Kova kombo

  • 42 061
  • 229

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Pizza ja ananas
Pomoni on brasilialaisitalialainen ja suhtautuu pizzaan intohimolla.
Eräs kollega trollasi postaamalla Slackiin kuvan ananaspizzasta.
Pomo poisti trollaajan samantien työporukan WhatsApp-ryhmästä. Takaisin pääsi vasta kahden viikon jäähyn ja anteeksipyynnön jälkeen.
Eli ei. Pizza ja ananas eivät ole kova kombo.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Ei vaan, mikään ei sovi hernekeiton kanssa ruokajuomaksi paitsi lonkero ja lonkero ei toimi ruokajuomana minkään muun kanssa paitsi hernekeiton kanssa...
Varsinkin Saarioinen on kunnostautunut viime aikoina tässä. Köyhän miehen oliivit saa kaupan päälle.
 
Tonnikala ja Sriracha soossi. Vedän usein Yellowfin tonnikalapaloja öljyssä purkillisen välipalaksi johon sekoitan reilusti Srirachaa. Toimii!

Myös tonnikala kolmioleivän väliin lisään.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
IFK:n pelaajien väärin lausutut nimet (lausujina Mertaranta Ja Saukkonen)

Muuttin, Tallpäär ja Wiinpäär
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kalastus ja sikari.

Alkoholi ja sikari.

Normipäivänä sikari ei niinkään maistu, mutta yllä olevilla komboilla sitäkin paremmin!
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Kesäinen sää ja hikilenkki pyörällä. Toimii!
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@FASlapsi ja @heavy

Toivottavasti tässä on jonkun kauniin alku.
Se on mun ongelma, että aina ilmestyy nurkan takaa joku nobody keskustelemaan kuinka heavy sitä ja heavy tätä. Tiedän, mä oon nin huippu! En usko etttä tämäkään fäsläpsi on mun elämäni tarina kuitenkaan
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Townshend, Moon,Entwistle, Daltrey.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kävin äsken pitkästi aikaa saunassa, nyt on luureissa Bad Saunaa ja tuopissa kohta Fat Lizardin Sauna Pale Alea. En varsinaisesti suunnitellut tätä, mutta kiinnitinpä juuri huomiota.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös