Mainos

Koska Tommy tulee takaisin?

• 4 580
  • 34

Koska Tommy tulee maitojunalla kotiin?

• Huomenna

Ääniä: 21 13,0%
  • Viikon päästä

Ääniä: 13 8,0%
  • Kahden viikon päästä

Ääniä: 11 6,8%
  • Kuukauden päästä

Ääniä: 6 3,7%
  • Jaksaa morttikauden loppuun

• Tulee puolessä välissä takaisin

Ääniä: 5 3,1%
  • On koko 180vrk

Ääniä: 54 33,3%
  • On koko 270vrk

• On koko 362vrk

Ääniä: 9 5,6%
  • Jää töihin Puolustusvoimiin

Ääniä: 31 19,1%

• Äänestäjiä
    162

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Daespoo
Jos ei Costa Del Hyrylässä pärjää 180vrk niin sitten voi kyllä vetää ittensä jojoon.

Itse olin siellä 285vrk vuonna -95 ja tuskin meno on hirveästi muuttunut, todennäköisesti touhu on vieläkin löysempää. Ja olin sentään ihan 'oikeassa' tehtävässä, kun tsiigasi esikuntaplaneetan miesten touhuja niin alkoi oikeasti ihmettelemään että miten Suomi pärjää mahdollisessa sodassa...

Itse olin Härölässä spadena -98 ja asustelin juuri planeetalla. Sählyä pelailtiin aulassa, kun ei ollut muutakaan tekemistä. Eli ei tot. ollut rankkaa.

Härölässä järjestettiin oikein valmiudenkohotus, mutta planeetan väkeä ei otettu mukaan siihen, koska ei siitä olisi ollut mitään hyötyä. Kertoo kaiken oleellisen planeetasta.

Kyllä Tommy sen 180 kestää, varsinkin jos saa itsensä planeetalle.

Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti dude

Pitääkö meidän siis perustaa Tsemppaa Tommy ReserviUpseeriKouluun Asti, eli siis TTRUKA. Puheenjohtajaksi kelpaisi vaikka Tommyn ikuinen ihailija Suomi-Salama ja hallitukseen kiintiönaiseksi girlzilla, turvallisuutta vahtimaan Forssan virallinen sotapoliisi tommilin ja sekä Tommyn pitkäaikainen tukija niin kaukalossa kuin sen ulkopuolella, Jatkoajan virallinen sivari, Chicken-Cairns.
Jep,jep

Viestin lähetti dude

Samalla ehdotan, että yhdistyksen vuosikokous pidetän LA-Areenalla Tommyn kausikorttipaikan välittömässä läheisyydessä johtokunnan parhaaksi katsomana ajankohtana.

Kyll kyll

Viimeksi muokattu:

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Tommy vetää spollina 270 vrk ja yrittää kotiutumisensa jälkeen päteä ircissä. Koska kaverille on jäänyt rooli päälle.

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei vitun vittu.
Kirjotin just maailman pisimman viestin.

Mut sit taa paska sotilaskodin ohmo kone hajotti sen. Mun tekstin.

Mut taalla on ihan kivaa.

TJ 172.

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Itse laitoin että Tommy jää kapiaiseksi armeijaan. pääsee simputtaa muiden kuin Blues joukkueen kannattajia.

Mutta missä on Tunkki?

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Niin, 36 prosenttia vastaajista oli oikeassa.
Tai, tiesi ainakin tuon 180 päivää.

Kirjurihan musta tuli. 180.
TJ 131, 73 %.

Reilun kuukauden päästä kääntyy juna.

Yllättävän helppo setti ollu koko intti.
Helposti menee tuo 180 vrk.

Olivat kyllä ensiksi pitämässä mua 9 kk:tta siellä, onnistuin puhumaan itseni ulos siitä hommasta.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Veikkaan, että Tommy siirtyy puolustusvoimien orkesteriin rumpaliksi, mihin ex-pitkätukalla on loistavat valmiudet taustansa vuoksi; puolustusvoimien musiikkijoukkojen lisäksi ainoastaan Espoon LA-areena on onnistunut yhdistämään rummutuksen, aneemisen tunnelman ja miesvaltaisen kantaporukan.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti Tommy
Kirjurihan musta tuli. 180.
TJ 131, 73 %.
Sul on poika enemmän valtaa kuin yhdelläkään AU:lla siellä (pl. tsto-au) eli käytähän sitä hyväksesi... Hemmot lahjoo ettet nakita niitä mihinkään typerään...

T: toinen kirjuri

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Tervetuloa reserviin...

...kertauskutsua odottelemaan. No ei, tervetuloa siviilielämän pariin ja tukkaa kasvattamaan!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy