Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Espanja-Kanada kutkuttavasti 52-52. Vittu kun Ruutu ei voinu näyttää tätä.
Onneksi olympiakoris tulee Discoverylta. Ei kyllä ole tämä Sanoman tekeminen vakuuttanut.Espanja-Kanada kutkuttavasti 52-52. Vittu kun Ruutu ei voinu näyttää tätä.
Itsellä otanta Serbian peleistä ehkä vähän suppea, mutta aika kova jengi on kyseessä.Serbia alistaa sitten kunnolla Liettuaa, todella vakuuttavaa tekemistä. Itse olen tähän asti pitänyt Serbiaa vähän arvoituksena, koska eivät ole kovin suureen testiin joutuneet, mutta en pidä enää.
Kyllä mä annan Bertansille puhtaat paperit. Ei mitään takuita että saisi parempaa heittoa ja siellä kuitenkin oli koko joukkue juoksemassa kohti rimaa levypalloa kohti.Olipa hieno loppu ja jäi loppusilausta vaille Saksan jäätyminen. Tuosta viimeisen heiton järkevyydestä voidaan käydä keskustelua, mutta oli ainakin munakas yritys.
Tossa toi viimeinen tilanne. kyllä mun mielestä Bertans teki oikean valinnan, ei oikein ollut syöttö linjaa ja ei se ribakaan kaukana ollut.
Tossa voi tietenkin jossitella miksi kukaan Latvian pelaajista ei painanut keskikaistaa pitkin täysillä kohti rimaa ja tarjonnut syöttöpaikkaa, mutta sen verran nopeasti noi tilanteet tulee ja varmaan alkoi aika väsynyttä miestäkin olemaan kentällä.
Tossa toi viimeinen tilanne. kyllä mun mielestä Bertans teki oikean valinnan, ei oikein ollut syöttö linjaa ja ei se ribakaan kaukana ollut.
Tossa voi tietenkin jossitella miksi kukaan Latvian pelaajista ei painanut keskikaistaa pitkin täysillä kohti rimaa ja tarjonnut syöttöpaikkaa, mutta sen verran nopeasti noi tilanteet tulee ja varmaan alkoi aika väsynyttä miestäkin olemaan kentällä.
Mulla ei ainakaanTökkiikö muilla Ruudun lähetys?