red.machine
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Slovakia
Pitää kyllä fiilistellä loppuhetket uudestaan kunhan peli tulee katsottavaksi Areenaan. Huikea ottelu, vaikka parannettavaakin jäi.
Miten leuka?
Ja todellisena kliimaksina Michael "Olen betoniporsaana Temppeliaukion kirkolla" Phelps.Leuan tilanne Ralf Schumacher, eli kasvu on jiirissä. Ensi kaudella jo Michael Schumacher ja sitä seuraavana Ridge Forrester, jos leuan kasvu jatkuu odotetun lailla.
Ja todellisena kliimaksina Michael "Olen betoniporsaana Temppeliaukion kirkolla" Phelps.
Huh huh! :o Piti oikein googlaa. On siinä leukaa. Hattu päästä.Tuskin kuitenkaan kaiman Lauri "Leuka" Monosen mittoihin pääsee.
Meni tässä lätkän katselun yhteydessä ohi, mutta hölisikö tuo asiantuntija matsin aikana Markkasen peliaikaan liittyen että pääsee susijengin pelisysteemiin hiljalleen kiinni ja siksi mahdollisesti istuskeli penkillä? Melkein allekirjoituskamaa(jos noin oli) kun ottelu ratkesi Markkasen, Salinin ja Wilsonin yksilöosaamiseen. Enkä nyt hirveänä ongelmana näe muutamaa virhettä kun tuo tolkuttomasti voittavia asioita kehiin. Mutta eihän siinä. Jatkossa junnuleetä ja mörffiä enemmän pelille.
Miten leuka?
Omituinen urheiluvuosi Ranskaa vastaan kun jääkiekossa tulee pataan ja koripallossa kukistetaan.
Nojaa. Suunnilleen yhtä suuri kuin alemman keskikastin liigajoukkueen vierasvoitto Tapparasta viime kaudella. Eli yllätys, muttei mikään jymy-yllätys. Ihan näin siis kertoimia katsomalla.
Ihmettelyä ja hiljaisia hetkiä oli yllättävän paljon, koska bisnesjengi eikä lajifanaatikot kuten Bilbao/Montpellier.
Hardcore-korisjannut varmaan sanoisi, että Koperissa pidettiin todelliset laji-ihmisten bileet. Bilbaoon lähti jo sitten aika paljon meitä glory huntereita, jotka emme itse pelistä ihan hirveästi ymmärrä. Me kuunneltiin siellä kaverin kanssa baarien öisiä jälkipelejä vähän huuli pyöreenä ja yritettiin nyökytellä ikään kuin ymmärtäisimme muka taktiikoista jotain.
Mitä joukkuetta vastaan Tapparalle annettiin kotona ~92 pinnan mahkut?
Missään kunnon koostetta? Itse kotiouduin vasta, ja Fiban sivuilla oleva on pituudeltaan vaan nihkeät 1 min 30 sek ja sekin britti selostuksella.. :/
Huikea voitto anyways!
Kuinka paljon muilla joukkueilla on parhaita pelaajia mukana näissä kisoissa?
Ranskalla vaikutti olevan kova joukkue, joissa oli Euroopassa pelaavia huippuja ja ainakin yhden kaverin mainittiin pelaavan NBA:ssa (en tiedä oliko montakin). Tony Parker on jo maajoukkueessa lopettanut ja muutamia muitakin on pois loukkaantumisten tai muiden syiden vuoksi. Miten muilla mailla?
Kuinka paljon muilla joukkueilla on parhaita pelaajia mukana näissä kisoissa?