Shved on kyllä mestari kalastamaan virheitä.
Shved on kyllä mestari kalastamaan virheitä.
Näin näyttää olevan. Tämä taitavan pelaajan mahdollisuus kalastaa virheitä on minua koripallossa ärsyttävä piirre. Vaikea keksiä sääntöä sen karsimiseksi, mutta kyllä se sotii urheiluhengen tajuani vastaan.
Todellakin. James Harden on tehnyt tästä NBA:ssa taidetta:
Is JAMES HARDEN Breaking The NBA Rulebook? - YouTube
On varmaan tullut joskus aikoinaan katsottua liikaa NBA-koripalloa, kun nykyään eurokoris sykähdyttää enemmän.
Kiitokset, näin opin jälleen lisää tästä hienosta lajista.
Harden vaikuttaa kuspiältä, ei urheilumieheltä. Minä pidän säännöistä, minä kunnioitan sääntöjä. Minä en pidä sääntöjen venyttelystä.
Harden ei kuulu myöskään minun suosikkipelaajiin, mutta pakko silti kunnioittaa partamiehen taitoa. Tuollainen virheiden kalastelu vaatii juuri sitä ihan älyttömästi. Nopeassa liikkeessäkin hallitsee tilanteen niin, että pystyy vaistoillaan laskelmoimaan.
Kieltämättä näin on ja juuri tämä osaaminen, tilanteen tajuamisen kyky tekee pelaajan arvottomisen kuspiäksi vaikeaa. Sitä vain jotenkin toivoo, ettei hän alentuisi pisteitä tuolla tavalla hankkimaan, vahvuuksillaan hän saa aikaan joukkueelleen mojovan pistepotin kuitenkin.
Mutta joo: Money talks, winner takes it all, sinänsä ymmärrettävää, amatööriurheilua oli 1800-luvulla.
Plus, että Harden on vasuri. Sitähän kyselit tässä joku päivä? EM-kisoissa myös Dragic on.
e. Jos tykkäät koriksesta, niin suosittelen myös NBA:n seuraamista tuossa kuukauden päästä. Ilmaisia jälkitallenteitakin pitäisi löytyä netistä.
Dragic on aika kätevä käsistään. Donkic ollut vähän pimennossa.
Ja serbeistä, on tuo Bogdanovic tyly pallomies, Marjanovic donkkaa nousemalla varpailleen.