Ehdottomasti Ryan Lasch on kova hankinta liigaan, mutta riippuu kuinka kauan Ryan pelaa Pelicansissa, jos pelit jää muutamiin otteluihin niin eise silloin paljoa joukkuetta auta. Jos taas koko kauden niin varmasti on top kärkipäätä hankinnoissa!
Samat runkosarjapisteet ne ovat kauden loppuessakin tallessa. Mikäli Lasch pelaa vaikka nyt 10 peliä joista Pelicans voittaa 2.00ppgllä niin kyllä minä sanoisin et se auttaa aika saatanasti joukkuetta. Ekat 10 peliä kun joukkue keräisi 20/30 niin siinä voi olla aika tärkeät pisteet kauden lopussakin.
Kyllä itse ainakin nostan Laschin kaikkien edelle. Tulee Euroopasta ja tietää millaista kiekkoa täällä pelataan. Pelannut saakelin kovalla tasolla useamman vuoden. Voittanut pystejä niin itse kuin joukkueen kanssa.
Toki Texier tuntee myös Liiga-kiekon mutta saapa nähdä nähdäänkö miestä edes koko Liigassa. Bemström toki on pelannut SHLää ja viime kauden NHLää mutta silti eka kausi Suomessa. Sitten taas suomalaisia paluumuuttajia niin en itse ketään heistä nostaisi Laschin edelle.
Näin siis kovimpana pelaajana. Useampi pelaaja on sitten ehkä kokonaisvaltaiselta panokseltaan joukkueelle tärkeämpi, kuin mitä Lasch Pelicansille. Mutta yksittäisenä pelaajana omaan makuun se kovin.