Koripalloilusta

• 1 472
  • 26

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
seuraako ja:n ihmiset koripalloilua - ainakin näin Lahtelaisittain kausi taitaa taas huipentua finaaliin Honkaa vastaan onhan namikalla yhdentoista! (sorry Joensuulaiset ;) ottelun voittoputki - Ja Cherry valitttiin kuukauden pelaajaksi.
itse ajattelin mennä viikon päästä paikanpäälle Lahti - Kataja otteluun.

Wolves

Jäsen
kyllähän tuota on tullut seurattua koko ikä. Pelattuakin tuli aikoinaan, mutta pillimiehen hommat vei mennessään.

Suosikkijoukkue
Pelicans, Fc Lahti, Manchester United, La Lakers
Jep

Kyllä tulee seurattua tosin hiukan enemmän tuota Nba puolta mutta kyllä Namikan pelejä käyn aina silloin tällöin kattomassa ja kaikki tuki niille että Honka saisi kyytiä :)

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Olen pitänyt pöytäkirjaa about 20 Hongan(tällä kaudella) matsissa joten kaipa sitä jotenkin tulee seurattua :)
Noh Hongan "mies " en silti ole vaan sydän on vahvasti Topon, RIP, puolella. Tosin Honka pelaa tällä hetkellä erittäin viihdyttävää korista joten sitä on ihan mukava katsella. Etenkin NEBL-matsit olivat ihan hauskoja tapahtumia kv. tuomareineen jotka eivät osanneet käsimerkkejä ym. Kaikenlaista sitä tapahtuu kun istuu valmentajien välissä (etenkin kun SM-sarjassa vierailija on aina ottavassa roolissa).

NBA: ta seuraisin jos Anal plussa näkyisi, sen verran hienoa peliä siellä on. Koris on #3 penkkiurheilulajini lätkän ja futiksen jälkeen.

Aki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, mutta NHL se vasta on jääkiekkoa
seuraako ja:n ihmiset koripalloilua - ainakin näin Lahtelaisittain kausi taitaa taas huipentua finaaliin Honkaa vastaan onhan namikalla yhdentoista! (sorry Joensuulaiset ottelun voittoputki - Ja Cherry valitttiin kuukauden pelaajaksi.

Kyllähän Lahti lähtee ennakkosuosikkina, mutta... Kannattaa mennä katsomaan Katajan pelejä, pistäävät vielä Lahden ahtaalle, sellainen hurmos on päällä. Ei ole Joensuulaisissa halleissa ollut vuosiin tunnelmaa kuten Urheilutalolla keskiviikkona. Tosin huomenna räjähtää Jäähallissa...

NBA: ta seuraisin jos Anal plussa näkyisi, sen verran hienoa peliä siellä on. Koris on #3 penkkiurheilulajini lätkän ja futiksen jälkeen.

Ei näy Analilla enää NBA, valitettavasti.

sippan

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Canadiens ja Arsenal
No enpä erityisesti seuraa,mut sitä on kiva pelata.Rannikon Teemun tunnen jotenkin,ku aikoinaan oli samaan aikaan hallilla.Ja kyl vieläkin niit koriksen pelaajia tapaa hallilla viikottain.Muutaman pelin oon täl kaudel nähnyt,jotain divaripelejä Turussa.

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Viestin lähetti Aki
Ei ole Joensuulaisissa halleissa ollut vuosiin tunnelmaa kuten Urheilutalolla keskiviikkona. Tosin huomenna räjähtää Jäähallissa...

Viime lauantaina urheilutalon tunnelma oli kyllä todella vaisu, täydestä hallista huolimatta. Osansa oli tietysti Katajan heikolla esityksellä, muttei kyllä vielä Joensuun korisyleisö pysty monien muiden, vaikkapa Äänekosken liikuntahallin tai Lappeenrannan tasoiseen meininkiin.

Toivoa sopii, että Josba huomenna Oilersin yllättäisi. Toivottavasti pelistä tulee tiukka, jotta salibandyliigan ennätysyleisölle riittää huudettavaa.

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Kyllä korista tulee ihan luonnostaan seurattua, kun itse sitä pelailen. Enemmän toki NBA kiinnostaa. Voin antaa vihjeeksi, että mm. nykyiset SM-pelaajat Vesa Parviainen ja Lassi Utrio ovat seurani kasvatteja...

Wolves

Jäsen
Viestin lähetti Janos
Kyllä korista tulee ihan luonnostaan seurattua, kun itse sitä pelailen. Enemmän toki NBA kiinnostaa. Voin antaa vihjeeksi, että mm. nykyiset SM-pelaajat Vesa Parviainen ja Lassi Utrio ovat seurani kasvatteja...

Pussihukat. Ilmeisemmin.

Hese

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme
No sen verran tulee korista seurattua että käyn katsomassa sarjan parhaan yleisöjoukkueen Lappeenrannan Namikan pelejä.

Malone#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Wolverhampton Wolves
Kyllähän korista tulee seurattua, kylläkin vaan TV:n välityksellä.
Ikinä en ole käynyt katsomassa SM -tason korisottelua Suomessa.

Ensi kesänä olisi taas kova aikomus mennä johonkin katukoristurnaukseen "höntsäämään". Hml/Tre paikkakunnilta, kun vain löytyisi sopiva turneè.

Mestarit v.2002:
Suomessa Joensuun Kataja ja
NBA:ssa Utah Jazz
elämä on yllätyksiä täynnä;)

Wolves

Jäsen
Viestin lähetti Janos
HAH! Ei TODELLAKAAN!

Ilmeisesti loukkasin, kun luin kirjoituksesi hieman väärin. Tarkoitit kasvattajaseuraa joka on = Suomalainen Yhteiskoulu.

Näiköhän tunnet veljeni. Sattui valmentamaan ko. seurassa muutama vuosi sitten.

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitkään aikaan ei ole tullut seurattua. Aikoinaan pelasin itse ja kävin katsomassa HNMKY:n pelejä. Jonathan Moore oli kova äijä takavuosina. Nyttemmin kun namikalla ei ole enää edes jengiä mestikassa, on into laantunut. Ehkä joskus taas nähdään urheilutalolla huippukorista. Voishan sitä taas katsomaankin mennä muistoja verestämään, kun mahdollisuus tulee.

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Broidi pelaa Pussihukkien A-pojissa ja välillä 22-vuotiaissa, että kyllähän sitä pakolla vähän seuraa...Mut ei mua muuten kiinnosta.

pelimanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllahan sita on nyt tullu seurattua. Yliopisto koripalloa on nyt vaihtarivuoden aikana tullu seurattua. Siella ne kaikki tulevat NBA tahdet talla hetkella pelaa.

Wolves

Jäsen
Viestin lähetti girlzilla15
Broidi pelaa Pussihukkien A-pojissa ja välillä 22-vuotiaissa, että kyllähän sitä pakolla vähän seuraa...Mut ei mua muuten kiinnosta.

Mun broidi taisi olla toissakaudella broidisi valmentaja:)

Edit: Edelleen Pussihukissa valmentajana Puhuttarissa. Toissakaudella SM-kultaa 22-v.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Onpas täällä puhulaisia... Mä pelasin Puhussa vuosia.

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On tullut seurattua pian jo 20 vuotta. Korihaiden kannattaja olen, valitettavasti onnistuivat menettämään sarjapaikkansa.

Ziran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Tappara ja Le Bleu-Blanc-Rouge
K T P !!!!

Loistavaa Kotka! Tiputtakaa Honka jatkosta niin Namika Lahden mestaruus on melkein kirkossa kuulutettu.

(eihän espoolainen joukkue _saa_ pärjätä)

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Hieno peli, vaan Suomessa tasolla, joka ei juuri katsomoon innosta lähtemään. Varsinkin Turun tilanne on lähes tragikoominen.

Hetki sitten SM-hopeaa saanut seura (Piiloset tai jotain yhtä älytöntä) pudotettiin sarjatasoa vai oliko peräti paria alemmas mitättömistä veloista.

Homman tekee hauskaksi se, että ex-TuNMKY:n tirehtööreihin kuuluu paikallisia ökyrikkaita, joille seuran pelastaminen häpeältä ei olisi vienyt kovin monen päivän tiennestejä. Näkyvillä on kyllä ollut mukava olla, mutta omasta seurasta ei tosipaikan tullen välitetty.

Harvinaisen typerää on myös kannattajien näkökulmasta seurojen nimen jatkuva vaihtuminen. Antaa enemmän vaikutelman mainosmiesten leikkikehästä kuin urheilusta varsinkin kuin pelin taso Suomessa on lähinnä ylijäämäjenkkien varassa.

Suosikkijoukkue
Pelicans, Fc Lahti, Manchester United, La Lakers
Ktp

Heidän faniporukka oli aika huikee :) Lahdelle erittäin hyvä että Ktp voitti sillä mielummin Kotka finaaleihin kuin Honka ja tuntuu Owens vain sekoittavan Hongan pakkaa

Huuhaa

Jäsen
En juurikaan seuraa. Koulussa sitä on tullut pelattua, ja joskus jopa vapaa-ajallakin. Koulussa oli vaan ärsyttävää pelata kyseistä lajia, kun oli/on niin paljon monia lyhyempi, ja sitten, jos sai pallon pois, niin heti oli kyseessä joku virhe.... :mad:

Cannibal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Surkeaa..

Oli Hongan peli tänään. Vaivauduin itsekin paikan päälle, ja koskahan viimeksi Honka on kotonaan hävinnyt parillakymmenellä pisteellä?? Enemmänkin, koska se ylipäätään on hävinnyt kotonaan viimeksi? Aika uskomatonta. Puolustus ei toimi lainkaan, eikä MIKÄÄN uppoa. KTP:lla upposi kaikki. Joka ikinen kolmonen meni sisään. Lonnie Cooper oli kuin varjo itsestään eikä juuri toisella puoliskolla enää pelannutkaan. Kotkan faniryhmä piti tosiaan kovaa meteliä.

Toista kertaa en usko KTP:n pystyvän voittoon. Niin nimekäs ja kokenut porukka Hongalla on, että tästä sisuuntuneena voi kyyti Kotkassa olla aika kylmää kotijoukkueelle. Kolmea kertaa se ei yksinkertaisesti voi hävitä. Mahtoikohan joukkue lähteä vähän heikolla asenteella liikkeelle vai mikä siinä oli. No, kun Cooper saa heittonsa kulkemaan, on joukkue kuin joukkue kusessa Honkaa vastaan. Pidän finaalipaikkaa edelleenkin varmana, toivottavasti tosin joukkue ei pidä...jotta saataisiin vähän asennetta kehiin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy