksyä mikäli perustelut ovat aukottomat. Jokaiseen vihjeeseen ei ole pakko vastata kerralla, riittää kun su-aamun mennessä saan vastaukset. Toimin lahjomattomana ylituomarina, jonka sana on tämän kisan laki. Totta kai saa antaa palautetta ja pitääkin.
Tervetuloa mukaan kipristelemään kaikki uudet ja vanhat osallistujat!
Ps. Muistakaa, että vastaukset vain ja ainoastaan yksityisviesteinä minulle!
HIFK
Oikeat vastaukset löytyvät näistä pelaajista:
Frans Tuohimaa
Atte Engren
Brad Lambert
Sebastian Dyk
Jesse Saarinen
Jere Sallinen
Otto Paajanen
Teemu Turunen
Terry And
Anton Lundell
Janne Hämäläinen
Teemu Engberg
Wiljami Myllylä
Juho Keränen
Iikka Kangasniemi
Teemu Tallberg
Niklas Nordgren
Thomas Nykopp
Micke-Max Åsten
Lennart Petrell
Juha Jääskä
Eero Teräväinen
Rony Ahonen
Mikko Kousa
Joonas Lyytinen
Tobias Winberg
Niko Seppälä
Aleksi Laakso
Johan Motin
Markus Kankaanperä
Elias Ulander
Ville Varakas
1. Pitt Adam. (1p)
2. John myös päättää. (2p)
3. Viideltä maassa sata niskan perään. (3p)
Lyhyt kertaus säännöistä:
Jokaisesta joukkueesta tulee kolme kiperää, ja vaikeusastetta olen pyrkinyt sopivasti kiristämään, eli ykkönen on "helpoin" ja kolmonen vaatikin jo Poirotmaista päättelykykyä.
Mukaan olen kelpuuttaneet kaudeksi 2019-2020 sopimuksen tehneet pelaajat (tilanne 24.8.2019). Pelaajalistan josta oikeat vastaukset löytyvät julkaisen kunkin joukkueen kohdalla.
Vastaukset vain ja ainoastaan yksityisviesteinä minulle, otsakkeeksi tulee laittaa kiperä ja joukkue josta kysymys.
Vastausaikaa 1 viikko. Pyrin julkaisemaan uuden aina sunnuntaiaamuisin (tämä ensimmäinen julkaistaan poikkeuksellisesti jo tänään, vastausaikaa su-aamuun klo 06.00 asti), joten vastausaika loppuu sunnuntaisin klo 06.00. Oikeat vastaukset perusteluineen ja pisteet pyrin julkaisemaan myös aina sunnuntaisin.
Vastausaikaa tähän ensimmäiseen osioon poikkeuksellisesti reilu viikko, eli su 8.9. klo 06.00 asti.
Jos epäilette vastauksenne oikeillisuutta, kannattaa perustella vastauksensa. "Vääräkin" vastaus saatetaan hyväksyä mikäli perustelut ovat aukottomat. Jokaiseen vihjeeseen ei ole pakko vastata kerralla, riittää kun su-aamun mennessä saan vastaukset. Toimin lahjomattomana ylituomarina, jonka sana on tämän kisan laki. Totta kai saa antaa palautetta ja pitääkin.
Tervetuloa mukaan kipristelemään kaikki uudet ja vanhat osallistujat!
Ps. Muistakaa, että vastaukset vain ja ainoastaan yksityisviesteinä minulle!
HIFK
Oikeat vastaukset löytyvät näistä pelaajista:
Frans Tuohimaa
Atte Engren
Brad Lambert
Sebastian Dyk
Jesse Saarinen
Jere Sallinen
Otto Paajanen
Teemu Turunen
Terry And
Anton Lundell
Janne Hämäläinen
Teemu Engberg
Wiljami Myllylä
Juho Keränen
Iikka Kangasniemi
Teemu Tallberg
Niklas Nordgren
Thomas Nykopp
Micke-Max Åsten
Lennart Petrell
Juha Jääskä
Eero Teräväinen
Rony Ahonen
Mikko Kousa
Joonas Lyytinen
Tobias Winberg
Niko Seppälä
Aleksi Laakso
Johan Motin
Markus Kankaanperä
Elias Ulander
Ville Varakas
1. Pitt Adam. (1p)
2. John myös päättää. (2p)
3. Viideltä maassa sata niskan perään. (3p)