Mun mielestä ihan kiva. Voidaan sanoa että pudottiin finalistille, kenties jopa mestarille.Hyvä peli, harmillinen lopputulos.
Minussa on sellainen pieni - mutta vakava - eteläeurooppalaisten pallojengien antipatia.Mun mielestä ihan kiva. Voidaan sanoa että pudottiin finalistille, kenties jopa mestarille.
Jolla on jenkkipelintekijä. Kyllä Suomikin olisi mennyt tuommoisella pidemmälle. Olisi ollut naurussa pitelemistä jos Suomi olisi juoksuttanut kentälle venäläisen pelaajan, vaikka sitten vaan Ukrainaa vastaan.Mun mielestä ihan kiva. Voidaan sanoa että pudottiin finalistille, kenties jopa mestarille.
No joo, Espanja on mennyt finaaliin pääasiassa hyvän joukkuepelin ja erittäin nerokkaaan puolustuksen takia.Jolla on jenkkipelintekijä. Kyllä Suomikin olisi mennyt tuommoisella pidemmälle. Olisi ollut naurussa pitelemistä jos Suomi olisi juoksuttanut kentälle venäläisen pelaajan, vaikka sitten vaan Ukrainaa vastaan.
Kisat on kyllä osoittanut että yksi huippupelaaja per joukkue ei riitä, jos tämä pelaaja jää yksin. Brownin rooli Espanjan joukkueessa on ruokkia näitä isoja pelaajia, jotka muuten eivät saisi palloa korin alle.No joo, Espanja on mennyt finaaliin pääasiassa hyvän joukkuepelin ja erittäin nerokkaaan puolustuksen takia.
Eilenkin Espanja löysi lääkkeet Schröderin suitsimiseen toisella puoliajalla. Tietenkin voi taas sanoa että Saksa suli neljännen jakson alussa, mutta ei se sulanut vaan Espanja sai tukittua Schröderin ajot varsin tehokkaasti ja pystyi luomaan riittävästi pallon painetta, jolloin ratkaisuiden tekemiseen oli vähemmän aikaa ja tilaa.
Ja ratkaisuja joutui ottamaan Saksan kannalta väärät miehet jotka olivat vielä väärässä asemassa kentällä.
Toki Brown on iso lisä Espanjan joukkueeseen, mutta ei tuonne finaaliin minkään ostojenkin avulla Espanja mennyt. Siellä on penkin päässä kisojen paras valmennus ja kentällä Rudy joka johtaa joukkojaan paremmin kuin kukaan muu. Espanja yksinkertaisesti toteuttaa pelisuunnitelmaa paremmin kuin muut.
Silti tähtiviisikkoon tulee neljä pelaajaa joukkueista jotka putosivat puolivälierissä.
Pakko palata tähän parin päivän takaiseen viestiin, mutta eikai nyt sentään noin? Sanoisin ennemminkin päinvastoin, että välieräjoukkueista tulee tähtiviisikkoon neljä pelaajaa.
Ylen omassa oli Doncic, Markkanen, Giannis, Schröder ja Gobert. Ei sillä, että kisojen omassa näin olisi.
Okei voin hyväksyä kolmikosta Doncic-Markkanen-Giannis kaksi, mutta en kolmea. Doncicin vikan pelin nähneenä (ja pari ekaa missanneena) jätti niin kyllä niin paskan maun suuhun, että jättäisin Lukan ulos. Gobert ja Schröder sinne minunkin papereissa kuuluvat.
Mä voin selostaa. Ai, no nyt se palasi. Höh.Kääk! Teknisiä ongelmia Ylellä, selostus katosi.