Kotimaisen musiikin trivia II - palkintogaala

  • 760
  • 4

Miguel

Jäsen
Visailu on viimein saatu päätökseen, ja Kotimaisen musiikin trivian osan II kunniataulu näyttää seuraavalta:

1. DAF 151p.
2. Lakaisija 141p.
3. korkki 123,5p.

4. Claudius 117p.
5.Everton 114p.

6. Sistis 109,5p.
7. Elmeri Hautamäki 108p.
8. Viikate 100p.
9. Hank 99,5p.
10. VH87 97p.
11. heavy 91p.
12. Roku 88,5p.
13. timmi 80p.
14. E 77p.
15. MetalMac 75p.

16. PV 74p.
17. Moto 68,5p.
18. Pataprinsessa 67p.
19. Lyrinna 66p.
20. Arnold 56p.
21. Andrej 47p.
22. RB 39p.
23. ELÄKELÄINEN 26,5p.
24. Ghost 22p.
25. mikkoz 16,5p.

26. Anton 15p.
27. Schwalbe 11p.


Valitettavasti kärkitaistosta ei saatu riittävän jännittävää DAFin otettua johdon heti ensimmäisen osan jälkeen, eikä hän piikkipaikasta missään vaiheessa luopunutkaan. Myös muut mitalistit pitivät tasonsa läpi kilpailun.

Mitalikolmikon takana sen sijaan oli mielenkiintoista kamppailua. Claudius otti komean loppukirin musavisa-nestorien Evertonin ja Sistiksen ohi. Elmeri Hautamäki ei sentään kultaa huuhtonut tässä näytelmässä, mutta kovan loppurutistuksensa turvin hän oli lähellä tulla vielä Sistiksenkin ohi. Vasta kakkososaan mukaan ehtinyt Hank olisi voinut sotkea soppaa, mikäli olisi ollut valppaana alusta asti. Myös viimeisen osan ohi nukkunut E olisi voinut vaikuttaa panoksellaan sijoituksiin.

Tiukkoja taistelupareja oli. Rinta rinnan päätöskierrokselle lähteneet Roku ja heavy saivat lopulta väliinsä kahden ja puolen pisteen eron jälkimmäisen hyväksi. PV taas hyytyi MetalMacia vastaan. Satakunnan neitokaisten taistelu oli mielenkiintoinen ja äärimmäisen tiukka, Pataprinsessa oli lopulta silmäripsenmitan edellä.

Nopealla silmäyksellä katsottuna vaikuttaa siltä, että joukkuekisassa Ässät oli aivan omassa sarjassaan.

Tässähän tämä oli. Meikäläiseltä on turha odottaa uutta visailua pitkiin aikoihin, sillä knoppivarastoni on tällä erää ammennettu aika tyhjäksi. Olisihan muutamiin bändeihin liittyen miljuuna ja yksi kysymystä, mutta keskittämisessä ei ole järkeä. Eikä minulla olisi kyllä aikaakaan.

Kiitokset kaikille osallistuneille. Oli mukava heilutella tuomarin nuijaa.
 
Viimeksi muokattu:

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Fiilataan ja höylätään, pilkkua nääs.

Viestin lähetti Miguel
6. Sistis 109,5p.
7. Elmeri Hautamäki 108p.

Elmeri Hautamäki ei sentään kultaa huuhtonut tässä näytelmässä, mutta loppurutistuksensa turvin hänkin päihitti Sistiksen niukasti.

Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta ihmettelenpä kummiskin :-)

Kiitokset kisasta Miguelille ja kanssakilpailijoille. Omaan suoritukseeni olen varsin tyytyväinen. Ilman lyriikantunnistustehtäviä mitalisijakin olisi voinut olla haarukassa, nyt tuli annetuksi vähän liikaakin tasoitusta.
 

Miguel

Jäsen
Viestin lähetti Everton
Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta ihmettelenpä kummiskin :-)

Hupsista!

Melkoinen ajatuskatkos. Enpä oikein tiedä, mitä olen ajatellut. Ilmeisesti Elmerin komea loppukiri jätti meikäläiselle hehkutusvaihteen päälle. Kun piti mainostaa, että olipa ohi rutistaminen lähellä, päätin vähän amerikkalaistyyliin ylidramatisoida.

Sattuuhan näitä.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kiitokset vaan Miggelle. Oma sijoitus oli ihan kohtuullinen, sen verran täällä oli nimittäin meikäläiselle tuntemattomia artisteja mukana. Pistekeskiarvoon olen tyytyväinen, muut olivat vaan selkeästi parempia.

Hyvä visa siis.

Pitänee katsoa, miten jaksaisin avata omaa visaa. Siihen on meinaan suunniteltu jo maata mullistava pistelaskusysteemi... mutta odotellaan....
 
Kiitokset tämän visailun järjestämisestä Miguelille.

Oli erittäin mukava pähkäillä noita, ja noin korkea sijoitus on itselleni erittäin positiivinen yllätys.

Toivottavasti vielä tulee osa III.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös