FutureHockey
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS - Connorit Bedard & McDavid
Vitali Abramov, Jukurit.
Ennakoin että ehkäpä jopa kovin, Top-3 vähintään kuitenkin
Ennakoin että ehkäpä jopa kovin, Top-3 vähintään kuitenkin
Itse pidän jopa todennäköisenä että joku / jotkut menevät Koskirannan edelle. Liiga on jopa poikkeuksellisen kovatasoinen ainakin syyskaudella.Tosin yksikään amerikan vahvistus ei mene Koskirannan edelle, mutta hyviä poikia varmasti hekin.
Taidollisesti varmasti, mutta pyrin katsomaan kokonaisuutta ja sitä, että mm. JarnoBoy pelaa Saipassa 100% varmuudella koko kauden ja mikä tärkeintä, pelaa aivan varmasti täydellä sydämellä. Mutta joo, kova on taso varmasti syksyllä.Itse pidän jopa todennäköisenä että joku / jotkut menevät Koskirannan edelle. Liiga on jopa poikkeuksellisen kovatasoinen ainakin syyskaudella.
Tämä on myös hyvä pointti. Tavallaan jos joku haluaisi niin voisi arvottaa näitä pelureita sen mukaan kumman ottaisi omaan jengiinsä: superhyvän syksyksi vai perushyvän koko kaudeksi.Taidollisesti varmasti, mutta pyrin katsomaan kokonaisuutta ja sitä, että mm. JarnoBoy pelaa Saipassa 100% varmuudella koko kauden ja mikä tärkeintä, pelaa aivan varmasti täydellä sydämellä. Mutta joo, kova on taso varmasti syksyllä.
Jaa, onko? Sitä vaan että onko tuo siirtynyt jo?Tämä on ilmeisesti niin väsähtänyt ketju, etteivät stadilaiset viitsi itse kirjoittaa, mutta onhan Emil Bemström selkeästi kovin hankinta.
On pelkkä huhu kunnes jotain virallista kerrotaan. Oletusarvoisesti aika lyhyt keikka Suomeen jos nyt edes tulee. Erinomainen pelaaja toki.Tämä on ilmeisesti niin väsähtänyt ketju, etteivät stadilaiset viitsi itse kirjoittaa, mutta onhan Emil Bemström selkeästi kovin hankinta.
Juu en mäkää ymmärrä miks tänne jotain parin kuukauden lainapelaajia pitäis nostaa.On pelkkä huhu kunnes jotain virallista kerrotaan. Oletusarvoisesti aika lyhyt keikka Suomeen jos nyt edes tulee. Erinomainen pelaaja toki.
Toki mikä ettei jos tulee siirtorajalla ja ratkaisee mestaruuden.Juu en mäkää ymmärrä miks tänne jotain parin kuukauden lainapelaajia pitäis nostaa.
Näistä kahdesta selkeästi Audette.Kumpi on kavempi Bemstrom vai Texier?
On näitä tänne aiemminkin laitettu.Nää lainat on kyllä vähän niin ja näin. Mielestäni ei voi verrata sellaisten kanssa, kenellä on koko kauden sopimus.
Täytyy kuitenkin muistaa, että Merkley ja Borgman jää, kun Texier ja Bemström lähtee.
Ei kai Merkleyn ja Borgmanin jäämiset ihan satavarmaa kuitenkaa ole? Eikö noissa sopimuksissa ollut NHL-optio olemassa?