Kovimmat siirrot 2023–2024

  • 156 551
  • 710
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Siirtohan on kova, jos ja kun toteutuu, mutta ensi kauden pelejä ajatellen meidän muiden onneksi Jori sai jo sen kaipaamansa kultaisen, eikä sen takia vanhuksella enää niin henkiset energiatasot riitä painamaan jokaisen irtokiekon perään nakkelemaan niitä huippusyöttöjään, joten pistepörssin voitosta ei 9+32 tehoilla kuitenkaan taistella. Sori siitä.
Olenko haistavinani tässä jotain pienimuotoista katkeruutta? Kaikkihan haluavat voittaa gänisterin Stadin kirkkaimmissa, joten Lehterä siihen motivoituneena paukuttaa ens kaudella 16+48 :)
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Jori Lehterä HIFK. Ketju lukkoon. Sori Lasch, ei riitä, ei millään.

Lehterä toki on hyvä mutta tarvii ylivoimaan Kemiläisen veroisen pakin ja Savinaisen tasoisen maalineduspelaajan ja Ojamäen kaltaisen ukon joka laittaa kiekon reppuun.

Itse 5 vs 5 pelissä Jori oli aika usein yössä. Toki hyvä aloittaja.
 

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
Lehterä toki on hyvä mutta tarvii ylivoimaan Kemiläisen veroisen pakin ja Savinaisen tasoisen maalineduspelaajan ja Ojamäen kaltaisen ukon joka laittaa kiekon reppuun.

Itse 5 vs 5 pelissä Jori oli aika usein yössä. Toki hyvä aloittaja.
Kemiläisen kaltaista pakkia HIFK:lle ei ole vaikka Lepistö oli toki Jokereissa todella hyvä ylivoimalla. Maalinedestä kiekot siivoo sisään Pakarinen, Jääskä tai Rask. Nättistä ja Vesalaista taas pidän erittäin hyvinä maalintekijöinä nimenomaan pointilta kuten Ojamäki. Ikonen myös, mutta saa nähdä pääseekö pelaamaan Lehterän kanssa ylivoimalla, jos ja kun nyt HIFK:hon tulee. Hyvät tutkaparit siis tulee Lehterällä HIFK:ssakin olemaan, siitä ei jää kiinni.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Kemiläisen kaltaista pakkia HIFK:lle ei ole vaikka Lepistö oli toki Jokereissa todella hyvä ylivoimalla. Maalinedestä kiekot siivoo sisään Pakarinen, Jääskä tai Rask. Nättistä ja Vesalaista taas pidän erittäin hyvinä maalintekijöinä nimenomaan pointilta kuten Ojamäki. Ikonen myös, mutta saa nähdä pääseekö pelaamaan Lehterän kanssa ylivoimalla, jos ja kun nyt HIFK:hon tulee. Hyvät tutkaparit siis tulee Lehterällä HIFK:ssakin olemaan, siitä ei jää kiinni.

Kädellinen pakki tarvitaan. Lehterän pisteistä 15-20 päättyneellä kaudella oli pitkälti sen ansioo että Kemiläinen oli yhtä iso pelote. Lehterä pystytään puolustaan pois jos viivalla on tyyliin Melart.
 

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
Kädellinen pakki tarvitaan. Lehterän pisteistä 15-20 päättyneellä kaudella oli pitkälti sen ansioo että Kemiläinen oli yhtä iso pelote. Lehterä pystytään puolustaan pois jos viivalla on tyyliin Melart.
Lepistö oli Jokereissa oikeinkin hyvä viivalla. Katsellaan miten toimii ensi kaudella.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Kemiläisen kaltaista pakkia HIFK:lle ei ole vaikka Lepistö oli toki Jokereissa todella hyvä ylivoimalla. Maalinedestä kiekot siivoo sisään Pakarinen, Jääskä tai Rask. Nättistä ja Vesalaista taas pidän erittäin hyvinä maalintekijöinä nimenomaan pointilta kuten Ojamäki. Ikonen myös, mutta saa nähdä pääseekö pelaamaan Lehterän kanssa ylivoimalla, jos ja kun nyt HIFK:hon tulee. Hyvät tutkaparit siis tulee Lehterällä HIFK:ssakin olemaan, siitä ei jää kiinni.

Mulle ei oikeen aukea miten Nättinen tai Vesalainen vetelee leftinä suoraan syötöstä kuten rightin Ojamäki.

Ellei sitten Lehterä vaihda puolta josta tekee peliä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: S.T.

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Mulle ei oikeen aukea miten Nättinen tai Vesalainen vetelee leftinä suoraan syötöstä kuten rightin Ojamäki.

Ellei sitten Lehterä vaihda puolta josta tekee peliä.
No eihän sole kun vaihtaa rightin mailan käteen ylivoiman ajaksi, ja pistää Jorstin loistopasseista sisään.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Mulle ei oikeen aukea miten Nättinen tai Vesalainen vetelee leftinä suoraan syötöstä kuten rightin Ojamäki.

Ellei sitten Lehterä vaihda puolta josta tekee peliä.
Eikös Ikonen paukutellut kohtuullisesti viime kaudella onetimeria?
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Kovia hankintoja HIFK:lta, mutta mulle ei nyt avautunut, että kuka oli se "Lehterääkin kovempi" nimi, jonka piti olla julkistettujen joukossa ja jota tässäkin ketjussa huudeltiin?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: S.T.

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kovia hankintoja HIFK:lta, mutta mulle ei nyt avautunut, että kuka oli se "Lehterääkin kovempi" nimi, jonka piti olla julkistettujen joukossa ja jota tässäkin ketjussa huudeltiin?
Eikös tuon joku ulkopuolinen heittänyt ilmoille. Meidän kaiffareista kukaan ei ole mielestäni tuollaista maininnut.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Kovia hankintoja HIFK:lta, mutta mulle ei nyt avautunut, että kuka oli se "Lehterääkin kovempi" nimi, jonka piti olla julkistettujen joukossa ja jota tässäkin ketjussa huudeltiin?
Tomi Karhunen. Hänellä on kolme liigamestaruutta jo vyöllään. Lehterällä vasta yksi.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Kovia hankintoja HIFK:lta, mutta mulle ei nyt avautunut, että kuka oli se "Lehterääkin kovempi" nimi, jonka piti olla julkistettujen joukossa ja jota tässäkin ketjussa huudeltiin?

Minä sitä joskus muinoin sanoin että näin kuulin, mutta nimestä tai muustakaan ei tietoa ollut sen enempää.

Toisaalta, onhan tuo Lepistö nyt Lehterää kovempi nimi paperilla, mutta sitä en tiedä viittasiko lähteeni juuri Lepistöön, vai onko sieltä jotain vielä kovempaa tulossa.
 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Minä sitä joskus muinoin sanoin että näin kuulin, mutta nimestä tai muustakaan ei tietoa ollut sen enempää.

Toisaalta, onhan tuo Lepistö nyt Lehterää kovempi nimi paperilla, mutta sitä en tiedä viittasiko lähteeni juuri Lepistöön, vai onko sieltä jotain vielä kovempaa tulossa.
Millä perusteella? Lehterällä hiukan parempi ura NHL:ssä, molemmat huippuja KHL:ssä ja muissa Euroopan sarjoissa.
 

VeeJiiJii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Sharks, Avalanche
Onnittelut HIFK! Siinä on paperilla aivan jäätävän kova nippu ja uskottavuus on mennyt parissa vuodessa aivan eri sfääreihin. Runko on kotimainen, mutta kansainvälistä tasoa. Ainoa ulkkari Motinkin on melkein suomalainen. Pakistossa on paljon EHT-tason osaamista parilla NHL-lupauksella höystettynä. Hyökkäyksen tausta on vahvasti pk-seututaustainen, mutta ulkopuolisista varsinkin Pakarinen ja Rask ovat HIFK:ssa kuin kotonaan. Myös kolliedustus on vahva Jääskästä Åsteniin. Valmennuskaksikko on myös vahvasti HIFK:lainen, mutta meriittejä löytyy.
 

S.T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Tampa Bay
Nättistä ja Vesalaista taas pidän erittäin hyvinä maalintekijöinä nimenomaan pointilta kuten Ojamäki.
Vaikka Jori on erinomainen lätyttäjä oikealta siiveltä, niin ei sekään onnistu tarjoamaan Nättiselle ja Vesalaiselle onetimereita, kun pelaavat vasen käsi alhaalla. Vasemmalla siivellä on oltava Pakarinen, Ikonen tai Halttunen. Raskin veto on niin tuhnu ja huono, että hänen rooli on B-pisteiden välissä.
 
Suosikkijoukkue
Paws relate, Waggy tails, Wet kisses, I'll bark yo
Vaikka Jori on erinomainen lätyttäjä oikealta siiveltä, niin ei sekään onnistu tarjoamaan Nättiselle ja Vesalaiselle onetimereita, kun pelaavat vasen käsi alhaalla. Vasemmalla siivellä on oltava Pakarinen, Ikonen tai Halttunen. Raskin veto on niin tuhnu ja huono, että hänen rooli on B-pisteiden välissä.

Tää on ihan yksinkertaista. Sen sijaan, että Jori hakisi suoraan laukojan lapaa, laittaa hän vähän enemmän voimaa syöttöihin ja kimmottaa ne laidan kautta Nättiselle ja Vesalaiselle.
 

Tapsuttelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tää on ihan yksinkertaista. Sen sijaan, että Jori hakisi suoraan laukojan lapaa, laittaa hän vähän enemmän voimaa syöttöihin ja kimmottaa ne laidan kautta Nättiselle ja Vesalaiselle.
Ei, vaan sen sijaan, että Jori hakisi suoraan laukojan lapaa, laukoo hän itse sitä kiekko sinne maalille. Niinhän se alkoi tavoistaan poiketen keväällä tekemään, kun kaverit ei hyvistäkään passeista laittaneet kiekkoa reppuun... ja puolivahingossa sai sitten muutaman maalinkin näistä tehtyä :-)
 

Pukuhuone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Viesti on johtanut pelikieltoon.
Jordan on Putinin kätyri,Pelicans jauhoi paskaa ettei päässyt pois Venäjältä,kummasti kaikki muut pääsivät,ihan kapteenin nauhankin otti vaikka pakottivat jäämään... ei ole yllätys että muoviseura Pelicansilla ei ole mitään moraalia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös