Kris Beech

  • 82 836
  • 245

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Ei tarvitse varmaankaan pelätä, että Kris tulee ihan paskassa kondiksessa omatoimisen kesän jäljiltä. Tässä näyte treenaamisesta http://www.youtube.com/watch?v=dhsNN1XukW4 (linnki vie youtubeen ja Beechin kesätreeneihin).
 

Pekkis

Jäsen
Rauha nyt jo noiden youtuben taklausvideoiden kanssa. Eivät kerro pelaajasta yhtään mitään. Vai linkitänkö minä esim. JM Aaltosen videon MM-kisojen ainoaan taklaukseen alleviivatakseni hänen fyysistä pelityyliään?

Samaa mieltä. Ton Aaltosen taklauksen voisit kyllä linkittää, sillä minä en nähnyt kisojen aikana yhtään osumaa. Tai edes yritystä. Yhtä fyysinen pelaaja kuin esim. Selänne ja Rintanen.
 
Eikö tänne saisi linkittää enää videolinkkejä uusista hankinnoista? Vai meinaatko että tuo on ainoa Beechin esittämä taklaus? Vai vertaatko Beechin fyysistä osaamista JM Aaltoseen? Vai mikä ihme tämän viestin pointti on?

Vertaan Beechin fyysistä olemusta JM Aaltoseen jos perusteena on yksi ja ainoa youtuben video jostakin taklausta. Tämähän on varsin tuttu, ja varsin ärsyttävä ilmiö tällä palstalla.

Viestin pointti oli se, että en ymmärrä tuollaisen postausten funktiota tai antia tähän keskusteluun. Ehkä se sitten jollekin todentaa, että Beech on varsin fyysinen ja kova taklaaja. Minulle ei.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
RTK taitaa maksaa kaverin kolmannesmiljoonan palkan? Ei siinä, kova pelaaja kyseessä.
Joo kuulemma Beech menee RTK:n palkkalistoille, eikä näin ollen rasita Lukon budjettia. Taitaa olla vain jokin perus siivooja. Vielä on Lukolla varaa palkata lisää kalliita pelaajia, kun budjetissa on tilaa.
 
Suosikkijoukkue
Timo Rajalan Kultainen Takki
Viestin pointti oli se, että en ymmärrä tuollaisen postausten funktiota tai antia tähän keskusteluun. Ehkä se sitten jollekin todentaa, että Beech on varsin fyysinen ja kova taklaaja. Minulle ei.
Et ymmärrä, että uusista hankinnoista postataan youtube-videoita hankintaa käsittelevään ketjuun ja kommentoidaan niitä? Eikö tämä keskustelupalsta ole ihan oikea paikka noille? Vai haluaisitko että viestejä moderoitaisiin vielä tarkemmin täällä niin että vain "tarpeelliset" ja "hyödylliset" viestit sallitaan?
 
Et ymmärrä, että uusista hankinnoista postataan youtube-videoita hankintaa käsittelevään ketjuun ja kommentoidaan niitä? Eikö tämä keskustelupalsta ole ihan oikea paikka noille? Vai haluaisitko että viestejä moderoitaisiin vielä tarkemmin täällä niin että vain "tarpeelliset" ja "hyödylliset" viestit sallitaan?

Ymmärrän, että niitä postataan, mutta en ymmärrä, että mitä lisäarvoa ne tuovat keskusteluun.

Esimerkki 1: Kris Beech pelinrakentajana (youtube.com). Linkin videossa hyvä näyte Kris Beechin 'playmakerin' taidoista.

Esimerkki 2: Kris Beech salilla (youtube.com). Videossa Kris Beechin treenaamista kuntosalilla.

Esimerkki 3: Kris Beech jää jyrän alle (youtube.com).

Esimerkki 4: Kris Beechin haastattelu vuodelta 2006 (youtube.com).

Saiko joku noista jotain lisäarvoa tähän keskusteluun?

edit: Turha mennä henkilökohtaisuuksiin, vaikka et itse asiaan keksisikään mitään sanottavaa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Timo Rajalan Kultainen Takki
Ymmärrän, että niitä postataan, mutta en ymmärrä, että mitä lisäarvoa ne tuovat keskusteluun.

Esimerkki 1: Kris Beech pelinrakentajana (youtube.com). Linkin videossa hyvä näyte Kris Beechin 'playmakerin' taidoista.

Esimerkki 2: Kris Beech salilla (youtube.com). Videossa Kris Beechin treenaamista kuntosalilla.

Esimerkki 3: Kris Beech jää jyrän alle (youtube.com).

Esimerkki 4: Kris Beechin haastattelu vuodelta 2006 (youtube.com).

Saiko joku noista jotain lisäarvoa tähän keskusteluun?
Kyllä itse ainakin käyn katselemassa youtube-pätkiä uusista hankinnoista, varsinkin jos kyseessä on hieman tuntemattomampi nimi ja mikäs sen mukavampaa jos joku niitä on jo valmiiksi linkittänyt sopivaan ketjuun.

Saako joku noista Mängimiehen itkuviesteistä jotain lisäarvoa tähän keskusteluun?
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Itselläni jäi aikoinaan Beechistä sellainen kuva, että homma toimi hyökkäyspäässä, mutta Pittsburghissa ei oltu lainkaan vakuuttuneita oman pään pelaamisesta. Ilmeisesti tämä asia on korjaantunut, mutta pistetehtailu on jossain määrin tyrehtynyt.
 

Pekkis

Jäsen
Saako joku noista Mängimiehen itkuviesteistä jotain lisäarvoa tähän keskusteluun?

Ei toi nyt mitään itkemistä mielestäni ole. Mängimies on varmaan viime vuosina sortunut samanlaisiin odotuksiin kuin allekirjoittanut esim. pelimiesten Ardelan, Jillson ja Pratt suhteen. Tämä kolmikko saapui Raumalle helvetin huonolla liikkeellä varustautuneena. Tulos olikin sitten seuraavanlainen: Yhteensä 79 peliä ja niissä huikeat neljä maalia! En tiedä sinusta, mutta minä olin lopulta kaikkiin kolmeen todella pettynyt.

En yhtään epäile, etteikö Beetch voisi Raumalla onnistua, mutta sen näyttää sitten aika. Ja nämä kaverin viisi vuotta vanhat treenausvideothan viimeistään varmistavat sen, että ainakin kovassa kunnossa Lukkoon tullaan! Vai mitä L4E?
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Ja nämä kaverin viisi vuotta vanhat treenausvideothan viimeistään varmistavat sen, että ainakin kovassa kunnossa Lukkoon tullaan! Vai mitä L4E?
Perinteisistihän nämä oman kesän viettäjät vetävät toki omalla hyväksi totutulla sabluunallaan. Toki olen pahoillani jos pelurin kesätreenivideo on aiheuttanut moista mielipahaa.

Voihan toki olla, että juo jopa itsensä hengiltä, mutta veikkaan että ihan kovassa kunnossa tulee. Tosin mitä minä sitä olen tietämään. Veikkaan että ihan feikki koko treenaushomma ja anteeksi vielä kerran.
 

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pessimisti ei pety. Tuo tulee väkisin mieleen, kun lukee tätä viestiketjua. Kun jotkut ovat innoissaan uudesta hankinnasta, niin jokaista intoilijaa on vähintään kaksi nimimerkkiä dissaamassa. Kausi meni jo: voisitteko pessimistit pitää kesäloman ja antaa meille optimisteille edes hetki aikaa?

Olen helvetin innoissani Beechin tulosta Lukkoon!
 

Pekkis

Jäsen
Kun jotkut ovat innoissaan uudesta hankinnasta, niin jokaista intoilijaa on vähintään kaksi nimimerkkiä dissaamassa.

Kun jotkut ovat innoissaan uudesta hankinnasta, niin sinun mielestäsi kaikkien tänne kirjoittavien pitäisi olla asian suhteen yhtä innoissaan? Siitähän syntyisikin melkoisen värikästä ja pitkäikäistä keskustelua.
 

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kun jotkut ovat innoissaan uudesta hankinnasta, niin sinun mielestäsi kaikkien tänne kirjoittavien pitäisi olla asian suhteen yhtä innoissaan? Siitähän syntyisikin melkoisen värikästä ja pitkäikäistä keskustelua.

Ketju alkaa muutamalla innostuneella viestillä, mutta sitten alkaa tulla totuuksia: ykköskierroksen varaus joo, mutta erittäin heikkotasoinen drafti; mikä vikana, kun HV ei jatkanut miehen sopimusta; ei ole todisteita kuin yhdestä raportoidusta taklauksesta koko uralta jne.

Normaali oikeuskäytäntö menee niin, että ihminen on syytön, kunnes toisin todistetaan. Jatkoajassa monille käytäntö on se, että uusi pelaaja on paska, kunnes toisin todistetaan.

Innostuneille voi toki heittää jäitä hattuun (näinkin syntyy keskustelua). Mutta jos jotain oksennuttaa hyvältä tuntuva hankinta, josta muut intoilevat, voisi oksentaa jonnekin muualle kuin näppäimistölle.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pessimisti ei pety. Tuo tulee väkisin mieleen, kun lukee tätä viestiketjua. Kun jotkut ovat innoissaan uudesta hankinnasta, niin jokaista intoilijaa on vähintään kaksi nimimerkkiä dissaamassa. Kausi meni jo: voisitteko pessimistit pitää kesäloman ja antaa meille optimisteille edes hetki aikaa?

Olen helvetin innoissani Beechin tulosta Lukkoon!

Ei liity ketjuun ihan suoranaisesti, mutta kuten signauksesta voi lukea niin kyllä se pessimisti vaan pettyy kuitenkin loppujen lopuksi. Vai meinaako kaikki meidän pessimistit, että ennen viime kautta olisi ollut kauhean tyytyväisiä pessimistejä? Vai meinaako meidän kaikki pessimistit, että tuntuu vähän paremmalle kun saa sanoa, mitä mä sanoin? Onko sillon oikeasti parempi olo vaikka oma joukkue oli taistelemassa pari kautta sitten pysymisestä liigaan, mutta saa sanoa mitä mä sanoin? Toihan kuullostaa ihan savolaiselta logiikalta.

Itse olen innoissani Beechistä ja olen tyytyväinen, että ainakin kohtuullisesti myös Eurooppalaisissa menestyneitä tekijöitä Raumalle saadaan. Toivon, että onnistuu ja näyttää kaapin paikan miten niitä asioita tehdään. Toivottavasti tuo positiivisella tavalla johtamista joukkueeseen, sillä sitä mielestäni joukkue kaipaa. Positiivisella tavalla tarkoitan sitä, että jos joukkueen johdosta sitä puutuu (kuten epäilen), niin on siinä tukena eikä kantona kaskessa.

Edit:
Innostuneille voi toki heittää jäitä hattuun (näinkin syntyy keskustelua). Mutta jos jotain oksennuttaa hyvältä tuntuva hankinta, josta muut intoilevat, voisi oksentaa jonnekin muualle kuin näppäimistölle.

Pahoittelen, että en tullut lukeneeksi ketjua loppuun. Tässä jälkimmäisessä pätkityssä lainauksessa tulee ehkä paremmin ajatukseni ilmi mitä yritän tuossa yllä tarinoida. Ei vaan osaa aina ilmaista itseään.
 
Viimeksi muokattu:

Pekkis

Jäsen
Positiivisella tavalla tarkoitan sitä, että jos joukkueen johdosta sitä puutuu (kuten epäilen), niin on siinä tukena eikä kantona kaskessa.

Epäilet, että Lukon joukkueen johto ei ole tehtäviensä tasalla, mutta olet silti tyytyväinen, kun tämän tason pelaajan saivat tänne houkuteltua...

Olet siis optimistisella asenteella Beetchin suhteen, mutta pessimistisellä asenteella Lukon joukkueen johdon suhteen?

Sinä se et taatusti tule pettymään.
 
Ketju alkaa muutamalla innostuneella viestillä, mutta sitten alkaa tulla totuuksia: ykköskierroksen varaus joo, mutta erittäin heikkotasoinen drafti; mikä vikana, kun HV ei jatkanut miehen sopimusta; ei ole todisteita kuin yhdestä raportoidusta taklauksesta koko uralta jne.

Ei vaan ketjuun alkaa tulla niitä vääränlaisia totuuksia joista hyvä esimerkki alla:

Kovia niittejä luvassa ja pistää tässä (linkki vie youtubeen ja taklaukseen)Phaneufin pakettiin, joka ei myöskään ole niitä vähemmän taklaavia pelureita.

Ihan yhtä paljon totuusarvoa on omassa vastineessani:

Kamojen keräilemisiä luvassa ja jää tässä (youtube.com) jyrän alle. Jyrän, joka kulkee nimellä Joel Perrault ja joka ei ole tunnetusti niitä kovia taklaajia.

Siis eihän noilla voi todistella yhtään mitään. Jos joku tykkää, niin ihan kiva, mutta pelaajan ominaisuuksista ei kerro tasan mitään. Ja tämä viesti ihan nyt erityisesti nimimerkille Erämään kettu, jolla tuntuu olevan ylivoimaisen vaikeaa ymmärtää mitä yritän tässä sanoa.

Itse Kris Beechin hankinnasta olen luottavaisin mielin. En näe floppivaaraa miehen aiemmin historian ja nähdyn, luetun ja kuullun perusteella. Sellainen takuuvarma ammattilainen, joka roolista ja peliajasta riippuen nakuttaa sen 0,75 - 1 pistettä per peli.
 
Suosikkijoukkue
Timo Rajalan Kultainen Takki
Siis eihän noilla voi todistella yhtään mitään. Jos joku tykkää, niin ihan kiva, mutta pelaajan ominaisuuksista ei kerro tasan mitään. Ja tämä viesti ihan nyt erityisesti nimimerkille Erämään kettu, jolla tuntuu olevan ylivoimaisen vaikeaa ymmärtää mitä yritän tässä sanoa.
Eli youtube-videoita mielestäsi ei saa laittaa näihin ketjuihin koska ne eivät kerro pelaajien ominaisuuksista tasan mitään? Kelpaavatko kirjalliset lähteet sinulle, vai laitetaanko nekin saman tien pannaan? Saako täällä mielestäsi kommentoida pelaajien otteita, mikäli on nähnyt heidän pelaavan livenä? Vai pitäisikö kirjoittelu tänne vain suosiolla lopettaa?
 
Eli youtube-videoita mielestäsi ei saa laittaa näihin ketjuihin koska ne eivät kerro pelaajien ominaisuuksista tasan mitään? Kelpaavatko kirjalliset lähteet sinulle, vai laitetaanko nekin saman tien pannaan? Saako täällä mielestäsi kommentoida pelaajien otteita, mikäli on nähnyt heidän pelaavan livenä? Vai pitäisikö kirjoittelu tänne vain suosiolla lopettaa?

Et näytä edelleenkään ymmärtävän. Youtube-linkit ja muutkin vastaavat ovat varmasti ihan suotavia. Mutta jos lähtee yhden ainoan taklauksen perusteella kertomaan ominaisuuksia pelaajasta, niin mielestäni siinä kohtaa mennään metsään. Kuten tuossa ylempänä olevalla esimerkillä toisesta youtube.comin videosta yritän osoittaa.

Oletko sitten sitä mieltä, että koska Beech kolasi kerran todistetusti Phaneufin, joka on vielä varsin kova taklaaja itse, niin tämä tekee Beechistä kovan taklaajan? Minä olen eri mieltä, mutta mielipiteitähän täällä vain esitetään.

Muihin lainauksessa oleviin esittämiisi kysymyksiin en jaksa edes vastata. Sen verran itsestäänselviä ovat, ja suorastaan lapsellisia.
 
Suosikkijoukkue
Timo Rajalan Kultainen Takki
Oletko sitten sitä mieltä, että koska Beech kolasi kerran todistetusti Phaneufin, joka on vielä varsin kova taklaaja itse, niin tämä tekee Beechistä kovan taklaajan? Minä olen eri mieltä, mutta mielipiteitähän täällä vain esitetään.
Kyllä tuo L4E:n mainitsema "kovia niittejä luvassa" on mielestäni ihan perusteltu, ja tuo hänen linkittämänsä taklaus vahvistaa tuota oletusta. Tuo linkitetty en kuitenkaan ole Beechin uran ainoa taklaus (jopa youtubessa on niitä, mutta en nyt uskalla linkittää, jos joku pahoittaa mielensä), ja että kovia niittejä on luvassa myös Lukko-paidassa.
 
Kyllä tuo L4E:n mainitsema "kovia niittejä luvassa" on mielestäni ihan perusteltu, ja tuo hänen linkittämänsä taklaus vahvistaa tuota oletusta. Tuo linkitetty en kuitenkaan ole Beechin uran ainoa taklaus (jopa youtubessa on niitä, mutta en nyt uskalla linkittää, jos joku pahoittaa mielensä), ja että kovia niittejä on luvassa myös Lukko-paidassa.

Okei, sitten olemme vain eri mieltä. Minusta yksi kokonainen ottelu tai edes kokonainen erä kertoo pelaajasta jo enemmän kuin yksittäinen tilanne, on se sitten taklaus, kamojen keräily, maali, syöttö, laukaus, haastattelu, punttisalitreeni, jalkakynä...

Muuten, mistä tuo olettamus Beechin kovasta taklauspelaamisesta tulee jos se ei tule noista monista videolinkeista, joita netissä on kertomasi mukaan tarjolla?

PS. Linkitä vaan. Sehän nimenomaan kirkastaa käsitystä pelaajan ominaisuuksista, jos esimerkkejä on tarjolla useita sen yhden ainoan sijaan.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Epäilet, että Lukon joukkueen johto ei ole tehtäviensä tasalla, mutta olet silti tyytyväinen, kun tämän tason pelaajan saivat tänne houkuteltua...

Olet siis optimistisella asenteella Beetchin suhteen, mutta pessimistisellä asenteella Lukon joukkueen johdon suhteen?

Sinä se et taatusti tule pettymään.

Ja sinä se luet näköjään just niin kuin haluat, tai sitten se ilmaisutaidon lukijo puuttuu itseltäni ja olen vaikeasti ymmärrettävä. No epäilen jälkimmäistä joten yritän kirjoittaa sitten uudelleen.

Toivotan, mielestäni, hyvän hankinnan tervetulleeksi. Toivon, että vahvistaa joukkueen johdon johtamista oikealla tavalla. Ei olemalla idiootti ja yksilösuoriutuja, vaan joukkuepelaaja myös pukukopissa kuten kentällä. Ainakin näin on tunnuttu kehuvan tämänkin foorumin ulkopuolella. Ja joukkueen johdolla tarkoitan valmennusta, muu organisaatio on muuta organisaatiota.

Joukkueen johtajuutta olen pariin kertaan ennenkin kritisoinut, mutta en tiennyt, että täällä pitää linkittää kaikki aikaisemmat tarinat jotta tulee ymmärretyksi. En lähde niitä enempiä tähän raapustelemaan kun ainakin mielestäni otsikossa niistä ei tässä kohden puhuta. Niille on mielestäni oma tarinatupansa.

Itseeni. Pitää kutinsa. En ole yleensä pettynyt. Olen ottanut vastoinkäymiset maailman raitilla yleensä itseäni kehittävinä kokemuksina. Mutta hei tämäpä on oma vikani. Ei vain ole ollut tapana oksentaa kaikkea pahaa oloa mitä sattuu käsillä olemaan muitten jutuille itkemiseksi. Ja ilmeisesti se lisälainaus ei yhtään selventänyt tai sitten oli vain tarkoitus olla trollaattori ja minä kompastuin siihen. Käsi nousee virheen merkiksi.
 
Suosikkijoukkue
Timo Rajalan Kultainen Takki
Okei, sitten olemme vain eri mieltä. Minusta yksi kokonainen ottelu tai edes kokonainen erä kertoo pelaajasta jo enemmän kuin yksittäinen tilanne, on se sitten taklaus, kamojen keräily, maali, syöttö, laukaus, haastattelu, punttisalitreeni, jalkakynä...
En taida olla päinvastaista väittänytkään, vai olenko? Sinähän se väitit että youtube-videot eivät kerro tasan mitään pelaajasta.

Muuten, mistä tuo olettamus Beechin kovasta taklauspelaamisesta tulee jos se ei tule noista monista videolinkeista, joita netissä on kertomasi mukaan tarjolla?
Mitä yrität oikein kysyä? L4E mainitsi että kovia taklauksia on luvassa ja linkitti yhden. HVTV:n sivuilla on reilusti videoita, mutta niitä ei saa tänne suoraan linkattua

HVTV

Sieltä vaan hakemaan.
 

Kiikartorni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Rantanen
Taivas varjele, mitä jeesustelua palsaveljillä Kris Beechistä! Kukaanhan ei voi ko. jäähyherkän kookkaan kanukkisentterin kohdalla uskaltaa väittää, että taklauksia olisi luvassa, etenkään jos linkittää yksittäisen taklausvideon. Tuossahan taitaa nimenomaan olla se uran ainoa...

Asiaan. Ilman historiaa ei ole tulevaisuutta. Beechin historiaa on kaivettu varsin vähän auki. Muutama mielenkiintoinen yksityiskohta sijoittuu Beechin osalta etenkin ajalle 2006-2008:
- 06-07 pelasi jonkin verran mm. ylivoimaa Semin-Beech-Ovechkin (linkki vie Youtubeen - Beechin maali) Nyt en väitä, että "maaleja olisi luvassa", koska eihän niin voi olettaa nähtyjen maalien perusteella. Oikeestaan millään muullakaan perusteella en väitä, että maaleja olisi luvassa.
- 07-08 pelasi Columbuksessa ketju Zherdev-Beech-Nash (silloin kuin Fedorovilla ei kulkenut).

Edelleen. Aikaa on noista jo kulunut, mutta Beech on ainakin jossain vaiheessa osanut pelatakin. Tämä olettamus sallittakoon pelkästään ketjukaverien perusteella. Saapa nähdä. Kaikki on mahdollista skaalalla ["liian hyvä liigaan" <-> Mike York].
Eihän ne Beechin laiturit (Laineet yms.) vissiin mitään turisteja kai siellä HV-71:ssakaan ollut. Mielenkiintoista on nähdä mitä yyvee-sommitelmaa tuohon sitten haetaan. Pesonen-Perttu-Tukonen-Beech-Aalto?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös