Koripallon EM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 53 328
  • 1 280

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En uskalla kattoo tätä peliä, oon huomannut että mulla nousee syke jonnekin 600 tienoille näissä Suomen koripallopeleissä. Menin äsken hermostuksissani pistämään koko Veikkaus-saldoni Espanjan voitolle, kannan siten oman korteni kekoon sen eteen että Espanja ei voita enää.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Isä-Markkasen rusketus lienee seuraava someilmiö
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
En uskalla kattoo tätä peliä, oon huomannut että mulla nousee syke jonnekin 600 tienoille näissä Suomen koripallopeleissä. Menin äsken hermostuksissani pistämään koko Veikkaus-saldoni Espanjan voitolle, kannan siten oman korteni kekoon sen eteen että Espanja ei voita enää.
Toiset pröystää jollain veromarkoilla, toiset laittaa kaiken kiinni.

Näitä miehiä me arvostamme, emmekä jälkikäteisiä veromarkkamiehiä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tää 3. kolmannes on taas ihan nitrokamaa.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Suomen pitää nostaa intensiteettiä, tämä lönköttely sopii kankeille espanjalaisille.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Nyt kusee huolella homma. Aivan hirveää, kukaan ei saa palloa koriin.
 

iLUZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Espanja on vielä toistaiseksi säästellyt Gasolin veljeksiäkin. Huonolta näyttää nyt kyllä.
Mutta Suomikaan ei ole vielä peluuttanut Möttölää eikä Klingaa.

Nyt eletään yhtä käännekohtaa pelissä. Tärkeää, että Suomi saisi Markkasen kentälle tulon myötä taas koreja aikaiseksi ja Espanjalta henkeä pois.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Tuovilta väärin sanottu "pitää päästä peliin mukaan" kun pitäisi sanoa, että "nyt kaikki peliin ja jyrätään noi pikkujätkät maan alle".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös