Koulumuistoja.

  • 736
  • 0

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Muistuuko teillä arvon Jatkoaikalaiset mieleen tuo "ihana"aika,jolloin opiskelitte kukin tahoillanne.Avaan nyt uuden ketjun,koskien muistoja tuosta ihanasta/helvetillisestä ajasta,jota..ainakaan allekirjoittanut ei ikävöi pätkääkään.

Jepu,jepu...lähdetään.

Kaljanjuonti on kyllä tuhonnut allekirjoittaneelta melkomoisesti aivosoluja,mutta muistuupi kuitenkin mieleen ala-aste aikoja,jolloin vielä jaksoin lukea jopa läksyjä.Välitunnit vietimme broidini kanssa tapellen kaikkia vastaan,ja jos ei vastusta saatu,niin tappelimme toisiamme vastaan.Veljeni joutuikin sitten"tarkkikselle",mikä olikin täysin oikein sille Jokeri-fanille.

Kolmannella luokalla sain ehdot matikasta,mutta kesän aikana oli paljon muuta mielenkiintoisempaa tekemistä,kun matikan harjoittelu.Ehdot menin silti suorittamaan ja perseelleen ne kyllä menivät.Pääsin silti luokalta,sillä meidän maikka taisi jollain lailla pitää tälläisesta mölyapinasta.Neljännellä sama toistui,ja silloin en jaksanut edes mennä niitä suorittamaan,luokalle jäin.Siitä tulikin mieleeni,että sille luokalle mihin jouduin,minua pidettiin jokinlaisena jalkapallo taiturina(Helvetti,mulla oli silloinkin bootsit ja farkku liivit vakiovarusteena).

Tulipa sitten ylä aste ja koulunkäyntini rupesi,miten sen nyt sanoisi,menemään melko holtittomaksi.Frendien kanssa seikkailtiin pitkin Hakunilaa,sillä aikaa kun muut pänttäsivät jotain uskontoa kaaliinsa.Yhdeksännellä luokalla me vedettiin jo frendien kanssa viinaa välitunneilla ja siitä muistuukin mieleeni,että sammuin kuviksen tunnilla.Onneksi pulpettini oli luokan perällä ja silloin nämä"kunnon"oppilaat piirtelivät jotain Mad-ukkoa.

Päättäjäispäivänä meillä oli koulun pihalla sellainen poloneesi tapahtuma(en ole tuosta nimestä niin varma)jengi pyöri siellä pihalla,pitäen toisiaan kädestä,musiikin tahdissa tietenkin.Meillä"häiriintyneillä"oli oma "poloneesi"meitä oli noin kymmenkunta nuorukaista,joilla kaikkilla oli mustat paidat päällä ja hihassa roikkui iloisesti hakaristi käsivarsinauha.Kuuntelimme mekin musiikkia,mutta meidän musiikki oli reipasta marssimusiikkia saksalaiseen tapaan.Siellä koulun pihalla me tepastelimme kuin nuoret kukot,rinta pörheänä marssimusiikin tahdissa.Opettajat eivät luonnollisesti kovin korkealle arvostaneet meidän poloneesiamme,minkä näin myöhemmin ymmärrän täysin.

Todistuksien jakamisen jälkeen opettajat juttelivat vielä plaa,plaa, plaa höpinöitä oppilaittensa kanssa,minunkin kanssa yksi naisopettaja jutteli,että voisin tulla koska vaan käymään kahvilla siellä koululla.Meninkin pariin otteeseen sinne koululle,kahvi mielessä tiätty,tahdoin toki nähdä muutaman frendinkin samaan syssyyn,no...kahvinjuonnista tai frendien näkemisestä ei sitten tullutkaan mitään,sillä molemmilla kerroilla opettajat uhkasivat soittaa poliisit,jollen poistu koulun alueelta....kiittämättömät:mad: .

Tämän jälkeen siirryin ammattikouluun,levyseppähitsaaja linjalle.Hitsipillin ehdin nähdä,ennekuin poistuin Vallilasta.Helvetti...se koulu oli täynnä Ian Gillaneita ja Ozzy Osborneja,minä olin varmaan ainoa Teddyboy koko liimanhaistajien koulussa.Yhtenä aamuna myöhästyin koulusta ja jäin sinne alakertaan katselemaan skolen menoa.Sieltä alhaalta katsottuna se koulu näytti ihan vankilalta,joten lopetin koulunkäyntini lopullisesti siihen.

Pankaapa tähän jatkoksi omia muistojanne koulunkäynnin ihanuudesta,minä tein jo osuuteni.:D :D :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös