Lyhyt kertaus säännöistä:
Jokaisesta joukkueesta tulee kolme kiperää, ja vaikeusastetta olen pyrkinyt sopivasti kiristämään, eli ykkönen on "helpoin" ja kolmonen vaatikin jo Poirotmaista päättelykykyä.
Pelaajalistan josta oikeat vastaukset löytyvät julkaisen kunkin joukkueen kohdalla. Pelaajalistat olen kopioinut 03.09. Jatkoajasta, ja niihin ei tule muutoksia! Vaikka uusia pelaajia tulee joukkueisiin, myös kauden kuluessa joukkueista poistuvat pysyvät listoilla!
Vastaukset vain ja ainoastaan yksityisviesteinä minulle, otsakkeeksi tulee laittaa kiperä ja joukkue josta kysymys.
Vastausaikaa 1 viikko. Pyrin julkaisemaan uuden aina sunnuntaiaamuisin. Oikeat vastaukset perusteluineen ja pisteet pyrin julkaisemaan myös aina sunnuntaisin. Tämän ensimmäisen osion vastausaikaa on sunnuntaihin 12.09. klo 06.00 asti.
Jos epäilette vastauksenne oikeillisuutta, kannattaa perustella vastauksensa. "Vääräkin" vastaus saatetaan hyväksyä mikäli perustelut ovat aukottomat. Jokaiseen vihjeeseen ei ole pakko vastata kerralla, riittää kun su-aamun mennessä saan vastaukset. Toimin lahjomattomana ylituomarina, jonka sana on tämän kisan laki. Totta kai saa antaa palautetta ja pitääkin.
Tervetuloa mukaan kipristelemään kaikki uudet ja vanhat osallistujat!
HIFK
Oikeat vastaukset löytyvät näistä pelaajista:
Michael Garteig
Niilo Halonen
Miro Karjalainen
Joonas Lyytinen
Eero Teräväinen
Rony Ahonen
Tobias Winberg
Kasper Kotkansalo
Johan Motin
Yohann Auvitu
Mico Luoto
Jordan Schmaltz
Jere Innala
Otto Paajanen
Teemu Tallberg
Otto Karvinen
Alex Broadhurst
Eetu Koivistoinen
Roni Hirvonen
Rasmus Heljanko
Miro Väänänen
Micke-Max Åsten
Juha Jääskä
Sebastian Dyk
Leevi Teissala
Olli Palola
Elis Hede
1. Ask kukassa. (1p)
2. Liki autio itkuksikin klapin epään. (2p)
3. Itä tunturissa ainakin kaksi Afrikassa korkein paras. (3p)
Jokaisesta joukkueesta tulee kolme kiperää, ja vaikeusastetta olen pyrkinyt sopivasti kiristämään, eli ykkönen on "helpoin" ja kolmonen vaatikin jo Poirotmaista päättelykykyä.
Pelaajalistan josta oikeat vastaukset löytyvät julkaisen kunkin joukkueen kohdalla. Pelaajalistat olen kopioinut 03.09. Jatkoajasta, ja niihin ei tule muutoksia! Vaikka uusia pelaajia tulee joukkueisiin, myös kauden kuluessa joukkueista poistuvat pysyvät listoilla!
Vastaukset vain ja ainoastaan yksityisviesteinä minulle, otsakkeeksi tulee laittaa kiperä ja joukkue josta kysymys.
Vastausaikaa 1 viikko. Pyrin julkaisemaan uuden aina sunnuntaiaamuisin. Oikeat vastaukset perusteluineen ja pisteet pyrin julkaisemaan myös aina sunnuntaisin. Tämän ensimmäisen osion vastausaikaa on sunnuntaihin 12.09. klo 06.00 asti.
Jos epäilette vastauksenne oikeillisuutta, kannattaa perustella vastauksensa. "Vääräkin" vastaus saatetaan hyväksyä mikäli perustelut ovat aukottomat. Jokaiseen vihjeeseen ei ole pakko vastata kerralla, riittää kun su-aamun mennessä saan vastaukset. Toimin lahjomattomana ylituomarina, jonka sana on tämän kisan laki. Totta kai saa antaa palautetta ja pitääkin.
Tervetuloa mukaan kipristelemään kaikki uudet ja vanhat osallistujat!
HIFK
Oikeat vastaukset löytyvät näistä pelaajista:
Michael Garteig
Niilo Halonen
Miro Karjalainen
Joonas Lyytinen
Eero Teräväinen
Rony Ahonen
Tobias Winberg
Kasper Kotkansalo
Johan Motin
Yohann Auvitu
Mico Luoto
Jordan Schmaltz
Jere Innala
Otto Paajanen
Teemu Tallberg
Otto Karvinen
Alex Broadhurst
Eetu Koivistoinen
Roni Hirvonen
Rasmus Heljanko
Miro Väänänen
Micke-Max Åsten
Juha Jääskä
Sebastian Dyk
Leevi Teissala
Olli Palola
Elis Hede
1. Ask kukassa. (1p)
2. Liki autio itkuksikin klapin epään. (2p)
3. Itä tunturissa ainakin kaksi Afrikassa korkein paras. (3p)