Koripallon MM 2023 – liveseuranta

  • 22 596
  • 413
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Espanja-Kanada kutkuttavasti 52-52. Vittu kun Ruutu ei voinu näyttää tätä.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
80-80 minuutti jäljellä
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Viihdyttävät pelit iltapäivään ja kumpaankin mieluinen voittaja.
Ajattelin kyllä, että Espanja rutiinilla ja kokemuksella olisi tämän hoitanut, mutta kyllä se saatanan kone
joskus näköjään hyytyy.
Todella hyvää koripalloa nähty näissä kisoissa ja vähän vituttaa kun "laji-ihmiset" on kipuillut puuttuvista pelaajista dissaten vähän turhaan kisoja. vielä on pudotuspelit edessä. Tykkään kyllä.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Serbia alistaa sitten kunnolla Liettuaa, todella vakuuttavaa tekemistä. Itse olen tähän asti pitänyt Serbiaa vähän arvoituksena, koska eivät ole kovin suureen testiin joutuneet, mutta en pidä enää.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Serbia alistaa sitten kunnolla Liettuaa, todella vakuuttavaa tekemistä. Itse olen tähän asti pitänyt Serbiaa vähän arvoituksena, koska eivät ole kovin suureen testiin joutuneet, mutta en pidä enää.
Itsellä otanta Serbian peleistä ehkä vähän suppea, mutta aika kova jengi on kyseessä.
Täytyy toivoa, että Kanada kaataa Slovenian kvartseissa.
Lukan hero ball ei toimi tätä Serbiaa vastaan, mutta voi toimia Kanadaa vastaaan.
Ja sitten Kanadan näkisin olevan aika ilkeä vastus Serbialle ja olisi mahdollisuus nähdä
aika maukas semi-finaali näiden välillä.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Olipa hieno loppu ja jäi loppusilausta vaille Saksan jäätyminen. Tuosta viimeisen heiton järkevyydestä voidaan käydä keskustelua, mutta oli ainakin munakas yritys. Yksi syöttö olisi kyl tuohon hyökkäykseen mahtunut
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Olipa hieno loppu ja jäi loppusilausta vaille Saksan jäätyminen. Tuosta viimeisen heiton järkevyydestä voidaan käydä keskustelua, mutta oli ainakin munakas yritys.
Kyllä mä annan Bertansille puhtaat paperit. Ei mitään takuita että saisi parempaa heittoa ja siellä kuitenkin oli koko joukkue juoksemassa kohti rimaa levypalloa kohti.

Hieno peli taas
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Harmi kun Bertans ei paremmalta paikalta päässyt heittämään, ja toisaalta kuten @kiljander tuossa yllä toteaa, niin yksi syöttö olisi viimeiseen pallonhallintaan mahtunut. Bertans toki laittoi jo tässä ottelussa useamman pussiin reilusti kaaren takaa niin ei tuo paikka hänelle huonoin ollut. Selkeästi paras puolivälierä tähän mennessä, vaikka toki tuota Serbian puolustamista olikin kiva katsella.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas



Tossa toi viimeinen tilanne. kyllä mun mielestä Bertans teki oikean valinnan, ei oikein ollut syöttö linjaa ja ei se ribakaan kaukana ollut.

Tossa voi tietenkin jossitella miksi kukaan Latvian pelaajista ei painanut keskikaistaa pitkin täysillä kohti rimaa ja tarjonnut syöttöpaikkaa, mutta sen verran nopeasti noi tilanteet tulee ja varmaan alkoi aika väsynyttä miestäkin olemaan kentällä.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia

Kuuukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi




Tossa voi tietenkin jossitella miksi kukaan Latvian pelaajista ei painanut keskikaistaa pitkin täysillä kohti rimaa ja tarjonnut syöttöpaikkaa, mutta sen verran nopeasti noi tilanteet tulee ja varmaan alkoi aika väsynyttä miestäkin olemaan kentällä.

Se tuossa ihmetytti itsekin, että jos joukkue saa tappioasemassa, 8 sekuntia ennen pelin loppua pallon omassa päässä, niin miten voi olla että neljä pelaajaa jää vain ihmettelemään. Varmasti väsynyttä ukkoa on kentällä, mutta Bertansin jälkeen seuraava ukko ylittää keskiviivan vasta 4,8 sekuntia ennen loppua. Bertans tosin oli tuossa kohtaa heiton jo lukinnut ja sinänsä oikea valinta tuolla hetkellä.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.



Tossa toi viimeinen tilanne. kyllä mun mielestä Bertans teki oikean valinnan, ei oikein ollut syöttö linjaa ja ei se ribakaan kaukana ollut.

Tossa voi tietenkin jossitella miksi kukaan Latvian pelaajista ei painanut keskikaistaa pitkin täysillä kohti rimaa ja tarjonnut syöttöpaikkaa, mutta sen verran nopeasti noi tilanteet tulee ja varmaan alkoi aika väsynyttä miestäkin olemaan kentällä.

Joo samaa mieltä lopulta uusinnan perusteella. Väsyneitä äijiä eikä aikalisämahdollisuutta
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Jos eilen oli laimeat puolivälieräpelit niin nää Saksa-Latvia ja Kanada-Slovenia on ollu ihan jotain muuta!
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Doncic kyllä hankkii huikealla osaamisellaan virheitä ja avaa muille pelaajille tiloja, mutta onhan tuo omaan silmään välillä aika kauhean näköistä, miten Slovenian peli seisahtuu kun Luka on pallossa.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Tökkiikö muilla Ruudun lähetys?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös