Kotikisat 2012 - kenen komennossa?

  • 5 081
  • 49

Kenen johdolla kotikisoihin 2012

  • Pentti Matikainen

    Ääniä: 44 22,2%
  • Juhani Tamminen

    Ääniä: 29 14,6%
  • Jukka Jalonen

    Ääniä: 16 8,1%
  • Raimo Summanen

    Ääniä: 27 13,6%
  • Hannu Aravirta

    Ääniä: 2 1,0%
  • Joku muu

    Ääniä: 80 40,4%

  • Äänestäjiä
    198

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Haluaisin nähdä "jonkun muun", mutta Jalosen hääriminen kuvioissa tuolloinkin on jopa todennäköistä.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Kyllä nyt on Aurinkokuninkaan aika viedä Suomi teesien avulla voitosta voittoon.

e: Mut jos herra Momentum jostain syystä kieltäytyisi kunniasta, ei muuta vaihtoehtoa ole kuin Jules.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Ehdottomasti Kai Suikkanen niin johan pelaajat ryntäisivät pystyssä ruotsalaisten päälle! Eiku... Mutta joo. Semmonen valmentaja joka saa Jokisen, Miettisen, Aaltosen, etc. tyttömäiset hyökkäjät ajamaan maalille. Sieltä ne maalit tehdään.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tarvitseeko tätä edes kysyä. PENTTI!

Pena naulaa faksin kattoon, heittää maalintekoon kykenemättömät fidduun kun niille ei ole käyttöä ja ottaa vaan hyvät mukaan. Suomi voittaa joka matsin 10-9. Sitten Liperissä uitetaan poikaa Höytiäisessä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Äänestin vikaa vaihtoehtoa. Eiköhän nämä matikaiset ja aravirrat ole jo nähty. Maajoukkue tarvitsee täysin uuden valmentajan. Mielellään suomalaisen, mutta ruotsalainenkin käy. Sellainen, joka pystyy muuttamaan perihärmäläisen ajatustavan "me-ollaan-hävitty-tää-matsi" talvisota-meiningiksi. Neitikiekkoilu on aikansa elänyt, nyt tarvitaan muutos rajusti ronskimpaan suuntaan, korkea taitotaso kuitenkin säilyttäen.
 

bombay

Jäsen
Zei Zei eli JJ.
Ei se Sir a fergusoninkaan urea munassa niin loistokkaasti alkanut.

Jukka näistä tappioista oppii kokoajan lisää ja suomi ottaa sen mikä sille kuuluu. eli pronssia. no ei KULTAA
 
Tarvitseeko tätä edes kysyä. PENTTI!

Pena naulaa faksin kattoon, heittää maalintekoon kykenemättömät fidduun kun niille ei ole käyttöä ja ottaa vaan hyvät mukaan. Suomi voittaa joka matsin 10-9. Sitten Liperissä uitetaan poikaa Höytiäisessä.

2012-finaali.
Pena jauhaa jenkkiä pari numeroa liian pienessä puvussa ja ilmoittaa Kummolalle välierän jälkeen, että Leijonat pelaa finaalin vaan Mehtimäellä tai sitten ei pelaa saatana lainkaan.
 
Suosikkijoukkue
Ässät

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Suikkanen on ainoa joka osaa ottaa porukasta kuin porukasta täyden potentiaalin irti. Esim tänä vuonna Jalonen ei puristanut porukasta kuin jotain seitkyt prossaa potentiaalista. Jos oikeasti halutaan menestyä niin Suikkanen ainoa vaihtoehto. Voi tosin olla, että Kaitsu pääsee penkin taakse vasta 2013, kun Jalonen ensin ryssii kotikisat.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tami Tamminen pääkoutsiksi prinsiippiensä kanssa. Eihän me voida hävitä kun universumin paras mies hoitaa meille homman kotiin. Tamin aikaan meillä on 100%:n keskittyminen ja 100%:n tulos. Teemana 60 minuutin paine.

Kakkoseksi ja mv-valkuksi Nurmisen Pasi. Ja tää nyt ihan oikeastikkin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
2012-finaali.
Pena jauhaa jenkkiä pari numeroa liian pienessä puvussa ja ilmoittaa Kummolalle välierän jälkeen, että Leijonat pelaa finaalin vaan Mehtimäellä tai sitten ei pelaa saatana lainkaan.
Sopis mulle, kävelymatkan päässä.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Kuka on Suikkasen Jumala? Onko Suikkanen kristitty, vai puhutaanko kenties Allahista, Ukosta, Jahvesta vai peräti Saatanasta?

No voihan se piru itse vastata tähän. Onko Kaitsu nähty kolkuttamassa takaovea? Jos on, niin kiinnostaisiko Evil Suomen maajoukkeen valmennuspesti?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No voihan se piru itse vastata tähän. Onko Kaitsu nähty kolkuttamassa takaovea? Jos on, niin kiinnostaisiko Evil Suomen maajoukkeen valmennuspesti?
Johan mie oon sanonu että Kummola voi laittaa yyveetä, mie olen valmis. Tämänhetkinen työsopimus loppuu kun Suvivirsi soi, sen jälkeen olen vapailla markkinoilla.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Johan mie oon sanonu että Kummola voi laittaa yyveetä, mie olen valmis. Tämänhetkinen työsopimus loppuu kun Suvivirsi soi, sen jälkeen olen vapailla markkinoilla.

Varaan itselleni niihin kisoihin General Managerin paikan. Hoida sinä peluutus, minä hoidan sopivat pelaajat ja ruokin Jutilaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös