KooKoota koskevat huhut

  • 326 123
  • 1 213

Lätkä-Lasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Sparta Praha, Sodankylän Pallo, KooKoo
Tuolla yleisen puolen huhuketjussa oli huhu, että Valtteri Kakkonen olisi tulossa Kouvolaan.

Vaikuttaa kyllä niin turhalta hankinnalta jos toteutuu
Huhun todenperäisyydestä on mahdoton mennä sanomaan juuta tai jaata, mutta minä ottaisin Valtterin mieluusti joukkueeseeni. Hän on mielestäni lupaava puolustava pelaaja, joka on jäänyt aivan liian pienelle peliajalle Liigassa ja Jypissä. Hän kiinnitti huomiotani jo jokunen vuosi sitten eikä pelkästään nimi+numero-yhdistelmän vuoksi. Mies täytti vasta 23 vuotta ja saadessaan enemmän peliaikaa, hänestä saadaan hyvä lisä KooKoon alakertaan tai sitten joku muu joukkue saa, mutta Jyväskylän hän jättää taakseen.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Ratinen meni viime vuonna Tapparaan ja nyt Ilvekseen. Tieto varma, taas.
 

Ansa Paitsio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vaikka kuinka kutkuttaa niin hienoa, että KooKoo julkistaa vasta kauden jälkeen. Huhut on huhuja.

Sen verran vedän takaisin, että jatkajat voisi kyllä kertoa.
 
Viimeksi muokattu:

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Ratinen meni viime vuonna Tapparaan ja nyt Ilvekseen. Tieto varma, taas.

Ja Rautiainen HPK:hon kuulemma.

Kai nyt legenda Rautanen, seiskojen seiska, jatkaa meillä?
 

One-timer

Jäsen
Ilmeisesti D'Astousille on joku ranskaa puhuva kaveri tulossa koppiin ensi kaudeksi. Nimestä tai pelipaikasta ei tietoa. Nhl ja Ahl välimaastossa ollut Alex Belzilehän seurasi kookota Instagramin puolella jossain välissä mutta voisin kuvitella siinä olevan jo turhan iso kala tänne tullakseen.
Huhun lähteenä välikäsien kautta Dastous itse perjantai yönä pelin jälkeen, joten välttämättä en ihan viiden tähden luottoa tälle huhulle antaisi.
 

haepis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit, KooKoo, Red Wings
Ilmeisesti D'Astousille on joku ranskaa puhuva kaveri tulossa koppiin ensi kaudeksi. Nimestä tai pelipaikasta ei tietoa. Nhl ja Ahl välimaastossa ollut Alex Belzilehän seurasi kookota Instagramin puolella jossain välissä mutta voisin kuvitella siinä olevan jo turhan iso kala tänne tullakseen.
Huhun lähteenä välikäsien kautta Dastous itse perjantai yönä pelin jälkeen, joten välttämättä en ihan viiden tähden luottoa tälle huhulle antaisi.
Tai sitten Kultanen löi Belzilelle viime kauden voitot, 700k, naaman eteen ja sopimus alkaa ensi kaudesta. Siksi oli tällä kaudella kuivat markkinat...
 

One-timer

Jäsen
Siellä oli muuten loppu viikosta ECHL:stä Joe Masonius alkanut seuraamaan Instagramin puolella Kookoota
 

KooPee

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Siellä oli muuten loppu viikosta ECHL:stä Joe Masonius alkanut seuraamaan Instagramin puolella Kookoota
Tuleva jäähypörssin voittaja?
 

Rupture

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, WPG
Siellä oli muuten loppu viikosta ECHL:stä Joe Masonius alkanut seuraamaan Instagramin puolella Kookoota
Mitäs palstalaiset olisivat tästä mieltä? Pelimies juuri saapumassa parhaaseen ikään ja ilmeisesti näyttää omistavan oman pään luudan ominaisuudet noilla jäähyminuuteilla ja noilla tehoilla, vaikka vetikin edelliskauden hyvin niitten osalta.

Nopealla tilastoscouttauksella olisin tähän tyytyväinen, koska minä kaavalisin tämän Wargin korvaajaksi ja Warghan oli aivan käsittämättömän hidas. Tällä Masoniuksella on paljon pienemmät mitat mutta onko sillä väliä jos hampaaton kanukki jenkki pelaa kovalla höökillä kokoajan ja pistelee porukkaa seinille. Lyhyesti sanottuna, mitä tehokkaampi olet tässä roolissa, sitä vähemmän tarvitset pituutta ja painoa. Parempijalkainen Warg olisi erittäin mukava lisäys alapareihin. Pakistoon joku Mannisen korvaaja niin sehän alkaa näyttämään kilpailukykyiseltä niin kuin hyökkäys ja maalivahtikaksikko.

Hetkonen, näänkö mä että KooKoo on rakentamassa kilpailukykyistä rosteria? Anna mun kaikki kestää. Voiko se olla mahdollista? Johonki tää tyssää vielä [J. Andersson].
 

Nordle

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, MyPa
Vaikuttaisi ihan mielenkiintoiselta haulta. USA kehitysohjelman läpi käynyt ja U18 MM kultaa tullut aikoinaan. Yliopistosarjassa joukkueen tehokkaimpia puolustajia. Penguins draftännyt kuudennella kierroksella. Aikuisiällä lähinnä ECHL ää ja muutaman pelin AHL ää minne ei ole kuitenkaan lyönyt läpi.
Voisi kuvitella omaavan kohtuullisen potentiaalin ja suhteellisen ammattimaisen suhtautumisen tekemiseen. Viime kausien jäähyminuuttien perusteella ei myöskään turhan pehmeä pelaaja.
 

Larry David

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
HPK-harkkamatsissa Virran Peksi käveli hallilla vastaan Pepen kanssa. Pitääkö tästä päätellä jotakin. Nyt syksyllähän pitää ensi kauden valmentaja jo lyödä lukkoon. Peksillä on mökki kuulemma Utissa, oliko sen takia hallilla, vai olisko sitä myöten jopa kiinnostusta Kouvolaan.

Peksin tulo varmaan jakaa täällä sakin 50/50 puolesta ja vastaan. Minun KooKooseen Peksi kyllä sopisi.
 

sknul

Jäsen
Suosikkijoukkue
montreal canadiens,
suolahden urho.
HPK-harkkamatsissa Virran Peksi käveli hallilla vastaan Pepen kanssa. Pitääkö tästä päätellä jotakin. Nyt syksyllähän pitää ensi kauden valmentaja jo lyödä lukkoon. Peksillä on mökki kuulemma Utissa, oliko sen takia hallilla, vai olisko sitä myöten jopa kiinnostusta Kouvolaan.

Peksin tulo varmaan jakaa täällä sakin 50/50 puolesta ja vastaan. Minun KooKooseen Peksi kyllä sopisi.
Peksi kyllä jakaa mielipiteet ja KooKoolla ei ole sellaista budjettia laittaa millä saadaan ylivertainen rosteri peksille. Mitä on sitten helppo peluuttaa "yli" kiekkokontrollilla. Enkä usko että Kouvolalaisilla riittää hermot mihinkään projekteihin kun on mennyt ihan hyvin.
 

TuplaNolla

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Titaanit, sympatiat Ketterä
HPK-harkkamatsissa Virran Peksi käveli hallilla vastaan Pepen kanssa. Pitääkö tästä päätellä jotakin. Nyt syksyllähän pitää ensi kauden valmentaja jo lyödä lukkoon. Peksillä on mökki kuulemma Utissa, oliko sen takia hallilla, vai olisko sitä myöten jopa kiinnostusta Kouvolaan.

Peksin tulo varmaan jakaa täällä sakin 50/50 puolesta ja vastaan. Minun KooKooseen Peksi kyllä sopisi.
Minun puolestani myös Peksille tervetuloa mutta sitten pitäisi riskillä ottaa pidemmällä sopparilla ja antaa Peksille aikaa rakentaa joukkuetta ja pelitapaa. Mielestäni SaiPa vähän hätiköi antaessaan monoa niin nopeasti. Ensimmäiseen kahteen kauteen tuskin menestystä tulisi mutta sen jälkeen voisi olla mahdollista menestyä kunhan joukkue on riittävän laadukas.
 

Larry David

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Niin. Peksin pelitapa taitaa vaatia sitä, että ihan ekaksi resetoidaan joka jätkä ja sitten aletaan opettelemaan sitä jääkiekonpeluuta uudelleen. Se ei kaikilta onnistu ja aikaahan se vie joka tapauksessa.
 

TuplaNolla

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Titaanit, sympatiat Ketterä
Tuli muuten mieleen että olisiko mahdollista että Salo jatkaisi vielä KooKoossa? Vai onko menossa muualle? Kyllähän vielä Salon KooKoota katselisi vuoden tai toisenkin. Vai mitä mieltä muut ovat?
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Tuli muuten mieleen että olisiko mahdollista että Salo jatkaisi vielä KooKoossa? Vai onko menossa muualle? Kyllähän vielä Salon KooKoota katselisi vuoden tai toisenkin. Vai mitä mieltä muut ovat?

Eiköhän lähde rahastamaan toisaalle. Näytöillä pääsee, kun vielä runkkari sujuisi tasaisemmin.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Minun puolestani myös Peksille tervetuloa mutta sitten pitäisi riskillä ottaa pidemmällä sopparilla ja antaa Peksille aikaa rakentaa joukkuetta ja pelitapaa. Mielestäni SaiPa vähän hätiköi antaessaan monoa niin nopeasti.
Ei SaiPa antanut monoa. Virta itse heitti hanskat tiskiin. SaiPa yritti vielä suostutella häntä jatkamaan, mutta ei enää halunnut. Ja siksi sitten sopparin purkukin onnistui halvalla. Mutta kun jälkikäteen on kuullut, miten rikki Virta sai organisaation, en voi hyvällä tahdollakaan toivoa häntä Kouvolaan valmentamaan.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei Peksi oo meidän näköinen valmentaja. Eiköhän se ollut vaan mökillään tullut katselemaan peliä. Rairama varmaan vähän kokematon ykköseksi mutta jos hyvä työ jatkuu A-junnuissa niin Salon jälkeen valmennustiimiin?
 

TuplaNolla

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Titaanit, sympatiat Ketterä
Jos ei peksi kelpaa niin mitä jos meidän seuraava päävalkku olisikin Päällikkö Jokinen? Jos ymmärsin oikein niin soppari loppuu tähän kauteen Mikkelissä ja onko lähdössä sieltä? Ainakin olisi seuraava steppi uralle liigan pienimmästä seurasta liigan keskitason seuraan. Varmasti jakaa mielipiteitä puolesta ja vastaan...
 

sknul

Jäsen
Suosikkijoukkue
montreal canadiens,
suolahden urho.
Nyt kun huhuillaan ja mietitään valmentajia mitkä KooKoon pitäisi kiertää kaukaa, niin... Peksi raiskaisi koko organisaation ja OJ on varmaan jo korvamerkitty isompiin ympyröihin.

Mutta mitä mieltä palstatoverit olisi Konnasta Kouvolassa? Saataisiin johtajuutta ja taitoa, jos tosiaan on kunnossa. Tosin lappu saattaa olla rahakas, millä liikkuu...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös