Noin puolet runkosarjaa pelattu ja ainakaan minä en ole täysin tyytyväinen Kudrocin peliesityksiin.
Kudroc oli ensimmäisellä neljänneksellä surkea mutta toisella parantanut peliään selvästi ja näyttänyt ajoittain siltä miltä pitääkin eli vahvistukselta. Mikään avainpelaaja tai johtohahmo hän ei edelleenkään ole, mutta nykytasollaan kuitenkin hyvä peruspelaaja Ässien tarpeisiin. Vaikea sanoa voisiko hän enempää ollakaan sillä noilla fyysisillä ominaisuuksilla nykyisen Sm - liigan pelaaminen on todella haastavaa. Sammalkankaan tavoin KK pelaa usein osaamisensa ylärajoilla mikä taas johtaa toisinaan nähtyihin virheisiin.
Luulenkin että aika monen Kudroc - fanin pitää tarkistaa odotuksiaan miehen suhteen. Vähän aikaa sitten täällä kyseltiin mistä Kudrocille maksetaan, minusta hänelle maksetaan varmasta oman pään pelistä ja helpoista avaussyötöistä ja tietysti rutiinitasosta joka on monta luokkaa korkeampi kuin vaikka Mielosella tai Jyrkkiöllä. Tietysti KK tuo peliin myös fyysisen ulottuvuutensa, mutta sen toteutuminen on hyvin paljon vastustajasta ja (ikävä kyllä) tuomareista kiinni. Kun selkeää tuomarilinjaa ei ole, on pelaajien vaikea tietää miten missäkin tilanteessa saa ja ei saa pelata. Kudroc kuuluu pelaajiin jotka kärsivät tästä.
Paljon puhuttu pelotteena toimiminen on puolestaan moniulotteinen juttu. Jotkut fanit tuntuvat odottavan Kudrocilta näyttäviä kostoretkiä, joiden välttäminen on kuitenkin järkevää kun huomioi pelikieltojen mahdollisuuden. Toisaalta, Kudroc on tietty pinnanalainen pelote jäällä ja sellaisena tietysti hyödyllinen joukkueelle. Esimerkiksi Jypiä vastaan nähtiin tilanne jossa Antti Pihlström perääntyi Kudrocin annettua ymmärtää että on tulossa kohti. Vaikka KK olisi kuinka keskinkertainen hanskaaja, ei liigasta löydy montaa pelaajaa joka haluaisi vapaaehtoisesti mitellä voimiaan parimetrisen, oikeasti hullulta (halutessaan) näyttävän slovakin kanssa.
Mielestäni Kudrocilta voi odottaa parempaa, mutta itse olen ajatellut tämän olevan sen tason mitä hänestä voidaan ylipäätään irti saada.