Mutta eikös kakkonen ole tunnetusti ykkönen?Luulisi, että tältä kaudelta opittu, että jatkossa tarvitaan ennemmin ykkös- kuin kakkoshankintoja.
Mutta eikös kakkonen ole tunnetusti ykkönen?Luulisi, että tältä kaudelta opittu, että jatkossa tarvitaan ennemmin ykkös- kuin kakkoshankintoja.
Ratinen meni viime vuonna Tapparaan ja nyt Ilvekseen. Tieto varma, taas.
En yhtään ihmettelis jos iskettäis taas joku monivuotinen pahvi kaverilleKai nyt legenda Rautanen, seiskojen seiska, jatkaa meillä?
Tai sitten Kultanen löi Belzilelle viime kauden voitot, 700k, naaman eteen ja sopimus alkaa ensi kaudesta. Siksi oli tällä kaudella kuivat markkinat...Ilmeisesti D'Astousille on joku ranskaa puhuva kaveri tulossa koppiin ensi kaudeksi. Nimestä tai pelipaikasta ei tietoa. Nhl ja Ahl välimaastossa ollut Alex Belzilehän seurasi kookota Instagramin puolella jossain välissä mutta voisin kuvitella siinä olevan jo turhan iso kala tänne tullakseen.
Huhun lähteenä välikäsien kautta Dastous itse perjantai yönä pelin jälkeen, joten välttämättä en ihan viiden tähden luottoa tälle huhulle antaisi.
Tuleva jäähypörssin voittaja?Siellä oli muuten loppu viikosta ECHL:stä Joe Masonius alkanut seuraamaan Instagramin puolella Kookoota
Joe Masonius - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Joe Masonius, 1997-02-17 Spring Lake, NJ, USA USA. Most recently in the ECHL with Cincinnati Cyclones. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Mitäs palstalaiset olisivat tästä mieltä? Pelimies juuri saapumassa parhaaseen ikään ja ilmeisesti näyttää omistavan oman pään luudan ominaisuudet noilla jäähyminuuteilla ja noilla tehoilla, vaikka vetikin edelliskauden hyvin niitten osalta.Siellä oli muuten loppu viikosta ECHL:stä Joe Masonius alkanut seuraamaan Instagramin puolella Kookoota
Joe Masonius - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Joe Masonius, 1997-02-17 Spring Lake, NJ, USA USA. Most recently in the ECHL with Cincinnati Cyclones. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Peksi kyllä jakaa mielipiteet ja KooKoolla ei ole sellaista budjettia laittaa millä saadaan ylivertainen rosteri peksille. Mitä on sitten helppo peluuttaa "yli" kiekkokontrollilla. Enkä usko että Kouvolalaisilla riittää hermot mihinkään projekteihin kun on mennyt ihan hyvin.HPK-harkkamatsissa Virran Peksi käveli hallilla vastaan Pepen kanssa. Pitääkö tästä päätellä jotakin. Nyt syksyllähän pitää ensi kauden valmentaja jo lyödä lukkoon. Peksillä on mökki kuulemma Utissa, oliko sen takia hallilla, vai olisko sitä myöten jopa kiinnostusta Kouvolaan.
Peksin tulo varmaan jakaa täällä sakin 50/50 puolesta ja vastaan. Minun KooKooseen Peksi kyllä sopisi.
Minun puolestani myös Peksille tervetuloa mutta sitten pitäisi riskillä ottaa pidemmällä sopparilla ja antaa Peksille aikaa rakentaa joukkuetta ja pelitapaa. Mielestäni SaiPa vähän hätiköi antaessaan monoa niin nopeasti. Ensimmäiseen kahteen kauteen tuskin menestystä tulisi mutta sen jälkeen voisi olla mahdollista menestyä kunhan joukkue on riittävän laadukas.HPK-harkkamatsissa Virran Peksi käveli hallilla vastaan Pepen kanssa. Pitääkö tästä päätellä jotakin. Nyt syksyllähän pitää ensi kauden valmentaja jo lyödä lukkoon. Peksillä on mökki kuulemma Utissa, oliko sen takia hallilla, vai olisko sitä myöten jopa kiinnostusta Kouvolaan.
Peksin tulo varmaan jakaa täällä sakin 50/50 puolesta ja vastaan. Minun KooKooseen Peksi kyllä sopisi.
Tuli muuten mieleen että olisiko mahdollista että Salo jatkaisi vielä KooKoossa? Vai onko menossa muualle? Kyllähän vielä Salon KooKoota katselisi vuoden tai toisenkin. Vai mitä mieltä muut ovat?
Juuri näin, vihreetä happoa joka tappaa ilon pelaajista.On kyllä niin raskas kaveri pelaajille sekä koko organisaatiolle, että ei kiitos tänne.
Ei SaiPa antanut monoa. Virta itse heitti hanskat tiskiin. SaiPa yritti vielä suostutella häntä jatkamaan, mutta ei enää halunnut. Ja siksi sitten sopparin purkukin onnistui halvalla. Mutta kun jälkikäteen on kuullut, miten rikki Virta sai organisaation, en voi hyvällä tahdollakaan toivoa häntä Kouvolaan valmentamaan.Minun puolestani myös Peksille tervetuloa mutta sitten pitäisi riskillä ottaa pidemmällä sopparilla ja antaa Peksille aikaa rakentaa joukkuetta ja pelitapaa. Mielestäni SaiPa vähän hätiköi antaessaan monoa niin nopeasti.
Eipä tuolle taitaisi juurikaan edes tarvetta olla, kun sentteriosastolta löytyvät jo kärkiketjuihin hyvän tason Ottosson ja Ilomäki sekä Paajanen kolmanneksi. Lisäksi Kontiolan kuntotaso ja motivaatio lienevät mallia kyseenalainen.Mutta mitä mieltä palstatoverit olisi Konnasta kouvolassa. Saataisiin johtajuutta ja taitoa jos tosiaan on kunnossa. Tosin lappu saattaa olla rahakas millä liikkuu...