Onko mulla kuinka vahvat värilasit jos sanon, että Valtteri Kemiläinen on tän kisan ykköshevonen? Vai onko se Joonas Kemppainen?
Kemiläinen teki kyllä viime kaudella KHL:ssä pakin paikalta yhtä kovat tehot, vahvasti sujui Ruotsissakin ja pari mestaruuttakin tuli kevään mittaan.Kemppainen.
edit: hiuksenhienolla erolla. Teoriassa onhan noi tasoissa. Todella kovia pelimiehiä kumpikin.
Onko mulla kuinka vahvat värilasit jos sanon, että Valtteri Kemiläinen on tän kisan ykköshevonen? Vai onko se Joonas Kemppainen?
Kemppainen, Kemiläinen ja Kivistö ovat kyllä kiistatta kovimmat hankinnat tähän väliin. Sen jälkeen tulee Hietanen ja mukavan välimatkan päässä sitten Turunen.
Saa nähdä onko muilla edes asiaa tähän ketjuun, muuta kuin Kärppien ja Tapparan hankinnoilla. Ihan kuin joskus ennenkin olisi vastaavaa koettu.
Kemiläinen teki kyllä viime kaudella KHL:ssä pakin paikalta yhtä kovat tehot, vahvasti sujui Ruotsissakin ja pari mestaruuttakin tuli kevään mittaan.
Parhaassa peli-iässä oleva ehdoton huippupakki.Millä perusteella Kivistö on kovempi hankinta kuin Hietanen?
Paras peli-ikä osio viestistäsi totta, mutta Hietasen näytöt ehdottomasta huippupakkiudesta myös A.D. 2022 pikkaisen eri tasolla kuin Kivistöllä.Parhaassa peli-iässä oleva ehdoton huippupakki.
We'll see.Paras peli-ikä osio viestistäsi totta, mutta Hietasen näytöt ehdottomasta huippupakkiudesta myös A.D. 2022 pikkaisen eri tasolla kuin Kivistöllä.
Onko mulla vahvat värilasit päässä jos ihmettelen millä osa-alueella Kemiläinen menee Hietasen edelle? Toki iän puolesta Kemiläinen, mutta eipä tuo Hietasen liike näytä hidastuneen.Onko mulla kuinka vahvat värilasit jos sanon, että Valtteri Kemiläinen on tän kisan ykköshevonen? Vai onko se Joonas Kemppainen?
We'll see.
Ovat toki puolustajina niin vastakohtia ihan pelityyliltääkin, että vaikea on kavereita verrata sen tähden keskenään yksi yhteen.
Itse kuitenkin pidän Kivistöä ehdottomasti yhtenä kovimpana hankinnoista. Ei Liigassa ole kuin Ohtamaa ja Seppälä, jotka ovat yhtä varmoja puolustajia omassa päässä ja tekevät sen mikä puolustajan tärkein tehtävä on, eli *rumpujen pärinää* puolustaa.
Onko mulla vahvat värilasit päässä jos ihmettelen millä osa-alueella Kemiläinen menee Hietasen edelle? Toki iän puolesta Kemiläinen, mutta eipä tuo Hietasen liike näytä hidastuneen.
Kemiläinen teki kyllä viime kaudella KHL:ssä pakin paikalta yhtä kovat tehot, vahvasti sujui Ruotsissakin ja pari mestaruuttakin tuli kevään mittaan.
CHL ja olympiakulta?Ei kai se KAHTA Mestaruutta voittanut, vaikka Tapparan kirjoilla olikin ulkomailla matkatessaan.
Rögle jäi Ruotsin välieriin.
olympiakulta?
2 aivan eri kaliipperin jätkiä. Mä nään Kemiläisessä ja esim. Mikko Lehtosessa paljon samaa ja kun mietitään minkä tason pelaajista on kyse nii ei tuo Kemiläinen tossa Hietasen rinnalla kalpene prosenttiakaan. Mielestäni nykyään selvästi parempi kuin Hietanen. Kanssani saa olla eri mieltä mutta en ole väitteeni kanssa yksin.Onko mulla vahvat värilasit päässä jos ihmettelen millä osa-alueella Kemiläinen menee Hietasen edelle? Toki iän puolesta Kemiläinen, mutta eipä tuo Hietasen liike näytä hidastuneen.
Ok, kaipaisin kyllä objektiivisia näkemyksiä tähän keskusteluun.2 aivan eri kaliipperin jätkiä. Mä nään Kemiläisessä ja esim. Mikko Lehtosessa paljon samaa ja kun mietitään minkä tason pelaajista on kyse nii ei tuo Kemiläinen tossa Hietasen rinnalla kalpene prosenttiakaan. Mielestäni nykyään selvästi parempi kuin Hietanen. Kanssani saa olla eri mieltä mutta en ole väitteeni kanssa yksin.
En jaksa vääntää asiasta enempää, kovin on kummatkin mutta omissa papereissa Kemiläinen tuotu tekemään tulosta, Hietanen jäähdyttelemään uraa kotimaahanOk, kaipaisin kyllä objektiivisia näkemyksiä tähän keskusteluun.
We'll see.
Ovat toki puolustajina niin vastakohtia ihan pelityyliltääkin, että vaikea on kavereita verrata sen tähden keskenään yksi yhteen.
Itse kuitenkin pidän Kivistöä ehdottomasti yhtenä kovimpana hankinnoista. Ei Liigassa ole kuin Ohtamaa ja Seppälä, jotka ovat yhtä varmoja puolustajia omassa päässä ja tekevät sen mikä puolustajan tärkein tehtävä on, eli *rumpujen pärinää* puolustaa.
Tohon jäähdyttelyyn voisin kommentoida vaikka Kontiolan toissa kauden "jäähdyttelyt". Voidaan munkin puolesta lopettaa tähän.En jaksa vääntää asiasta enempää, kovin on kummatkin mutta omissa papereissa Kemiläinen tuotu tekemään tulosta, Hietanen jäähdyttelemään uraa kotimaahan