Olenpas vain erittäin tyytyväinen tästä jatkosopimuksesta. Kuusela pelaa aina sata lasissa ja tekee hommia erittäin kovaa. Siihen päälle vielä se hyvä laukaus. Asennekin oli kaverilla parempi synkkinä hetkinä kuin muulla joukkueella yhteensä.
Mukava ilmoitus maanantaille.
Itse olen aiemminkin sanonut, että kyseessä on ainakin jonkinverran yliarvostettu pelaaja, mutta silti tämän kauden esitykset ovat toistaiseksi olleet näkemäni perusteella (tosin kovin montaa peliä en ole tällä kaudella nähnyt, paikanpäällä vain kaksi) lähes alle arvostelun. Jotain tarvitsisi tehdä, sillä resurssien tuhlailuun ei ole varaa ja Kuuselalla niitä käyttämättömiä on.
Krissehän on hyvin tyypillinen snaipperi, jolla tulee joka ikinen kausi jossain vaiheessa kuiva jakso ja sitten kun pääsee vireeseen niin maaleja tulee liukuhihnalta.
Ja minä kun olen sitä mieltä, että Krisse nimen omaan ei ole snaipperi, kun hän Jere Lehtismäisesti tekee periaatteessa kaikki hommat hyvin ja hyvällä asenteella kentällä. Kahden suunnan hyökkääjä, joka hyvällä laukauksellaan tekee sen 20 maalia kaudessa.
Eikös Kuusela pelannut pääasiassa nimellisessä kakkosketjussa? Ylivoimallakin tuli hyvin vastuuta. Toki tuon ajan Kärpissä tilanne oli se että ykkösketju tosiaan oli ihan hävyttömän kova Pesonen-Bros-Hyvönen ja sitten oli kaksi EHT-tason ketjua, alkukaudesta kakkosketju oli Paakkolanvaaran ympärillä ja sitten kun Viuhkola palasi niin Paakkis pistettiin neloseen. Viuhkolan laidalla Kuusela pelasikin sitten pari kautta.Silloin aikanaan chrisu veteli meillä kolmosketjussa Sahlstedtin Kallen kanssa toisella laidallakin aika kova kaveri.
Olihan Kuuselalla roolia Kärpissä ja pisteitäkin tuli etenkin alkuun, sitten parilla seuraavalla kaudella hieman tahti hiipui siitä 45 pisteen vauhdista. Ja eikä tuo muutenkaan mennyt Kärpistä Tapparaan suoraan vaan pelasi kaksi kautta vielä välissä Bluesissa.Oli muuten laatua liigaan. Mietin silloin kun chrisu lähti, että olisiko ollut isompaa ruutua tarjolla, no Tapparassa oli.
No en ainakaan Raksilan kattoon.Pelaajatyyppi, jonka paidan vetäisin ennen kattoon kuin, no se on toinen tarina..
No juurikin näin, olisi ollut helppo nämä faktat tarkastaa. Mutta kirjoitinkin kuvan minkä muisti oli tehnyt. Ei tosiaan Raksilan kattoon, mutta se periksiantamaton pelaajatyyppi jota hän edustaa, se kuuluu kattoon!Olihan Kuuselalla roolia Kärpissä ja pisteitäkin tuli etenkin alkuun, sitten parilla seuraavalla kaudella hieman tahti hiipui siitä 45 pisteen vauhdista. Ja eikä tuo muutenkaan mennyt Kärpistä Tapparaan suoraan vaan pelasi kaksi kautta vielä välissä Bluesissa.