Kris Beech

  • 82 880
  • 245

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Liike ja asenne ei riitä alkuunkaan.

Asenne? En nyt kyllä asennetta haukkuisi, koska tuntee kyllä vastuunsa myös puolustussuuntaan pelaamisessa. Ja hyökkäyspäässä ottaa mustelmaa vastaan puolustuksen keskellä, vaikka voisi pelata sen alueen ulkopuolellakin. Yritystäkin hyökkäyspäässä on, mutta niin valitettavan tehotonta se tekeminen vaan tuntuu olevan.

Liike sen sijaan on ollut koko kauden korkeintaan keskinkertaista. Lisäksi ihan pystyssä pysymisen kanssa on yllättävänkin paljon ongelmia. Kyseessä on kuitenkin aika raskastekoinen jässikkä, joten ei ihan pienet äijät luulisi Beechiä heiluttavan mihinkään. Mutta niin vaan kaatuilee todella usein ja välillä ihan helponlaisestikin.
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Liike sen sijaan on ollut koko kauden korkeintaan keskinkertaista. Lisäksi ihan pystyssä pysymisen kanssa on yllättävänkin paljon ongelmia. Kyseessä on kuitenkin aika raskastekoinen jässikkä, joten ei ihan pienet äijät luulisi Beechiä heiluttavan mihinkään. Mutta niin vaan kaatuilee todella usein ja välillä ihan helponlaisestikin.

Samaa olen myös ihmetelly. Tämä on kyllä outo juttu. Kaveri on katollaan jatkuvasti. Liekö Rosendahlistakaan mitään apua tuon ongelman korjaamisessa?
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Flegu alkaa heräilemään ? Kauden tärkeimmät pelit lähestyvät, joten hyvä näin. Jospa Krisu onkin nk. playoff pelaaja.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Beech on juuri niitä pelaajia jotka uivat varjoissa ja oikean hetken tullen astuu parrasvaloihin ja tekee maalin. Selvästi kevään pelaaja.
 

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Beech on juuri niitä pelaajia jotka uivat varjoissa ja oikean hetken tullen astuu parrasvaloihin ja tekee maalin. Selvästi kevään pelaaja.

Ellei jopa kesän pelaaja. Jo on parrasvalojen lamput ollu himmeet jo pitkän aikaa. Ei mitään tekoa kaverilla ensi kaudella, kassan kautta ja kotiin.


Tulee nopeasti unohtumaan tämä kaveri ainakin minulta. Todellinen turisti.
 

Uno Louner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko.
Ellei jopa kesän pelaaja. Jo on parrasvalojen lamput ollu himmeet jo pitkän aikaa. Ei mitään tekoa kaverilla ensi kaudella, kassan kautta ja kotiin.


Tulee nopeasti unohtumaan tämä kaveri ainakin minulta. Todellinen turisti.

Täysin samaa mieltä!
Beech voi mun puolesta lähteä joogailemaan ihan minne tahansa muualle samantien. Sääleihin Kangasmäki sentteriksi ja Stach tai Nikko kokoonpanoon.

Lähe jo meneen!
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei ole ottanut tyhmiä jäähyjä pitkään aikaan, siitä plussa. Loput onkin sitten pelkkää miinusta.
 

Dishier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Beech on ollut viime aikoina niin huono, että on kyllä on koko kaveri alkanut vituttaa ainakin itseäni ihan kunnolla. Ja jos Lukko ei kolmannessa erässä nouse, niin tulen varmasti haukkumaan jonkun muunkin Lukkolaisen, kun ei tässä parempaakaan tekemistä ole.
 

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Pitäiskö sitä vauhtia lähteä syksyn tapaan hakemaan satakuntalaiselta sienimetsältä. Taitais nykyvireessä vain eksyä sinne, mikä ei sekään olisi huono vaihtoehto tällä hetkellä.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Kivitetään Beech sitten, kun pelit ovat lopullisesti ohi tältä kaudelta. Mistä sitä tietää, vaikka pelaisi vaivaisena muun porukan mukana? Se on ainoa hyvä selitys sille, miksi on vain painolastina kiertämässä kaukaloita.

Ei ainakaan runkosarjassa Beech ole ollut kovin kummoinen pelaaja. Varmasti kallis kuin perkele jne. Ei muuta kuin pihalle vaan ja verkot vesille. Tietysti Rajalan Timppa on jo sorvannut kynällään Beechille megaluokan jatkosopparin, joka kestää kevääseen 2017. Keskiarvopalkka kaudessa 250.000 euroa.

Not going to miss you... Ellet sitten voita Lukolle yksin mestaruutta.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei ole ottanut tyhmiä jäähyjä pitkään aikaan, siitä plussa. Loput onkin sitten pelkkää miinusta.

On mennyt jo niin flegmaattiseksi ettei jaksa edes jäähyjä ottaa?
 

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Beech on juuri niitä pelaajia jotka uivat varjoissa ja oikean hetken tullen astuu parrasvaloihin ja tekee maalin. Selvästi kevään pelaaja.

Kauden suurin floppi mutta tämä oli nähtävissä jo harjoituspeleissä.

Ennen kuin joku tulee syyttämään jälkiviisaaksi niin tässä omat kommentit elokuulta:
"Beech on ollut todella surkea tähän mennessä. Taisi Lukolle tulla tyhjä arpa tämän miehen suhteen. Vaikka pelataankin harkkapelejä niin noin haluttomasti ei yksikään ammattimies pelaa. Urheilussa kuten kaikessa muussakin viime kädessä asenne ratkaisee tai sen puute. "

Ja syyskuulta:
"Palataanpa tähän aiheeseen. Itse en vieläkään pysty näkemään juurikaan mitään hyvää Beechin pelissä. Olen nähnyt kaikki Lukon pelit ja yrittänyt keskittyä nimenomaan herran otteisiin. Olen nähnyt kaksi erittäin tyhmää jäähyä mutta muuten on ollut hiljaista. Onko Beech edelleenkin niin loistava, kun täällä monet ovat hehkuttaneet?"

Näistäkin kommenteista tuli kuraa niskaan reippaasti. Tämä kertoo karulla tavalla tämän palstan tasosta. Valitettavan moni nimimerkki ei ymmärrä lajista mitään.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Näistäkin kommenteista tuli kuraa niskaan reippaasti. Tämä kertoo karulla tavalla tämän palstan tasosta. Valitettavan moni nimimerkki ei ymmärrä lajista mitään.

Onneksi Sinä olet opastamassa meitä.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Piti oikein tarkistaa mitä on tullut tähän ketjuun kirjoitettua. No, sanojeni takana, joita syksymmällä viljelin, olen edelleen. Mutta se on tietysti sanottava, että ykkössentteriksi tämä hankinta ei täytä kriteerejä.

Puolustuspeli menettelee jotenkin, mutta noin muuten tekeminen ei vakuuta.

Eipä ollut Lukolta ensimmäinen hutihankinta, eikä valitettavasti viimeinenkään.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Kappas, 1963 haukkui koko joukkueen ennen kauden alkua ja kauden aikana ja kerää nyt satoa toteamalla että "mitä minä sanoin, olen ainut joka ymmärtää lajista." Tosin samaa sontaa hän viljeli viime kaudella ja kun pronssit ripustettiin kaulaan niin miestä ei näkynyt ei kuulunut. Todellinen lajiniilo.

Ei voi kuin toivoa että Bitch löytäisi sen keväisen supersankarin itsestään.
 

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
1963. Olet johtajamme! Näytä meille valo.

Nimimerkillä Lukko karsijan paikalla.


Aiheeseen. Beech muistaakseni teki paljon pisteitä Lindgrenin ollessa sivussa. Vaatiiko tämä mies valoa ja loistetta pelatakseen hyvin?

Noh, puolustuspelaaminen on ollut hyvää, muu täyttä schaibaa.
 

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kappas, 1963 haukkui koko joukkueen ennen kauden alkua ja kauden aikana ja kerää nyt satoa toteamalla että "mitä minä sanoin, olen ainut joka ymmärtää lajista." Tosin samaa sontaa hän viljeli viime kaudella ja kun pronssit ripustettiin kaulaan niin miestä ei näkynyt ei kuulunut. Todellinen lajiniilo.

En ole kyllä koko joukkuetta moittinut vaikka ehkä olisi pitänyt. Peli on ollut todella huonoa alusta loppuun.

Valmennusjohto, joukkueen ulkomaalaiset ja Noronen ovat saaneet krittiikiä ja mielestäni ihan syystä. Kausi on kaatunut pitkälti näihin kolmeen osa-alueeseen.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Kappas, 1963 haukkui koko joukkueen ennen kauden alkua ja kauden aikana ja kerää nyt satoa toteamalla että "mitä minä sanoin, olen ainut joka ymmärtää lajista." Tosin samaa sontaa hän viljeli viime kaudella ja kun pronssit ripustettiin kaulaan niin miestä ei näkynyt ei kuulunut. Todellinen lajiniilo.

Totta. Kun haukkuu kaikki, niin pääsee toteamaan osumat kauden jälkeen. Sitten toinen ääripää, sanotaan nyt kehenkään suoraan viittaamatta vaikka koodinimi villi-länsi, joka kehuu kaikki. Tästäkin pääsee joidenkin kohdalla pätemään, mitä minä sanoin. Sitten on niitä, kuten minä, että yrittää jokaisesta sanoa jotain erilaista ja kaikki menevät väärin. Ei pääse pätemään lainkaan.

1963 oudosti nosti tuon kommenttinsa esiin, mutta ei esim. yhtään niistä lukuisista, joissa sanoi Lukon olevan satavarma karsija kun kausi päättyy.
 

TwentyThree

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Alkukaudella Beech oli kohtuullinen, mutta todella pahasti on mies hiipunut runkosarjan loppua kohti. Liike on edelleen kankeaa ja heikon tasapainonsa takia ei pysty edes kroppaansa käyttämään edukseen. Mahdollisista loukkaantumisista ei itsellä mitään tietoa ole, mutta näyttää enemmän siltä että itseluottamus ei ole kohdallaan.

Mielestäni ei myöskään viitteitä ole siihen suuntaan, että Play Offien alkaessa mies pystyisi tasoaan nostamaan, toki olen mielelläni väärässä.
 

Uno Louner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko.
En tiedä miten mies pelasi Elitserienissä viime kaudella (ja en tarkoita tehopisteitä), mutta kyllähän tämä mies kuuluu vahvasti sarjaan huti.
Hidas, kankea ja jatkuvasti katollaan.
Eikös Kangasmäki ole virallisesti sentteri, joten miehen korvaaminenkin onnistuisi helposti.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Samaa mieltä. Varmasti liigaan kova hankinta, mutta jotenkin tuntuu, että Mclean oli tullessaan ainakin odotusarvoisesti kovempi. Aika näyttää, olisi vaan tullut Ässiin...

Beech oli tullessaan odotusarvoltaan todella kova, mutta ei ole lunastanut näitä odotuksia. Taas osoitus, että ulkomaalaisen hankkiminen on käytettyjen autojen kauppaa, joskus käteen tulee huippuyksilö, mutta usein vahan alta paljastuu ruoste.
 

Akke P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Taas osoitus, että ulkomaalaisen hankkiminen on käytettyjen autojen kauppaa, joskus käteen tulee huippuyksilö, mutta usein vahan alta paljastuu ruoste.

Näin se valitettavasti on. Siksi joukkueen menestystä ei saisikaan ensisijaisesti rakentaa ulkolaisten "ykköskorin" vahvistusten varaan.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Kangasmäki on vaan vielä hitaampi ja muutenkin muistuttaa Hessu Hopoa luistimilla. Meliniä voisi koittaa sentterinä, Lintner jonkun kentän laitaan.
 

Akke P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kangasmäki on vaan vielä hitaampi ja muutenkin muistuttaa Hessu Hopoa luistimilla. Meliniä voisi koittaa sentterinä, Lintner jonkun kentän laitaan.

Itse jättäisin kyllä - varsinkin tässä vaiheessa kautta - kaikenlaiset "laituri sentteriksi ja pakki laituriksi" -kokeilut tyystin tekemättä. Beech on valitettavasti ollut pettymys, mutta sillä mennään mitä on.
 

d.campero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Uudenkaupungin Jää-Kotkat, Orlando Magic
Itse jättäisin kyllä - varsinkin tässä vaiheessa kautta - kaikenlaiset "laituri sentteriksi ja pakki laituriksi"

Eikös Melin muutaman pelin pelannut sentterin paikalla jossain vaiheessa kautta, ja muistaakseni pelasi vielä suht kelvollisesti.

Beech on kyllä ollut itselleni (kuten varmaan monelle muullekkin) todellinen pettymys. Uutta McLeania tuskin kukaan odotti, mutta kun Kris ei mielestäni edes ansaitse paikkaansa pelaavassa kokoonpanossa. Välillä väläyttelee, mutta tuntuu että kaveri on yhtä kankea vieläkin kuin syksyn ensimmäisissä harjoituspeleissä. Hyvin voisi peluuttaa Meliniä tai Kangasmäkeä sentterinä ja laitaan vaikkapa Stachia, ei ainakaan huonommaksi voisi mennä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös