koska viimeksi putkassa ja miksi?

• 13 920
  • 55

jukkavuorio

Jäsen
Suosikkijoukkue
ilves, musta blokki
itse viime yönä töölön kisahallissa. syynä niskottelu ja päiväsakkoja 10 kpl.

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Toissa päivänä kävin Kasarmikadun "putkassa" nauttimassa muutaman kupillisen keittoa.

Ihan aidossa putkassa viimeksi kesällä.

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Jyväskylän poliisilaitoksella, ehkäpä joskus 1997 keväällä.

Syystä että pyysin Hippoksen järjestyspäällikköä Pekka Torvista hakemaan aiheettomasti hallista poistamansa IFK-fanin takaisin sisälle.

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Viestin lähetti Pate 00
Jyväskylän poliisilaitoksella, ehkäpä joskus 1997 keväällä.

Syystä että pyysin Hippoksen järjestyspäällikköä Pekka Torvista hakemaan aiheettomasti hallista poistamansa IFK-fanin takaisin sisälle.

Itse olen ollut joskus yli vuosi sitten.Tuli pieni välien selvittely, joka kyllä kaduttaa näin jälkeenpäin.

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Viestin lähetti jukkavuorio
itse viime yönä töölön kisahallissa. syynä niskottelu ja päiväsakkoja 10 kpl.

Et vuorio ollut Linnan edessä eilen illalla?

Itse en ole ollut putkassa kertaakaan. Mitäs olette örveltäneet! Eipähän tarvii katua jälkeenpäin.

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Joskus talvella..olisiko ollut 94. Avasin pokelle - syystä jota en muista - vittuuntuneen ja sitä kautta ravintolan narikkaan kusemisen takia maijaan joutuneelle frendille ulkopuolelta Transitin takaoven - polliisien vielä selvitellessä portsarin kanssa tapahtumia - ja hän pääsi hilpaisemaan hatkaan sieltä.

Pahaksi onneksi samat kytät tulivat parin tunnin päästä tappelun vuoksi paikalle toiseen ravintolaan, jonne menimme. Muistivat perkeleet frendini ja olivat ryökäleet nähneet minutkin avaamassa sen oven ja nappasivat heti mukaan ilkeyttään.

Bob77

Jäsen
Kunnon putkassa ei ole tullut oltua, mutta laivalla vastaavassa sitäkin useammin. Ja tietysti kaikki sellaisia pieniä nokkapokkia... viimeksi joskus 2vuotta sitten.

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Talvella -98. Luonani vierailulla ollut ystäväni sai n. neljän aikaan aamuyöstä päähänsä virtsata Jyväskylän Kauppakadulle (siihen Makuunin eteen), ja paikalle kaarsi poliisiauto. Kaveri kyytiin. Kaverilla ei ollut puhelinta, eikä avaimia kämppääni, joten huolestuin hieman tilanteesta. Poliisit kehottivat minua siirtymään "perkele sinne vitun jalkakäytävälle".

Noh, ajattelimme parin muun tuttavani kanssa mennä katsomaan josko asemalta saisi asiallisempaa palvelua. Laitokselta oli juuri lähdössä poliisiauto, jonka kuljettajalta ajattelin kysäistä että mistä ovesta mahtaa kaveri sakkojen kirjoituksen jälkeen tulla. Seisahduin auton eteen ja odottelin että kaveri tulee ulos. Ne se tuli, ja alkoi huutamalla kysellä että mitä helvettiä minä siinä seison. Yrittäessäni vastata viranomainen kysäisi että "Ja mikäs helvetin opiskelija sinä olet?" Häkellyin, ehdin mumista yliopistosta jotain, ja sitten mentiin. Kun minua vietiin sisälle, kaveri pääsi ulos. Hänen ilmeensä oli kohtuullisen mielenkiintoinen.

Toki minä olin päissäni, toki minä seisahduin pysähtyneen poliisiauton eteen, toki asusteeni saattoi vaikuttaa anarkistin univormulta (semmoinen vihreä maihari jonka alla huppari), vaikka ei sitä ollut. Mutta olisi se nilkki voinut edes kuunnella asiani.

Siinä puolen päivän tienoilla silloinen putkan vartijana työskennellyt naapurini tunnisti minut ja päästi pois. Samasta kopista muuten päästettiin heti seitsemältä heppu, jolla oli silmä mustana eikä hän oikein tiennyt syytä putkassa oloonsa. Kaveri heräili kertaalleen joskus viiden tienoilla, kaiveli taskujaan, löysi salmiakkikarkkeja ja valkoisen pillerin. Tarjosi minulle salmiakkia, nappasi napin ja nukahti välittömästi.

Olen kuullut erinäisiä juttuja näistä JKL:n poliiseista, ja pääosa tuntuu olevan negatiivisia. Lappeenrannassa taas kuulema ovat hyvinkin leppoisaa sakkia, jopa erään Pulkkisen taparikollista muistuttavan lapsuusajan ystäväni mukaan. Mielenkiintoinen ero, mikä lie syynä.

Jälkeenpäin asialle ovat nauraneet kippurassa kaikki tuttuni. Olen kuulema viiden viimeisen joukossa putkaan joutumisen todennäköisyydellä mitattuna.

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
varmaanki joskus 90- luvun alus ja syynä että oltii koulunkaa tutustumas :)

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Huvittavin tapa joutua putkaan - minkä olen itse nähnyt - sattui joskus männä vuosina korson Ankkarockissa.

Semmoinen about 30v. heppu - hirveässä notkeessa toki - katseli polliiseja, kun herättelivät jotain sammunutta. Nämä kaksi kissalan poikaa eivät jaksaneet nostaa väsähtänyttä isokokoista herrasmiestä mukaansa - ja kun tuo ei tolpillaan ollenkaan kestänyt, niin soittivat lähistöltä apuja nostamaan miekkosta autoon.
Paikalle tuli sitten sellainen lähemmäksi 60v. näköinen täysin harmaahapsinen konstaapeli, jonka nähdessään tämä tilannetta katsellut heppu alkoi nauramaan aivan hysteerisesti. Toinen kyttä - siinä vaiheessa jo varsin hikisen ja hermostuneen oloinen - kysyi sälliltä, että mikäs miestä oikein naurattaa? Tämä sai käkätykseltään puristettua - sormella vanhaa kyttää osoittaen - lauseen " Vittu mikä haamu!" ja silloin nimittäin mentiin. Konstaapeleilta paloivat hermot totaalisesti ja tällä hepulla eivät tainneet jalat enää koskettaa maata, ennen kuin oli jo auton kyydissä.

Sammunut jäi siihen kavereidensa keskelle nukkumaan ja fani lähti puduun. Tutkimattomat ovat herran tiet :D

Oli sen verran koomisen näköinen tilanne, että joutui itsekin poistumaan heti paikalta ettei päässyt hihittelemällä seuraksi.

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Heh, on varmaan sitten Vantaan poliisivoimissa parantamisen varaa, koska viime ankkarockista lähti eräs neiti täysin perusteitta putkaan.
Hän hyppi ja pomppi innoissaan musiikin tahdissa, pienessä humalassa, kunnes häneltä lähti olkapää sijoiltaan.
Se oli hänelle ilmeisen yleistä koska hän ilman mitään paniikkia siirtyi taka-alalle laittamaan olkapään takaisin paikalleen.
Tässä vaiheessa kuvaan astui pari poliisi-setää sekä sairaala-tätiä.
Sairasautonkuljettaja sanoi, että nyt pitäisi lähteä sairaalaan.
Tyttö sanoi tyynesti, että ei tarvitse, kyllä hän pärjää.
Poliisi puuttui tilanteeseen ja sanoi, että lähdetäänpäs nyt vaan ja otti tyttöä kädestä kiinni.
Tyttö vetäisi käden irti poliisin kädestä ja sanoi "Vi*tu ei mulla oo mitään, ei tarvii lähtee mihinkään"
Poliisi tähän "Nyt lähetään putkaan vähän jäähdyttelemään".

Myöhemmin sain kuulla, että tytön vanhemmat tekivät poliisista valituksen, koska tämä pilasi tytön illan ja kallis sisäänpääsymaksukin tuli maksettua turhaan.

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Viestin lähetti narri #42
Heh, on varmaan sitten Vantaan poliisivoimissa parantamisen varaa, koska viime ankkarockista lähti eräs neiti täysin perusteitta putkaan.
Hän hyppi ja pomppi innoissaan musiikin tahdissa, pienessä humalassa, kunnes häneltä lähti olkapää sijoiltaan.
Se oli hänelle ilmeisen yleistä koska hän ilman mitään paniikkia siirtyi taka-alalle laittamaan olkapään takaisin paikalleen.
Tässä vaiheessa kuvaan astui pari poliisi-setää sekä sairaala-tätiä.
Sairasautonkuljettaja sanoi, että nyt pitäisi lähteä sairaalaan.
Tyttö sanoi tyynesti, että ei tarvitse, kyllä hän pärjää.
Poliisi puuttui tilanteeseen ja sanoi, että lähdetäänpäs nyt vaan ja otti tyttöä kädestä kiinni.
Tyttö vetäisi käden irti poliisin kädestä ja sanoi "Vi*tu ei mulla oo mitään, ei tarvii lähtee mihinkään"
Poliisi tähän "Nyt lähetään putkaan vähän jäähdyttelemään".

Myöhemmin sain kuulla, että tytön vanhemmat tekivät poliisista valituksen, koska tämä pilasi tytön illan ja kallis sisäänpääsymaksukin tuli maksettua turhaan.

Oliko neidin nimi Ville P....?;)

Woland

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Suomen maajoukkue
Vuosi sitten syksyllä oltiin lukiolaisristeilyllä. Pyydettiin siinä kaverini kanssa erästä engelsmannia hakemaan viinaa. Tyyppi haki viinat, toi ne hissiaulaan ja juuri kun oltiin maksamassa, niin eikös sieltä ilmestynyt muutama poliisi.
Siinä oli yksi virolainen poliisi, joka lateli hirveitä uhkauksia ja pelotteluja:"Nyt ootte pojat kusessa", "putka odottaa, kannattiko, kannattiko?" jne. Olihan se meille kilteille ja herkille pojankoltiaisille aika stressaava tilanne. Onneksemme paikalle ilmestyi kokenut suomalainen poliisi, joka otti viinamme pois, antoi jopa rahamme takaisin engelsmannilta ja päästi menemään. Virolainenkin hiljeni.

Tämän voimakkaampaa kontaktia putkaan minulla ei ole, eikä toivottavasti tule olemaankaan.

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Joskus

Samoihin aikoihin kuin Mike.Oltiin "Jemmassa"juhlistamassa uuttavuotta,pahaksi onneksi siellä oli myös Smuguja samoissa riennoissa mukana.Porukoissa tuijoteltiin toisiamme about pari tuntia ja sitten repesi.Yksi kaverini riitautui yhden kultaranteen kanssa ja siitähän se ilo irtosi,noin parikymmentä ukkoa rupesi matsaamaan Jemman takaosassa.

Minä lähdin innolla mukaan lännen meininkiin,mutta minun taisteluni loppui lyhyeen.Yksi täyteen kullattu parimetrinen korsto hyppäsi pöydän yli,sillä oli toinen käsi povarin kohdalla,joten zoomasin sitä handua koko ajan.Niinhän siinä sitten kävi,että toisella se Golden man pääsi livauttamaan mua päin pläsiä,täydellinen lyönti ja kun kultaa oli joka sormessa,niin silmäkulmahan siinä aukes,enkä juurikaan nähnyt mitään sen jälkeen.

Peräännyin takavasemmalle,eli toilettiin ehostamaan itseäni,kauan en kuitenkaan kerennyt päivetystäni hoitamaan,sillä miliisit tuli ja Julli meni.

Muistan myös elävästi yhden kerran,kun frendini kanssa oltiin Tiksissä,joskus 80 luvun lopussa.Teddypoikia kun oltiin,niin kyttien kanssa meillä ei ollut kovin hyvät välit.Tikkurilan assalla meitä pyöri joika viikonloppu kolmisenkymmentä Teddyä ja ainahan siellä tuli riitaa muitten pöllöjen kanssa.

No,me oltiin jälleen kerran menossa Assalle,tällä kertaa oltiin molemmat yllättävää kyllä selvinpäin,frendini ylitti kadun ja huusi mulle,että tuu säkin vaan kyllä sä ehdit ennen tota biiliä.Siihen pysähtyikin mustamaija ja kytät tuli ulos kyselemään kaveriltani miksi se siellä huutelee.Rasvapää joutui autoon ja saman tien putkaan,mä nauroin sitä juttua varmaan pari vuotta kaverilleni,joka ei kyllä hyvällä sitä muistele.

Putkassa se heräsi aamulla siihen,kun pisarat tipahteli sen päähän,joku spuge oli aamukusella ja frendini,tyhmä kun on,oli valinnut nukkuma paikakseen pöntön vierustan.:D :D :D

AkkeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AIK, Lugano ja Montreal Canadiens.
En o ollu putkassa koskaan. Ja hyvä niin.

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti AkkeK
En o ollu putkassa koskaan. Ja hyvä niin.

En minäkään....mutta eiköhän sekin päivä koita kun faija ja broidi pääsevät mulle siellä vittuilemaan. Molemmat siellä töissä...

Kelpie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
En kertaakaan, mutta kerran on ollut lähellä. En oikein tiedä, miten olisin niille poliiseille selittänyt sen, miksi olin humalassa aamuyöllä Hämeenlinnan kirjaston katolla parin kaverin kansa. Lintuja bongaamassa, ehkä? Eivät onneksi huomanneet meitä.

Kaivanto

Jäsen
reds1897

Mitä tai ketä ovat Smugut, Teddyt ja pöllöt? Ei nääs stadi oikein taivu.

Kaivanto

Jäsen
Ookkei, kiitokset Battleaxe. Smugut kun joku vielä selvittää, niin hyvä. Reds1897:n kuvaus heistä kuulosti ihan Michael Johnsonilta, joten viitattaisiinkohan tässä pikajuoksijoihin tai johonkin etniseen ryhmään...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy