Koska matkaoppaat ja valokuvat kertovat vain pääkaupunkista ja ent. pääkupungin olevan ainoita jotka seveltuvat tursteille koska siellä on propagandaa heille tyrkyttää. Kun kukaan ei ole esittänyt todisteita siitä, että olisi käynyt missään muussa kaupungissa niin melko vaikea on uskoa, että niissä kukaan olisi näin käynytkään.
Toisin sanoen, joku voisi väittää, että on käynyt atlantiksessa mutta asiasta ei ole mitään todistetta esittää ja väittää silti, että siellä on käyty.
Tämä ei johda enää mihinkään, ei uskovaisen kanssa voi asiasta keskustella varsinkin, kun olet selvästi tosissasi. Tiedän kyllä itse missä olen käynyt ja minne arvostamani matkatoimisto järjestää matkoja. Olen edelleen heidän postituslistalla ja saan säännöllisesti heiltä valokuvia ja matkaraportteja muiden ryhmien touhuista ja muuta päivitettyä tietoa miten maassa menee turismin kohdalla. Luonnollisesti politiikasta ei puhuta, koska se on muiden tahojen asia. Tai no sen verran puhutaan, että he 20 vuotta matkoja järjestäneenä pääsevät aina ensimmäisenä uusiin paikkoihin ja ovat koko ajan mukana neuvotteluissa minne seuraavaksi.
Mitä kohtaa et ymmärrä siinä, että viitisentoista vuotta sitten maassa nimenomaan ei päässyt muualle, mutta nykyään pääsee? Mistä tuo kumpuaa, mitä kohtaa et ymmärrä siinä, että vanhat matkaoppaat kertoo minne ennen pääsi ja niiden päivitetyt versiot kertoo minne nykyään pääsee? Miksi jankkaat jotain Atlantis-läppää ja väität, että todisteita ei ole esitetty?
Kysyn nyt ihan asiallisesti oletko minkä ikäinen ja mikä on koulutustasosi? (Tuohon ei toki tarvitse vastata, jos et halua, mutta muihin kysymyksiin tarvitsee.)
Mikä sinulle riittäisi todisteeksi, että ulkomaalaiset ovat nykyään käyneet maan lähes joka kolkassa? Vastaa mielummin ihan lyhyesti eikä mitään epämääräistä horinaa. Olen harkinnut uutta vierailua maahan, koska niin paljon uutta nähtävää on, esimerkiksi seuraavien talviolympialaisten yhteydessä. Ehkä tämä menee siihen, että otan sinut mukaan ja maksan matkasi. Pitäähän täysin eksynyttä palstatoveria auttaa.
Harmi, että minua ei varsinaisesti naurata tämä sekoilu, mutta onhan tämä täyttä WTC-ketjun kamaa, kun on niin massiivinen salaliitto. Vuosia toiminut ja tuhansia asiakkaita maahan vieneellä matkatoimistolla ei olekaan ollut yhtään asiakasta. Markkinoilla on myös vaikka kuinka paljon kilpailijoita, mutta nekään eivät ole päässeet turistiensa kanssa minnekään. Myöskään lukuisat maassa toimivat kansainväliset avustusjärjestöt eivät ole raportoineet mitään epäselvyyksiä, koska ne on hiljennetty ties millä keinoin.