Sisäliitin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
Viestin lähetti tsei_tsei
Jeeh. Vastasin jotain muuta. Sillä mun mielestä peruutuskoulussa ja erityisesti yläasteella on jotenkin tajuton meininki. Siis mieletön määrä räkänokkia samassa paikassa aiheuttaa juuri tuon peruutuskouluhomman. Monissa aineissa opetus aivan surkeeta kauhukakaroiden takia. Lisäksi hyvätkin tyypit muuttuvat helposti täysiksi runkuiksi koulupäivän ajaksi.
Kiusaajat voisi olla lähellä oikeaa vastausta, mutta mä en ollut mitenkään erityisen kiusattu. Jotain pientä tietysti välillä, kun en ollut koulun kovis ja yksi kiusaajista, mutta eipä toi sinällänsä mua häirinnyt.
Itse haluaisinkin jossain vaiheessa mennä vaikka sijaiseksi yläasteelle. Sijaisihan kun tunnetusti pomputeltiin miten sattuu. Mä haluaisin vetää niille räkänokille tunnin kunnon sotilaskurilla. Päälle vielä joku Timo Rautiaisen & Trio Niskalaukauksen fanipaita, jossa teksti "Mulle ei vittuilla". Jotenkin tuntuu, että ne miljoonat roikkohousut kaipaa vaan kuria. Sijaisena ei potkutkaan haittaisi, jos tulisi jotain valituksia.
Tästä "minulle ei vittuilla" paidasta tuli mieleen että kaveriani kiellettiin yläasteella pitämästä tällasta paitaa...rehtori uhkasi jälkkärillä ja koulusta erottamisella...