Ei se häiritse, mutta kyllä kun sen sukunimen näkee, niin tietää ettei se Suomalainen ole kokonaan, toisinkun joku Jokinen.
Mistä sitä tietää vaikka joku lapinpolttajanatsi olisi Jokisen isoisä?
Ei se häiritse, mutta kyllä kun sen sukunimen näkee, niin tietää ettei se Suomalainen ole kokonaan, toisinkun joku Jokinen.
Loistavaa pr:ää kyllä tekevät. En ole ainakaan itse koskaan lajia näin seurannut kuin nyt, kiitos näiden herrojen muunmuuassa.Onhan nämä koripallostarbat eli Koposet ja Salinit ihan järkyttävän aliarvostettuja urheilijoita Suomessa. Ainakin arvokisojen välillä.
Onhan nämä koripallostarbat eli Koposet ja Salinit ihan järkyttävän aliarvostettuja urheilijoita Suomessa. Ainakin arvokisojen välillä.
Tulee muuten Koposesta mieleen Petri Kontiola. Mä en tiedä miksi, mutta jotenkin samanoloisia ja tavallaan samannäköisiäkin.Onhan nämä koripallostarbat eli Koposet ja Salinit ihan järkyttävän aliarvostettuja urheilijoita Suomessa. Ainakin arvokisojen välillä.
Joo. Ja nimenomaan panikoivat keskustelufoorumilaiset voivat oppia, että merkityksetön peli voitetaan huonolla suorituksella, eikä sillä ole edelleenkään käytännön vaikutusta Suomen joukkueen keskittymiseen lauantain matsia varten.Näin. Ja toivottavasti tästäkin jotain opittiin.
Tuleeks nyt räppiä ku yhdelle vaaleelle neekerille haettiin mikki? Ei, joku tylsä Suomi-huuto vain.. höh.
Vittu mä tykkään susta. En siis mitenkään homolla tavalla, vaan miehekkäällä latinotavalla.Tuleeks nyt räppiä ku yhdelle vaaleelle neekerille haettiin mikki? Ei, joku tylsä Suomi-huuto vain.. höh.
Tietääkö joku minkä merkkisellä autolla Sasu Salin ajelee?Totta. Sen sijaan Patrik Laineen mopoauto saa ympäri vuoden otsikoita.
Totta. Sen sijaan Patrik Laineen mopoauto saa ympäri vuoden otsikoita.
Loistavasti ottaa pojat yleisön.
Mulla käy jo nyt Voittoa sääliksi.Voitolla vain yöhön.
Ai hitsi. En usko sentään, että tuollaisia toivoisi. Eniten harmittaa nyt, että minun jinxaukseni aiheutti kaverille tappiota. Tai sitten Suomi oli vaan tuon verran parempi tänään.Toiminta Bronssonin kaveri on kyl varmaan kiitollinen jinxistä. Varmaan toivoo just Markkasen kuolemaa itku silmässä.
Kansalaiskeräyksellä kolmen miljoonan euron kolehti ja mauto lahjoitetaan jääkiekkomuseoon.Jonain päivänä tuo tarunhohtoinen mauto myydään huutokaupassa satumaisella summalla.
Petteri Koponen, Sasu Salin, Timo Jutila. Vain yksi heistä on maailmanmestari.
Vittu mä tykkään susta. En siis mitenkään homolla tavalla, vaan miehekkäällä latinotavalla.
Vähän outo heitto, Ranskan koripallomaajoukkue kuitenkin hävisi tänä vuonna arvokisoissa Suomelle, vastaavasti Ranskan jääkiekkomaajoukkue voitti tänä vuonna Suomen arvokisoissa.Ja se yksi edustaa lajia, joissa maat kuten Liettua, Ranska, Saksa ja Espanja voivat vain kuvitella unissaan mestaruudesta, eikä niitä itse asiassa voisi paljoa vähempää kiinnostaa.
Onkohan Lauri Markkanen ikinä istunut mopoautossa?
Vähän outo heitto, Ranskan koripallomaajoukkue kuitenkin hävisi tänä vuonna arvokisoissa Suomelle, vastaavasti Ranskan jääkiekkomaajoukkue voitti tänä vuonna Suomen arvokisoissa.