Muuten loistavat kisat Susijengiltä, mutta viimeinen 20 minuuttia oli ihan karmeaa paskaa.
Kiitos Koponen ja Huff ja leppoisia eläkepäiviä.
Selan88e.comOho mustahan tuli ihan vitun rikas. Mitä mä nyt teen kaikilla näillä 11,5 eurolla?
Kyllähän Espanjalle olisi ollut katastrofi pudota Suomea vastaan. Eli ei tässä nyt jaksa kymmentä kiloa tuhkaa päälleni ripotella. Jos nää jengit pelaa kymmenen kertaa vastakkain, niin mitä, Suomi vie kolme, Espanja seitsemän?
Ostat pätkän seuraavasta Valahiihdosta.Oho mustahan tuli ihan vitun rikas. Mitä mä nyt teen kaikilla näillä 11,5 eurolla?
Paavo-kahvikuppiin rahasi eivät riitä, mutta olisiko vaikka tuollainen hyvä? Joululahjaksi itselle, puolisolle tai anopille.Oho mustahan tuli ihan vitun rikas. Mitä mä nyt teen kaikilla näillä 11,5 eurolla?
Rudyn takia Espanjalle melkein voisikin toivoa menestystä, mutta toisessa vaakakupissa painaa ostojenkki Brownin hankinta juuri ennen kisoja. Ehkäpä menen Italian vankkureissa loppukisat.Onhan Espanja edelleen pirun kova, vaikka melkein koko kultainen sukupolvi olikin poissa. Rudyltä jäätäviä kolmosia!
Näkyykö tää nyt kuitenkaan Yle Areenasta? Livetulosten mukaan pitäisi näkyä, mutten löydä Areenasta lähetystä. Vai onko vika jälleen kerran käyttäjässä, ei olisi ihan ensimmäinen kerta sekään. Mutta ihan kuin Inka olisi jälkilöylyissä käskenyt pysymään kanavalla vai muistanko ihan omiani?Kohta alkaa Saksa – Kreikka, pitäisi olla aika hyvä matsi.
Ei näy, huomenna illalla tuleva Slovenia – Puola näkyy. Välierät ja mitalipelit Yle näyttää kaikki.Näkyykö tää nyt kuitenkaan Yle Areenasta? Livetulosten mukaan pitäisi näkyä, mutten löydä Areenasta lähetystä. Vai onko vika jälleen kerran käyttäjässä, ei olisi ihan ensimmäinen kerta sekään. Mutta ihan kuin Inka olisi jälkilöylyissä käskenyt pysymään kanavalla vai muistanko ihan omiani?
Koko rahalla Ajaxin voittoa.Oho mustahan tuli ihan vitun rikas. Mitä mä nyt teen kaikilla näillä 11,5 eurolla?
Kreikan nobody tekee meidän Micket ja pussittaa puolen kentän takaa summerin soidessa.
Kreikka neljän pisteen johdossa puoliajalle. Viihdyttävä peli!
Juu, toki ilman hassutteluja annetaan vähän krediittiä.Sloukas ei o ihan nobody kuitenkaan. Olympiakosin pointti Spanioulisin manttelinperijä. Mut onhan Jantunen tietysti Jantunen. Varsinkin lahessa