Onko jossain lähdettä tälle? Oon yrittänyt löytää itse, mutta KHL:n sivut on vähän hankalammasta päästä.Ohtamaa valittiin myös KHL:n pudotuspelien parhaaksi puolustajaksi.
Onko jossain lähdettä tälle? Oon yrittänyt löytää itse, mutta KHL:n sivut on vähän hankalammasta päästä.Ohtamaa valittiin myös KHL:n pudotuspelien parhaaksi puolustajaksi.
Ahon Harri Kärppien tiedotuksessa ainakin näin sanoi. Tiedä sitten kusettaako Aho :) Jossain twiitissäkin tämä mainittiin. Kärppien sivuilta ainakin löydät tuon Ahon kommentin.Onko jossain lähdettä tälle? Oon yrittänyt löytää itse, mutta KHL:n sivut on vähän hankalammasta päästä.
"Kun puhutaan KHL:n pudotuspelien parhaasta puolustajasta, niin se kertoo kaiken oleellisen siitä minkä tasoinen pelaaja tänne saatiin."Ahon Harri Kärppien tiedotuksessa ainakin näin sanoi. Tiedä sitten kusettaako Aho
KHL:n virallisella Twitter-tilillä oli asiasta ainakin jonkinlaista mainintaa: KHL Twitterissä: "Congrats to the best players of 2018 #GagarinCup Final.… " (Linkki vie KHL:n englanninkielisen tilin twiittiin)Enemmän toi kuulostaa joltain mielipiteeltä kuin viralliselta palkinnolta. Toki en voi olla eri mieltä asiasta, kun en peliäkään KHL:n pudotuspelejä katsonut, joten en osaa omaa mielipidettä kertoa. Mutta ilmeisesti mistään virallisesta palkinnosta ei ole kyse?
:D Juujuu. Paska siirto.Ei Ohtamaa maajoukkueessa mitenkään erityisen vakuuttavasti aikanaan pelannut. Lähinnä oli keräämässä miinuksia. Katsotaan nyt sitten mitenkä liigassa.
Varmasti on liigan mittapuulla iso lappu. Eiköhän se liksa ole jotain reilu 300K kaudessa. Onneks on rahaa!Jännä olisi kuulla, että millaiset hillot Ohtamaa saa kaudesta. Khl-mestari ja offejen parhaan pakin pinssit rinnassa, niin luulisi olevan hintalappu kohdillaan.
Lähinnä muiden jaloissa se siellä maajoukkueessa oli. Kukkonenkin oli parempi eikä hänkään liigaa mitenköön:D Juujuu. Paska siirto.
Ohtamaan tehotilasto MM-kisoissa ja maajoukkueen peleistä:
2013-2014: +4 ja kauden kokonaissaldo maajoukkueen peleistä +6
2014-2015: -2 ja +1
2015-2016: +6 ja +9
2016-2017: +2 ja 0
Mahto HIFK:n saldo tänään varmaan vituttaa kun Ohtamaakaan ei ilmeisesti vakuuta sinua?
Sitä sieltä löytyy. Jatkakaa mässäilyä :)Varmasti on liigan mittapuulla iso lappu. Eiköhän se liksa ole jotain reilu 300K kaudessa. Onneks on rahaa!
:D Ai nyt jo Lassekin oli parempi maajoukkueessa? Nää sun viestit on jo aika koomisia.Lähinnä muiden jaloissa se siellä maajoukkueessa oli. Kukkonenkin oli parempi eikä hänkään liigaa mitenköön
Muutenkin tänään ketjuun ihan hyvin täytettä. Pyörälän paluu Ouluun; Santala, Kangasniemi, Motin IFK:hon, Suomela kuuluu tähän ketjuun, jos peliäkään pelaa jne. Kovilla ampuvat IFK ja Kärpät.
Mielenkiintoinen juttu liittyen Ohtamaan päätökseen tulla Kärppiin. Vaikea on kenenkään ohittaa kovimmat siirrot listalla, siis heistä jotka varmuudella pelaavat liigaa ensi kaudella.
KHL-finaalien parhaaksi puolustajaksi valittu Atte Ohtamaa hylkäsi isot rahat palatessaan Kärppiin – ”Toivottavasti pystyn jatkamaan Kukkosen ja Pyörälän perintöä” | Liiga | Kaleva.fi
Jännä olisi kuulla, että millaiset hillot Ohtamaa saa kaudesta. Khl-mestari ja offejen parhaan pakin pinssit rinnassa, niin luulisi olevan hintalappu kohdillaan.
Väitätkö, että Ohtamaa teki sopparin ennen kauden päättymistä? Ja että hän ei olisi tehnyt sopparia jos olisi tiennyt Kazanin nykyisen sopimustarjouksen?Tokkopa oli mestari saati prinssit rinnassa siinä kohtaa kun veti nimen alle.
Väitätkö, että Ohtamaa teki sopparin ennen kauden päättymistä? Ja että hän ei olisi tehnyt sopparia jos olisi tiennyt Kazanin nykyisen sopimustarjouksen?
Oletan vaan että suht normaalisti soppari oli jo väännetty ennen kauden loppumista.
No jaa. Ohtamaa on kuitenkin omilla vahvuusalueillaan ylivoimaisesti liigan paras ensi kaudella. Myös kiekollisesti Ohtamaa on liigatasolle erittäin hyvä nimi.Ohtamaa toki kova nimi, mutta ei peruspakista kannata liigan kalleinta pelaajaa tehdä.
Kukkonen oli menneellä kaudella Liigan kallein pelaaja, ainakin Urheilulehden mukaan. Kappas, hyvin meni ja kannatti. Jos siis Kukkosenkin tuohon peruspakkikategoriaan laitat. Toki tuo peruspakki on kovin halveeraava nimitys Ohtamaan ja Kukkosen kaltaisista pelaajista. Timanttisia yleispuolustajia tähän sarjaan.Ohtamaa toki kova nimi, mutta ei peruspakista kannata liigan kalleinta pelaajaa tehdä.