Toejoen Veikko
Jäsen
Kenen valmentajan luotsaamana jatkislaiset haluaisivat nähdä Leijonalauman vuoden 2012 kotikisoissa?
Kuka on Suikkasen Jumala? Onko Suikkanen kristitty, vai puhutaanko kenties Allahista, Ukosta, Jahvesta vai peräti Saatanasta?Suikkasen Jumala.
Tarvitseeko tätä edes kysyä. PENTTI!
Pena naulaa faksin kattoon, heittää maalintekoon kykenemättömät fidduun kun niille ei ole käyttöä ja ottaa vaan hyvät mukaan. Suomi voittaa joka matsin 10-9. Sitten Liperissä uitetaan poikaa Höytiäisessä.
Sopis mulle, kävelymatkan päässä.2012-finaali.
Pena jauhaa jenkkiä pari numeroa liian pienessä puvussa ja ilmoittaa Kummolalle välierän jälkeen, että Leijonat pelaa finaalin vaan Mehtimäellä tai sitten ei pelaa saatana lainkaan.
Vastasin Penan koska en jaksanut lukea enempää vaihtoehtoja
Lainaan tähän toveri Evilin tyylikästä lausahdusta "Saatat olla oikeassakin. En jaksanut lukea puoliakaan, olen kännissä."
Kuka on Suikkasen Jumala? Onko Suikkanen kristitty, vai puhutaanko kenties Allahista, Ukosta, Jahvesta vai peräti Saatanasta?
Johan mie oon sanonu että Kummola voi laittaa yyveetä, mie olen valmis. Tämänhetkinen työsopimus loppuu kun Suvivirsi soi, sen jälkeen olen vapailla markkinoilla.No voihan se piru itse vastata tähän. Onko Kaitsu nähty kolkuttamassa takaovea? Jos on, niin kiinnostaisiko Evil Suomen maajoukkeen valmennuspesti?
Johan mie oon sanonu että Kummola voi laittaa yyveetä, mie olen valmis. Tämänhetkinen työsopimus loppuu kun Suvivirsi soi, sen jälkeen olen vapailla markkinoilla.
Varaan itselleni niihin kisoihin General Managerin paikan. Hoida sinä peluutus, minä hoidan sopivat pelaajat ja ruokin Jutilaa.
Tähän tarvitset sellaisen kymmenkunta apulaista ja avoimen piikin johonkin roskaruokabaariin.ruokin Jutilaa.