No niin, on aika kolmannen kierroksen... Tähän mennessä oma veikkaussaldo pelatuista otteluista on 6/8, kun molemmilla kierroksilla olen "kierroksen helmen" laittanut väärin. Josko tällä viikolla osuisi. Kierroksen tasaisimmat väännöt pelataan sunnuntaina ja niissä otteluissa haetaan jo pieniä ratkaisuja välieriin pääsystä !
4.6 Saints - Roosters, vahva vierasvoiton haju. Kotivoitto olisi todellinen yllätys.
5.6 Butchers - Trojans, erittäin vahva ykkönen lappuun. Viime vuotista 90-0 teurastusta ei kuitenkaan toivottavasti nähdä uudelleen. Viime vuoden vastaavassa pelissä muuten Butchersin Josh Brisco teki Vaahteraliigan ennätyksen yli 90 jaardin juoksullaan.
6.6 Rajaritarit - Jaguaarit, Tiukka keskikastin vääntö. Jyväskylää en ole nähnyt tällä kaudella tositoimissa, joten tulosten perusteella laitan lappuun kotivoiton.
Wolverines - Crocodiles, Kierroksen "kärkikamppailu". Häviäjä putoaa mahdollisesti jo nyt kelkasta kun taistellaan välierien kotiedusta. Itse uskon kotivoittoon enemmän kuin vieraisiin.
Tällaista riviä tällä viikolla...
Viime kierroksella kaikki oikein, joten eiköhän jatketa samaa linjaa =)
Saints - Roosters, varma vierasvoitto, Tampere ei ole viime vuoden tasolla, johtuen pääosin pelinrakentajasta.
Butchers - Trojans, vielä varmempi kotivoitto. Trojans kamppailee jälleen liigassa säilymisestä.
Rajaritarit - Jaguaarit, kierroksen ylivoimaisesti vaikein kohde, mutta silti kotivoitto. Jaguaareilla materiaali liian kapea molemmin puolin palloa, vaikka peli muuten toimii ja näyttää kohtuullisen hyvältä.
Wolverines - Crocodiles, hyvä peli luvassa, olen aika saletti että Seinäjoki hoitaa vaikka peli yskähteli Tampereella.
Johnson, Stokes ja Doss ei vaan riitä, koska heittouhka hyvin vaatimaton, jopa olematon. Roosters piti Wolverinesin mukana viime kierroksella antamalla muutaman ison pelin huolimattomasti ja tämä tuskin toistuu Crokojen toimesta.
Lisäksi, Seinäjoen puolustus on juoksun ja heiton osalta liigan eliittiä, joten painetta & pommeja tulee varmasti joka suunnasta.
Mistäs näihin saa parhaat kertoimet?