Mä taas kiinnitin siihen huomiota, että sekä hyökkäys- että puolustusalueella tuplasi välillä hyvin ja iski vastustajaan kiinni aika sähäkästi ja oli ja on kaudenkin aikana ollut tilanteita, joissa tämän ansiosta on itse tai joukkuekaveri on saanut kiekon. Näkisin että viime kaudesta tällainen aktiivisuus on lisääntynyt.Yyveessä kiinnitin huomiota siihen, että jäi katselemaan omaa laukaustaan ja kun se ei mennytkään, kääntyi poispäin. Kiekko kuitenkin jäi pelattavaksi, mutta mies oli jo menossa väärään suuntaan.
Vesalaiselta puuttuu vielä se 'terrieriominaisuus', jonka jälkeen olisikin täydellinen. Luotan, että sekin löytyy ❤️
Käy kiinni, puskii!
Totta on! Nuori mies ja toivottavasti kehittyy yhä lisää. Hieno pelaaja on hän.Näkisin että viime kaudesta tällainen aktiivisuus on lisääntynyt.
En kyllä itse nää, että Vessi koskaan änärissä pystyisi paikkaa vakiinnuttamaan. Veikkaan, että pysyy Euroopassa.Kertokaapa vähän kaverista, onko vielä toiveita pieneen kaukaloon vai onko seuraava steppi Sveitsi/Ruotsi.
Jaa. Lienee siitä että meni hieromaan Tyrväisen naamaa tämän taklattua Joria. Dumarit halusi tappaa tunteen.Mistä eilisen epä urheilijamainen käytös rangaistus tuli?
Mun mielestä ihan OK vihellys ja hyvä että Laine meni hieromaan.Jaa. Lienee siitä että meni hieromaan Tyrväisen naamaa tämän taklattua Joria. Dumarit halusi tappaa tunteen.
Olen samaa mieltä. Vesalaisen pistesaldo on sitä luokkaa, että sitä varmasti nostettaisiin esiin enemmänkin, ellei edellä olisi vielä kaksi kovempaa tehoilijaa.Mielestäni tämä nykyinen 25 pistettä on tullut vähän puolihuolimattomasti. Kertonee Vesalaisen älyttömästä potentiaalista paljon,
Niin, Vesalaisen "synti" on se, että on tehnyt tylsän tasaiset 11+14 pinnaa. Veskuhan oli Pakarisen edellä pistepörssissä eiliseen KalPa-peliin asti. Krisun kohdalla tuntuu, että vielä olisi pohkeissa varaa jopa parantaa tahtia.Vesalaisen pistesaldo on sitä luokkaa, että sitä varmasti nostettaisiin esiin enemmänkin, ellei edellä olisi vielä kaksi kovempaa tehoilijaa.
Ai saakeli mikä rankkari ja tuuletus vielä. Cmon Vessi!
Olen samaa mieltä. Vesalaisen pistesaldo on sitä luokkaa, että sitä varmasti nostettaisiin esiin enemmänkin, ellei edellä olisi vielä kaksi kovempaa tehoilijaa.
Vaan väliäkö tuolla. Vesalainen on älyttömästä vireessä hänkin, ja sillä lailla saumaton osa ketjua, että toisaalta kavereidenkin pisteet ovat osittain hänen ansiotaan. Ja tietenkin sama pätee myös toiseen suuntaan.