Eihän se laina ole, kun kyse ei ole lainasta. Itse ainakin pidän todennäköisenä, että jatkaa Ässissä kauden loppuun.Huikea hankinta liigaan, mutta vaikea laskea näitä mukaan kovimpiin hankintoihin, jos kyseessä on isolla todennäköisyydellä vain laina.
Huikea hankinta liigaan, mutta vaikea laskea näitä mukaan kovimpiin hankintoihin, jos kyseessä on isolla todennäköisyydellä vain laina.
Kyllä minä ainakin olen jatkiksesta lukenut, että Pohjoisen Kärpät suorittavat ihan eri tasolla kuin muut. Ainakin jollakin mittarilla ovat aina edellä.Ei sovi unohtaa herra Martin St. Pierreä. AHL-keskiarvo koko uralta 0,98 PPG ja ennen Kärppiin tuloa se oli yli 1. Sai Tammikuussa 2011 Kärpistä kenkää.
Pelasi muuten NHL:ssä yhden pelin vielä sen jälkeen, kun lähti Kärpistä. Täytyykö tästä tehdä päätelmä, että Kärppiin ei kelpaa samat pelaajat, jotka kelpaavat NHL-joukkueille?
Huikea hankinta liigaan, mutta vaikea laskea näitä mukaan kovimpiin hankintoihin, jos kyseessä on isolla todennäköisyydellä vain laina.
Niin kova vahvistus, ettei joulua näe Porissa todennäköisesti. Olisin mieluummin ottanut hitusen lähtökohdiltaan pienemmän profiilin pelaajan, joka kuitenkin olisi sitoutunut suoraan koko kaudeksi.
Kunpa voisin olla itse yhtä optimistinen. Näin nuoret ekan rundin varaukset saavat kyllä mahdollisuuksia vielä noilla pistekeskiarvoilla.Eihän se laina ole, kun kyse ei ole lainasta. Itse ainakin pidän todennäköisenä, että jatkaa Ässissä kauden loppuun.
En tiedä, onko minulta mennyt jotain ohi, mutta en muista lukeneeni option koskeneen ainoastaan yhden suunnan diiliä? Ei kai auta kuin odottaa joulukuun puoliväliin asti. Toivottavasti jäisi koko kaudeksi.Meinaat että NHL-markkina muuttuu niin, että kaveri saa joulukuuhun mennessä yhden suunnan pahvin?
Pikemmin toisinpäin, kun KHL:n imu lienee koronan takia melkoisesti pienempi kuin aiemmin, niin näille rajatapauksille yhden suunnan pahvin saaminen muuttuu entistä hankalammaksi.
Todennäköisyys lainalle on tasan 0 prosenttia. Merkleyllä on sopimus ainoastaan Ässien kanssa, joten lainasiko Ässät hänet Ässiltä? Sopimuksessa on NHL-optio, jonka myötä Merkley voi ennalta asetettuun takarajaan mennessä lähteä Ässistä, mutta ainoastaan saadessaan yksisuuntaisen NHL-sopimuksen. Aivan sama tilanne, kuin Puljujärvellä oli viime kaudella Kärpissä. Oliko Pulju mielestäsi lainapelaaja viime kaudella? Identtinen sopimus kyseessä.
Nyt päätyy koronatilanteen sivuvaikutuksista johtuen. Liigaan varmaankin tulee vielä aikamoinen ryntäys näitä NHL-optiolla varustettuja ja lainapelureita tällä kaudella. SHL on kieltänyt lyhytlainat, venäläiset joukkueet ei ota lyhytlainoja tai NHL-option pelaajia ja Sveitsissäkin ulkkarikiintiön vuoksi lainat/optiot jäävät minimiin. Liiga on ykkösvaihtoehto tällä hetkellä monelle Merkleyn kaltaiselle pelurille.Harvoin tuon ikäiset AHL/NHL tapaukset päätyvät Suomeen.
AHL-vertailussa pistekeskiarvot: Ässien Merkley 0.79 vs Lukon Audette 0.52. Ei minulla muuta.
En tiedä, onko minulta mennyt jotain ohi, mutta en muista lukeneeni option koskeneen ainoastaan yhden suunnan diiliä?
Kunpa voisin olla itse yhtä optimistinen. Näin nuoret ekan rundin varaukset saavat kyllä mahdollisuuksia vielä noilla pistekeskiarvoilla.
Voi olla. Se ei silti tarkoita sitä, etteikö mies voisi tyytyä lopulta kahden suunnan sopimukseen joulukuussa, jos ei onnistu syksyn aikana antamaan sellaisia näyttöjä, joilla saisi sen yhden suunnan diilin.Ihan omana mutuiluna sanoisin, että Merkley olisi saanut kahden suunnan sopparin aika monesta jengistä.
Voi olla. Se ei silti tarkoita sitä, etteikö mies voisi tyytyä lopulta kahden suunnan sopimukseen joulukuussa, jos ei onnistu syksyn aikana antamaan sellaisia näyttöjä, joilla saisi sen yhden suunnan diilin.
Eikös mies itse jo maininnut että Ahl on tältä erää nähty. Vaikea myös nähdä että olisi mitään hyötyä tai intressiä siirtyä kesken kauden Ahl. Nuoren miehen selkein tavoite on NHL ja tässä Ässät palvelee kauden verran oikein hyvin.Voi olla. Se ei silti tarkoita sitä, etteikö mies voisi tyytyä lopulta kahden suunnan sopimukseen joulukuussa, jos ei onnistu syksyn aikana antamaan sellaisia näyttöjä, joilla saisi sen yhden suunnan diilin.
Äijähän vetää trollauksen ihan omille leveleille.Erittäin kova nimi. Ennakkoon tämänkauden kovin hankinta. Hieno haku Kerttula!
Voittaa tilastovertailussa Audetten, onnittelut kovasta hankinnasta. Varmasti on ammattimies.
Toki Ässien kannalta harmi, että yksi ukko ei kesää vielä tee, vaan kyllä Merkley jotain taustatukeakin tarvitsisi ja aika reilustikin. Mutta saapa nähdä mitä Kerttula vielä siirtomarkkinoilla touhuaa.
Äijähän vetää trollauksen ihan omille leveleille.
Pahoittelut väärästä sanamuodosta, hienoa kuitenkin, että korjasit. Lainapelaajalla tarkoitin sitä, että Merkley pelaa vain osan kaudesta Ässissä. Mitenköhän verrannollisena pidät viime kauden Puljujärveä Merkleyhin oikeasti? Tämän kauden osalta herrojen tilanteet taitavat aika samanlaiset olla, mutta eihän tuo Puljujärven tilanne sopimus sekoiluineen ollut lähellekkään samanlainen.
Edit. Jos sopimus tosiaan vaatii yhden suunnan NHL sopimuksen, niin sitten todennäkösyys täällä pelaamiseen kyllä kasvaa.