Mainos

Koulu loppui!

• 1 426
  • 23

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Viimenkin! Viimeinkin! Olihan tätä jo odotettukin. Harmi, että vielä on yksi vuosi lukiota käymättä. Todistus ei ollut kummoinen, mieluisin yllätys oli että sain matikasta 8, todistukseni KA oli lopulta kuitenkin 7,5, itse en tuohon ole tyytyväinen koska se on laskenut viime vuodesta.

Ja nyt koulureppu pois silmistä ja heti!

theref

Jäsen
Bondra

Muistahan sitten olla vetämättä sitä havanalaista keuhkoihin! Ja kannattaa myöskin muistaa, että valkolakit kannattaa jättää tänään rauhaan, he ovat juhlansa ansainneet =)

Hauskaa kesää vaan kaikille joille loma koitti!

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
ÄÄÄHH!

Hyvä puhua. Toisilla loppuu koulu meikä lukee hikipäässä pääsykokeisiin.
Teke tiukkaa taas 2 vuoden tauon jälkeen, lukea matikkaa....
:mad:

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Onnea kaikille juhlinnan kohteille! :) Pitäkää järki päässä, housut jalassa ja kuitenkin hemmetin hauskaa! :)

Suosikkijoukkue
Hifk,Toronto Maple Leafs!
Koulu loppui..

Keskiarvo nousi vähän ja on nyt 7.6, oon helvetin ylpee ja nyt pääsee varmasti lukioon.:)
Ja tänää hirveet kännit!

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihan tyytyväinen en oo, tavote kun oli keskiarvoo nostaa. Viime vuoden keskiarvo oli 8.0 ja tän vuoden 7.9 :(

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
It's over!

Kesäloma kutsuu ja kohta myöskin city..!! Kaverini lakkiaisissa sainkin jo vähän kuohuvaa..

Menestykseeni minun pitää olla tyytyväinen, ka 8.8, ja lukuaineissa 9.0. :) Lisäksi tuli ilmaisutaidon ja historian/yhteiskuntaopin (!) stipendit. :) Tosin se hieman harmittaa, että vielä jouluna oli ka 9.0 ja lukuaineet 9.1. Mutta olen kuitenkin ehdottomasti tyytyväinen!

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Saipafan
munkin koulu loppui!MM-kisat alkoi,tuska loppui.KA 7.9,viime vuonna 8.0

Missäs ne munkit siellä teillä päin koulua käyvät? Oletko kenties jonkin luostarin noviiseja, vai oletko valinnut haastellisen berliininmunkkilinjan vadelmahillolla? Et suinkaan kuitenkaan ole vanilijamunkki? Tai peräti wiener-sellainen? Menetkö kuitenkin ensi lukukaudella donitsilinjalle?

KiLL@2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No ei multa ihan koulu loppunut, mutta kahdeksannen luokan sain juuri rämmittyä läpi. Eli vuosi vielä peruskoulua jäljellä. Keskiarvo on tällä hetkellä 8,9 :D

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Onneksi olkoon kaikille !!

Joo, onnex olkoon kaikille kesälaitumille päässeille :)

Teille, jotka olette niin nuoria, että koko kesä on pelkkää lomaa haluaisin sanoa, että nauttikaa!! Ei nimittäin aikaakaan, kun kahden ja puolen kuukauden lomat ovat vaan kaukainen muisto.

Teille, jotka olette lähdössä tänään dokaamalla juhlistamaan koulujen loppua.......äh, turha moralisoida, kuhan pysytte hengissä, ette tappele tai tee laittomuuksia niin hyvä tulee !!:D

jyp17

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
Olkaahan onnellisia te, ketkä saatte viettää täysillä vapaalla sen koko kesäloman. Tässä itsellä tuskin lomailusta voi puhua, vaikka se varsinainen loma onkin edessä, sillä kyllä se tuo koulu näin kesäisinkin päälle painaa. Heti tähän alkuun vähän töitä, sitten vähän rästiin jääneitä kokeita koulun puolesta - no, sitten vähän aikaa lomaa - mutta sitten taas muutama kesäkurssi koulussa ja tuohon syksyn alkuun jokunen portfolio ja koe pitäisi vääntää. Että tällaisia kesäsuunnitelmia tässä - mikäpäs siinä..:)

Pelikaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onnea vaan kaikille koulunsa lopettaneille, uusille ylioppilaille ja valmistuneille. Hauskat kesälomat jotka sellaselle pääsee :)

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Meitsiltä loppu koulu jo keskiviikkona viimeisen kokeen merkeissä. vielä pitäisi vuosi kestää lukiota. Syksyllä kirjoitan enkun, joten siihen pitäisi alkaa jo valmistautua.
Ei se koulu päästä otteestaan!!!!!:(
Kesä menee töitä tehdessä ja itse lomailuun jää pari viikkoa.Onneksi on noi potkupallon mm-kisat.
In Italy I trust. niin ja vielä toivottavasti huomisessa Englanti-Ruotsin pelissä, joku ruottalainen olisi hyödyksi ja teloisi Beckhamin kintut siihen kuntoon, että tämän ura loppuisi. Tekisi siinä palveluksen ihmiskunnalle:D.

Niin ja vielä onnea tämän kevään ylioppilaille. Juhlikaa nyt kunnolla ja vielä meitsinkin puolesta.

Vaicci#63

Jäsen
Viestin lähetti Predator

Missäs ne munkit siellä teillä päin koulua käyvät? Oletko kenties jonkin luostarin noviiseja, vai oletko valinnut haastellisen berliininmunkkilinjan vadelmahillolla? Et suinkaan kuitenkaan ole vanilijamunkki? Tai peräti wiener-sellainen? Menetkö kuitenkin ensi lukukaudella donitsilinjalle?

heehee!Heko heko!

Bondralle,kouluni loppui tämän lukuvuoden osalta.

93

Jäsen
lomalomalooma

65,5 kurssia 75:stä takana! Ilta meni Kaivarissa neekerien kanssa palloa potkiessa. Jossain vaiheessa istuin keskellä neekerien ja suomalaisten välistä joukkotappelua. Mä olin siinä ensin. Saatana, menisivät jonnekkin muualle tappelemaan.
Juotua:
3 X 0,5 l Carlsberg
2 X 0,33 l Budvar
0,5 l Karjala
pikkumagis
2 X 5,4 % ginilonkku
2 X 0,33 l Koff
2 X 0,5 l Koff
2 X 0,5 l Otto

Rahaa hävisi tililtä 40€oohia... Että jos ei oo yemma, mitää järkee käydä.

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Heh, tosiaan loma alkoi, nyt on kieltämättä erittäin hyvä fiilis. Arska paistaa, (no tällä hetkellä ukkostaa ja sataa), ja kaivari on lähellä!

Mä sain omaksi yllätyksekseni stipendin, keskiarvo lukuaineissa oli 9,1 ja kaikissa aineissa 9,3.
Tarkotus silti nostaa keskiarvoa ens syksynä.
Pakko päästä Norssin lukioon...

Juhlin aika railakkaasti jonkun tutuntutuntutun huvilalla lauantaina, mutta kohtuuden rajoissa! Kesä on täällä!:)

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Viestin lähetti girlzilla15
keskiarvo lukuaineissa oli 9,1 ja kaikissa aineissa 9,3.

Mä sain yläasteen päättötodistukseen 7,5 keskiarvoksi. Mä olisin pomppinut kattoon riemusta jos olisin saanut noin hyvän KA:n päättikseen. No tytöthän on keskimääräisesti parempia koulussa kuin pojat...

Suosikkijoukkue
Ilves Tampere
Re: lomalomalooma

Viestin lähetti 93

Rahaa hävisi tililtä 40€oohia... Että jos ei oo yemma, mitää järkee käydä.

No jos tämä nyt yhtään lohduttaa, niin minulla meni omien lakkiaisjuhlieni jatkoilla rahaa semmoset 100€, että näin... Ei kyllä eilen oltu köyhiä eikä kipeitä. Liekö sitten kyseessä joku luonnollinen ympyrän sulkeutuminen, kun tänään ollaan molempia.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy