Mihin on unohtunut Daniel Audette? Eikö ketään enää muista?
Ilmeisesti kärsii jonkinasteisesta masennuksesta, kun on huomannut pistepörssiä katsoessaan, että joku nevöhööd Tiivolakin nakuttelee paljon kovempia tehoja kuin mihin hän itse pystyy
Mihin on unohtunut Daniel Audette? Eikö ketään enää muista?
Saati Monsterimonni Virtanen jolla samat pisteet, mutta 2 maalia enemmän kuin tällä parhaalla ikinä.Ilmeisesti kärsii jonkinasteisesta masennuksesta, kun on huomannut pistepörssiä katsoessaan, että joku nevöhööd Tiivolakin nakuttelee paljon kovempia tehoja kuin mihin hän itse pystyy
Ilmeisesti kärsii jonkinasteisesta masennuksesta, kun on huomannut pistepörssiä katsoessaan, että joku nevöhööd Tiivolakin nakuttelee paljon kovempia tehoja kuin mihin hän itse pystyy
Ilolla odotan kun selviää masennuksestaan. 8 peliin 1+6 ja ilmeisesti parempaa vielä luvassaIlmeisesti kärsii jonkinasteisesta masennuksesta, kun on huomannut pistepörssiä katsoessaan, että joku nevöhööd Tiivolakin nakuttelee paljon kovempia tehoja kuin mihin hän itse pystyy
Kovin hankinta ei välttämättä tee eniten pisteitä. Onhan Koskiranta aivan eri luokan hankinta kuin Kangasniemi.
Koskirannalla ei ole vielä maaliakaan?
Joku voisi sanoa, että Lasch alkaa lunastaa odotuksia. Onko se nyt 1+13 viiteen edelliseen peliin.
Kauanko se vielä Pelsuissa pelaa? Oliko tämän kuun loppuun?
Tai Pelicanssin sponsoreiden rahoitus loppuu. Mutta ottelukohtaisella tosiaan pelaa.Ottelukohtainen sopimus, kunnes päättää nostaa kytkintä. Ei ole loppuajankohtaa määritelty.
Tai päättää jäädä perheensä helmaan Lahteen dominoimaan. Sitten mä heräsin.Tai Pelicanssin sponsoreiden rahoitus loppuu. Mutta ottelukohtaisella tosiaan pelaa.
Ennakko-odotuksiin nähden kuitenkin haluaisin värilasit päässä nostaa yhden nimen. Josh Kestner. Kaveri tuli ECHL:stä ja täällä uumoiltiin ennen kauden alkua, että mies ei Turussa joulua näe. 15 ottelun jälkeen mies painaa pauna per peli tahtia todella sekavassa Turun Palloseurassa. Ollut oikeastaan ainoita valopilkkuja Raipen sekoilulätkässä. Mies ratkaissut Tepsulle yksinään pelejä. Kateeksi käy kyllä jos Kestner pelaa ensikaudella liigaa jollain muulla paikkakunnalla. Tosin näillä esityksillä ensikauden sarja on aivan muu kuin kotimainen Liiga. Odotettiin rivipelaaja ja saatiin ihan liigan kärkeä. Niin värilaseilla ei itsekkään voi kirjoittaa, että sanoisi häntä liigan kovimmaksi hankinnaksi. Kyllä hänet voi tässä kohtaa kautta nostaa top 5-listalle kuitenkin.
Paljon hypetetty Audette on myös ollut ainakin pisteiden valossa hyvä.
Aika huikea kaappaus Sahlstedtilta tuohon Lukon nykyiseen palettiin. Liekö sielläkään, kuitenkaan ajateltu, että Saarijärvi pelaa noin hyvin, kuin tällä hetkellä pelaa?
Juhamatti Aaltonen kortistosta Kärppiin. 4 pistettä per peli -tahdissa.
Ennakko-odotuksiin nähden kuitenkin haluaisin värilasit päässä nostaa yhden nimen. Josh Kestner. Kaveri tuli ECHL:stä ja täällä uumoiltiin ennen kauden alkua, että mies ei Turussa joulua näe. 15 ottelun jälkeen mies painaa pauna per peli tahtia todella sekavassa Turun Palloseurassa. Ollut oikeastaan ainoita valopilkkuja Raipen sekoilulätkässä. Mies ratkaissut Tepsulle yksinään pelejä. Kateeksi käy kyllä jos Kestner pelaa ensikaudella liigaa jollain muulla paikkakunnalla. Tosin näillä esityksillä ensikauden sarja on aivan muu kuin kotimainen Liiga. Odotettiin rivipelaaja ja saatiin ihan liigan kärkeä. Niin värilaseilla ei itsekkään voi kirjoittaa, että sanoisi häntä liigan kovimmaksi hankinnaksi. Kyllä hänet voi tässä kohtaa kautta nostaa top 5-listalle kuitenkin.
Audette on pelannut ihan ok mutta ei ole kyllä vielä tässä kohtaa lunastanut @Baloun liki koko kesän kestänyttä kampanjaa Liigan parhaasta hankinnasta.
No otos on tietysti vielä pieni ja ehkä sille hehkutukselle on myöhemmin perusteet.