Ostoskassi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Helvetin kova veto Suomelta! Ei voi muuta sanoa, ku hattua nostaa.
Noh vielä on aikaa.
Noh vielä on aikaa.
Siihen tais ratketa, paskaan heittopeliin
Koripallossa ei tasureista jaeta pisteitä ja näin luokaton jatkoaika on pelkkää paskaa. Ei tässä nyt auta "ranskantasoiset vietiin jatkoajalle".
Eli mielestäsi ei ole kova suoritus tämänpäiväinen peli Suomelta? Mun mielestäni todellakin on. Takkiin tuli mutta ei mitään hävettävää tästä pelistä.
Koripallossa ei tasureista jaeta pisteitä ja näin luokaton jatkoaika on pelkkää paskaa. Ei tässä nyt auta "ranskantasoiset vietiin jatkoajalle".
Selostaja A-J Sipilä puhui, että sensaatiomainen aloitus Suomen turnaukselle on kuivumassa kasaan. Eikö tämä jatkoajalle pääsy sitten ole sensaatio?
Kova suoritus, mutta ruma tappio.
Noh, Suomi voitti Ranskan harjoitusottelussa elokuussa, ja on muutenkin viime vuosina osoittanut pystyvänsä voittamaan muitakin huippumaita, joten mistään supersensaatiosta ei kannata puhua.
Mistä näitä sikiää, aina, joka ikinen kerta, kun Suomi tekee jotain todella hienoa urheilussa, mutta kokee karvaan tappion.
Kiitos Susijengi, huikea esitys ja kova itseluottamus boosti koko joukkueelle. Loistava avaus.
Noh, Suomi voitti Ranskan harjoitusottelussa elokuussa, ja on muutenkin viime vuosina osoittanut pystyvänsä voittamaan muitakin huippumaita, joten mistään supersensaatiosta ei kannata puhua.
Miksi Tuukka Kotti on näissä kisoissa? Miksi hän edes yrittää heittää?
Nyt on myös Koposelle todella kovatasoinen vaihtomies Wilsonissa joten ykköstähtemme taakkaa pystytään tasaamaan ilman, että pelin taso romahtaa.
Se ketä ei ollut eilisestä suomen pelistä ylpeä, on joko vammainen tai muuten vain tyhmä.Sitä vaan jaksan ihmetellä, että miten joku voi tappion jälkeen olla tyytyväinen ja ylpeä kannattamastaan joukkueesta.
Se ketä ei ollut eilisestä suomen pelistä ylpeä, on joko vammainen tai muuten vain tyhmä.
Johtiko Suomi muuten kertaakaan koko ottelussa? Lopun nousu oli huikea, mutta jatkoaika toki tosi huono. Ei kukaan varmaan tappioon ole tyytyväinen, vaan siihen miten Suomi pelasi. Ja parannettavaakin jäi.
Kai mä sit oon. Tyytyväisyys tappion jälkeen ei vaan istu minun ajatusmaailmaan.