Niin yritti, ja näytti että myös Halosen maila oli tiellä.Tossa itse katsoin, että Mäkisellä oli kyllä yritys päästä pois tilanteesta, mutta IFK:n kaveri piti pihdeissä. No, nää voi nähdä kahdella tavalla ja oli tietty maalivahdin alueella.
Niin yritti, ja näytti että myös Halosen maila oli tiellä.Tossa itse katsoin, että Mäkisellä oli kyllä yritys päästä pois tilanteesta, mutta IFK:n kaveri piti pihdeissä. No, nää voi nähdä kahdella tavalla ja oli tietty maalivahdin alueella.
Alaspäin Rattie on laiska, mikä ei ole ongelma, jos järjestys on sovittu. Nyt vaan näyttää, ettei asiaa ole sovittu.
Tossa itse katsoin, että Mäkisellä oli kyllä yritys päästä pois tilanteesta, mutta IFK:n kaveri piti pihdeissä. No, nää voi nähdä kahdella tavalla ja oli tietty maalivahdin alueella.
Ehkä hylky oli oikea tuomio, mutta jos Mäkinen olisi heittänyt makuulle ilman maalin syntyä olisi Halonen saanut kakkosen kampista. Joskus sitä miettii että muut pelaajat ovat vastuussa omasta mailastaan paitsi maalivahti, ainakin maalitilanteessa.
Maalivahtien täytys kaikkien olla Lassiloita. Se kaveri osaa kampittaa sillai et ei oo epäselvää onko jäähy.Ehkä hylky oli oikea tuomio, mutta jos Mäkinen olisi heittänyt makuulle ilman maalin syntyä olisi Halonen saanut kakkosen kampista. Joskus sitä miettii että muut pelaajat ovat vastuussa omasta mailastaan paitsi maalivahti, ainakin maalitilanteessa.
Vuorisalolta taas kerran munaus, joka vie Ässiltä pisteet!