Koronavilkku-sovellus

  • 2 456
  • 14

Löytyykö puhelimesta Koronavilkku?


  • Äänestäjiä
    49
  • Poll closed .

MegaForce

Jäsen
Olen ladannut. Suosittelen mikäli käyttää julkista liikennettä tai pyörii missä tahansa kaupungilla/lätkämatseissa. Eihän siitä mitään hyötyä ole jos ihmiset eivät sitä lataa, eikä siinä ole mistään kiinnostuksesta kyse.
 
Viimeksi muokattu:

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Huvikseen voisi seurata miten se toimii, mutta muuten en koe tarvitsevani varsinaisesti. En juuri liiku muutenkaan missään töiden ja ruokakaupan lisäksi.

Katsotaan sitten viim. kun liiga alkaa,
Ellen ole ennen sitä kokeillut.
 
Viimeksi muokattu:

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Minulla on niin vähän sovelluksia luurissa, että tulihan tuo käyttöön otettua. Akku on ilman tuota kestänyt lataamatta kaksi päivää, joten tuskin tulee niitäkään ongelmia.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
En viitti ottaa kantaa. Jokuhan saattaa vaikka pahoittaa mielensä siitä että sanon mitä ajattelen.

Sen mä voin kyllä sanoa, että jos joku kokee koronavilkun tarpeelliseksi, niin senkus lataamaan. Varmasti tarpeellinen sovellus niille ketkä sen tarpeelliseksi kokevat.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Kyllä latasin. Pienehkö sovellus ja ei vaadi luurilta/käyttäjältä oikein mitään. Joten en näe mitään syytä olla lataamatta sovellusta. Hyötyä tästä voi kuitenkin olla, mitä enemmän ihmisiä tämän ottaa käyttöön ja saadaan altistuksia jäljitettyä tämän kautta. Näen vain positiivisia puolia tässä.
 

A Siente

Jäsen
Latasin, mutta poistin seuraavana päivänä, eli ei löydy enää. Tuli liian epäluottavainen olo sovelluksen todellisesta turvallisuudesta. Sen verran saanut huomiota, että ihan varmasti hakkerit yrittävät jo hyötyä sovelluksen käyttäjistä jollain tavalla. Voin olla vainoharhainen, mutta joskus on parempi luottaa omiin tuntemuksiin. Ei tästä mitään merkittävää hyötyä muutenkaan ole, jos vasta kahden viikon päästä saan tietää että jollain on korona.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mää oon itte ladannu puhelimeen tasan kolme tämmöttistä äppiä, eli ratsastan trendin aallonharjalla. S-pankki, Livetulokset ja PIKI. Laskintakin oon käyttäny mutta se oli vakiona. Nii ja ei. En lataile mitään vitun koronaspedeilyjä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Punainen varoitusteksti ilmestyi.
Tuliko että:

"WARNING!!! You might be infected! More information: Click here to register now for only 29,99€ per month!"
 

MegaForce

Jäsen
Oi voi. Taas 14vrk karanteeni?
 

Liitteet

  • Screenshot_20210413-150726_Koronavilkku.jpg
    Screenshot_20210413-150726_Koronavilkku.jpg
    164 KB · kertaa luettu: 177
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös