Mä komppaan muita palstaveljiä näissä kokemuksissa. Mullehan kävi keväällä siten, että olin ostamassa kausikorttia netistä Smartumilla. Syystä X Lippupiste ei suostunut kuitenkaan tunnistamaan Smartum-korttiani. Laitoin toimistolle mailia, että haluan uusia kausikorttini Smartumilla, miten onnistuu. Ei kuulemma onnistunut mitenkään, koska JYP-kioski ja toimisto olivat kiinni koronan vuoksi. Sovittiin sitten siinä maililla, että he ovat minuun yhteydessä kunhan toimisto avaa ovensa ja koronarajoitukset hellittävät. Tätä viestiä jäin sitten odottamaan. Tämä tapahtui huhtikuussa.
Kesäkuun alussa laitoin muistutusviestin, että onko jo toimisto auki. Ei vastausta. Uudestaan heinä-elokuussa. Ei vastausta.
Vasta kun tällä foorumilla valittelin ääneen, että onko toimisto yhä lomautettuna vai miksei minulle vastata, niin sain parin päivän viiveellä vastauksen sähköpostiini. Olen jo aiemmin huomannut että JYP lukee tätä palstaa. Sain lopulta vastauksena jonkun yhden lauseen viestin "joo tule maksamaan kausikortti toimistolle". Lopulta sain toimistolla kausikortin maksettua, joskin meinasivat nyhtää minulta ensiksi sen hetken hinnan, vaikka maililla oli sovittu että saan kortin huhtikuun halvimmalla hinnalla (koska JYPin päästä eivät kyenneet ottamaan maksua vastaan).
Näihin kokemuksiin peilatessa on vaikea uskoa sitä, että Liiga-seurat pelkäävät vähäisiä pääsylipputuloja ja ihmettelevät vähäistä kausarimyyntiä. Täytyy olla aika kovan luokan fani, että jaksaa pommittaa toistuvasti seuraa jotta saa kiikuttaa sinne rahaa. Toimistolla näyttää liikkuvan vielä Tynin haamu, joka toitottaa kaikille tuotteen myyvän itse itsensä.