Koripallon EM-kisat 31.8.–17.9.2017 – liveseuranta

• 135 790
  • 1 845

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Ei se häiritse, mutta kyllä kun sen sukunimen näkee, niin tietää ettei se Suomalainen ole kokonaan, toisinkun joku Jokinen.

Mistä sitä tietää vaikka joku lapinpolttajanatsi olisi Jokisen isoisä?

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Onhan nämä koripallostarbat eli Koposet ja Salinit ihan järkyttävän aliarvostettuja urheilijoita Suomessa. Ainakin arvokisojen välillä.
Loistavaa pr:ää kyllä tekevät. En ole ainakaan itse koskaan lajia näin seurannut kuin nyt, kiitos näiden herrojen muunmuuassa.

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Loistavasti ottaa pojat yleisön.

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Siis Tony Parkerin ja Rudy Gobertin Ranskan maajoukkue jäi taakse alkusarjassa?

On se kyllä huikea suoritus!

Toisaalta ei meillä ollut Teemu Selännettä eikä Saku Koivua edellisissä lätkän MM-kisoissa, joten ymmärrän Ranskan suunnattoman pettymyksen.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuleeks nyt räppiä ku yhdelle vaaleelle neekerille haettiin mikki? Ei, joku tylsä Suomi-huuto vain.. höh.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Näin. Ja toivottavasti tästäkin jotain opittiin.
Joo. Ja nimenomaan panikoivat keskustelufoorumilaiset voivat oppia, että merkityksetön peli voitetaan huonolla suorituksella, eikä sillä ole edelleenkään käytännön vaikutusta Suomen joukkueen keskittymiseen lauantain matsia varten.

Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Toiminta Bronssonin kaveri on kyl varmaan kiitollinen jinxistä. Varmaan toivoo just Markkasen kuolemaa itku silmässä.
Ai hitsi. En usko sentään, että tuollaisia toivoisi. Eniten harmittaa nyt, että minun jinxaukseni aiheutti kaverille tappiota. Tai sitten Suomi oli vaan tuon verran parempi tänään.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Toivottavasti Larkas ja Tuovi eivät kompastu punaiseen mattoon kaulaillessaan Istanbulin lentokentällä portaita alas laskeutuessa.

Deanwick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyväskylä, Seattle ja kansainvälinen kiekko
Petteri Koponen, Sasu Salin, Timo Jutila. Vain yksi heistä on maailmanmestari.

Ja se yksi edustaa lajia, joissa maat kuten Liettua, Ranska, Saksa ja Espanja voivat vain kuvitella unissaan mestaruudesta, eikä niitä itse asiassa voisi paljoa vähempää kiinnostaa.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vittu mä tykkään susta. En siis mitenkään homolla tavalla, vaan miehekkäällä latinotavalla.

HOMO!

Mua vähän alko nyt jännittää että koskakohan se Susijengi nyt tulee tänne meidän talolle asti mun käsiä läpsimään. Oletettavasti joku puol tuntia saattaa vielä mennä Areenallakin, eli luultavasti ehdin hakee A-tikkaat valmiiksi itelleni että yletän läpsimään takas ilman että koripalloilijat joutuu olee epäergonomisesti kumarassa.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Ja se yksi edustaa lajia, joissa maat kuten Liettua, Ranska, Saksa ja Espanja voivat vain kuvitella unissaan mestaruudesta, eikä niitä itse asiassa voisi paljoa vähempää kiinnostaa.
Vähän outo heitto, Ranskan koripallomaajoukkue kuitenkin hävisi tänä vuonna arvokisoissa Suomelle, vastaavasti Ranskan jääkiekkomaajoukkue voitti tänä vuonna Suomen arvokisoissa.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Deanwick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyväskylä, Seattle ja kansainvälinen kiekko
Vähän outo heitto, Ranskan koripallomaajoukkue kuitenkin hävisi tänä vuonna arvokisoissa Suomelle, vastaavasti Ranskan jääkiekkomaajoukkue voitti tänä vuonna Suomen arvokisoissa.

Kaikki kunnia Ranskan jääkiekkomaajoukkueelle, sydän on aina pienten puolella. Koriksessa kuitenkin voimasuhteet ovat vähän toisenlaisia kuten futiksessakin. Olen jatkossakin ranskalaisen kiekon puolella arvoturnauksissa, mutta Suomen voitto Ranskasta koriksessa on suhteessa about samaa lajia kuin lätkässä toisin päin.

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tiedoksi niille, jotka ihmettelevät yhteistä kannatushuutoa, että aloite siihen tuli Sasu Salinilta. Fanit tekivät niinkuin pyydettiin. Saattaa ehkä myös selittää Sasun hyvän vireen tänään - jossain vaiheessa ehkä alkoi kylmätä häviön mahdollisuus? Köh.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy