Koulumenestyksesi?

  • 2 781
  • 32

Miten koulutuksesi meni?

  • yo, yleisarvosana L

    Ääniä: 19 10,1%
  • yo, E

    Ääniä: 23 12,2%
  • yo, M

    Ääniä: 54 28,7%
  • yo, C

    Ääniä: 20 10,6%
  • yo, B

    Ääniä: 12 6,4%
  • yo, A

    Ääniä: 3 1,6%
  • Ammatillinen koulutus

    Ääniä: 24 12,8%
  • Akateeminen loppututkinto

    Ääniä: 28 14,9%
  • Peruskoulu, keskiarvo >9,1

    Ääniä: 18 9,6%
  • Peruskoulu, ka. 8,1-9,0

    Ääniä: 46 24,5%
  • Peruskoulu, ka. 7,1-8,0

    Ääniä: 29 15,4%
  • Peruskoulu, ka. 6,1-7,0

    Ääniä: 12 6,4%
  • Peruskoulu, ka. <6,1

    Ääniä: 6 3,2%
  • Vielä jotain muuta, mitä?

    Ääniä: 12 6,4%

  • Äänestäjiä
    188

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Hannes_Ko; Eikös näitä kokeita kutsuta yleisesti kuullun arvaamiskokeiksi. Itselläni oli lukiossa ruotsi ja enkku siinä 7-8, mutta kummastakin kirjoitin ällät. Pelkällä logiikalla pystyi karsimaan pois kuullun- ja tekstikokeista pari varmaa pois ja jäljelle jäi yksi ehkä ja yksi ehkä+. Ja siitä vaan veikaamaan.
 

ifota

Jäsen
Peruskoulu ja lukio hurulla ka. molemmissa n. 7,5. Sen sai oikeastaan olemalla sopivasti paikalla. Kirjoituksiin vähän panostin tuloksena neljä e:tä ja c.
Nyt Tampereen TKK:lla, sisään soveltuvuuskokeilla (ei tarvinut lukea, suosittelen kaikille, jotka haluavat helpolla sisään) opintoviikkoja kasassa 1. vuoden jälkeen n.20.
 

MC IsoKingi B

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Peruskoulu läpi 9.2 ollessa keskiarvona.
Lukiossa tosin se sitten vähän tippui, taisipa olla 8.6
Kirjoituksissa sitten reaali L, äidinkieli L, A-englanti E, B-ruotsi M, palikkamatikka M.
Humanisti-FM:n paperit pitäisi tärähtää kouraan joskus viiden vuoden kuluttua. Insinöörit kun kuitenkin tuhoaa tämän maailman, enkä itse jaksa niitten talkoisiin ottaa osaa.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vastasin peruskoulun päästötodistuksen arvosanan olleen yli 9.1, mulla se oli 9.5 (lukuaineet 9.6 tai 9.7), koska yo-tulokset on vielä yo-lautakunnalla... Lukion päästötodistuksen ka on siinä 9.4 mut kirjoitukset eivät menneet samalla tavalla. Ehkä M:n paperit tulossa, "pahimmassa" tapauksessa C:n.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Peruskoulusta pois 8,6 keskiarvolla. Eikä siihen pahemmin töitä tarvinnut tehdä, ihan oikeasti. Kyllähän kokeissa joutui yrittämään kunnolla, mutta ilman lukuja niihin mentiin, kun miehiä kerran ollaan. Itse asiassa luin ensimmäisen kerran varsinaisesti vasta kirjoituksiin, varsinkin tytöt taitavat päntätä samalla tavalla jo yläasteella. No joo, ehkei asiassa ole kovin paljon kehumista, koska varsinkin kielissä sanojen lukeminen olisi auttanut huomattavasti. Juuri äsken englannin tunnilla tuskailin, kun olisi niin paljon kerrottavaa, mutta puhe lakkaa kun suun avaa. Surullista.

Ah, ne kirjoitukset. Magna cum laude yleisarvosanaksi. Reaali E, äidinkieli M (alle odotusten), ruotsi M (yli odotusten), englanti B ja lyhyt matematiikka C (aivan järkyttävä kämmi, tähtäin oli L:ssä kurssien ka:n ollessa 9,4)

Parhaillaan oleilen amk:ssa ja opintoviikkoja on takana ~70.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti sampio
Peruskoulusta pois 8,6 keskiarvolla. Eikä siihen pahemmin töitä tarvinnut tehdä, ihan oikeasti. Kyllähän kokeissa joutui yrittämään kunnolla, mutta ilman lukuja niihin mentiin, kun miehiä kerran ollaan. Itse asiassa luin ensimmäisen kerran varsinaisesti vasta kirjoituksiin, varsinkin tytöt taitavat päntätä samalla tavalla jo yläasteella.

Enpä voi sanoa, että voisin kehua lukeneeni ahkerasti niin yläasteella kuin lukiossakaan. Mä olen ollut tunneilla mukana ja asiat on siellä jääneet päähän, sitten kokeita edeltävänä päivänä on tullut alue luettua yleensä kerran. Lukiossa en kielten kokeisiin lukenut välttämättä ollenkaan.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Mutta minä tarkoitinkin sitä, että me pojat eli miehet olemme huomattavasti teitä naisia fiisaampia. Sinähän olet raksalla töissä, joten ei kai ole ihme, jos olet myös hieman viisaampi kuin keskivertotyttö? Ja vaikka menisitte kaikki raksalle, niin me olemme teitä paljon fiiiisaampi. Huh huh. Jutun taso laskee sitä mukaa, kun ikkunoiden pesu lähenee.
 

Shane

Jäsen
Peruskoulusta vähän reilu 8:n keskiarvo.

YO-kirjoituksista 4 x m (ruotsi, matematiikka (pitkä), äidinkieli, reaali) ja 1 x c (englanti).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös