Kyllähän tuo jo kuulostaisi järkyttävästi paremmalta kuin tänävuonna.Strömberg-Siikonen-Ainali-Ojantakanen. Tuo sentteristö kelpaisi kyllä, olisi "pieni" upgrade tähän kauteen. :D
Kyllähän tuo jo kuulostaisi järkyttävästi paremmalta kuin tänävuonna.Strömberg-Siikonen-Ainali-Ojantakanen. Tuo sentteristö kelpaisi kyllä, olisi "pieni" upgrade tähän kauteen. :D
Kyllähän tuo jo kuulostaisi järkyttävästi paremmalta kuin tänävuonna.
Eikös myös huhuissa pyörinyt Heikki Liedes ole aika puhdas sentteri? Korjatkaa jos olen väärässä.
Itse ainakin vastaavasti käsityksessä, että umpilaituri. Itselle tulee ensimmäisenä mieleen Toni Kähkönen pienemmällä pistepotentiaalilla. Tosin samaa luulin Strömbergistä, eli totuus voi olla mitä tahansa :DEikös myös huhuissa pyörinyt Heikki Liedes ole aika puhdas sentteri? Korjatkaa jos olen väärässä.
Täysin samaa mieltä. Noussut omassa arvoasteikossa jokavuosi ylöspäin. Kyllähän se olis kiva nähdä suuremmassakin vastuussa. Mut jos noi on sentterit. Niin sitte ykkösen ja kakkosen stunttina.Jotenkin sattuu nähdä Ojantakanen nelosessa, kun näki millaisia askeleita kaveri otti eteenpäin tällä kaudella, varsinkin keväällä. Playoffeissa aloitusprosentti taisi olla lähempänä 70%. Olisi kyllä omassa roolissaan nelosen keskellä Liigan parhaimmistoa.
Oliko tuo huhu Strömbergistä peräisin mistä? Oliko sekin tuossa KS jutussa?
Lähinnä vaan mietin, kun aika monissa hahmotelmissa mukana, vaikka lähestulkoon ainut linkki Kookooseen on se, että pelasi meillä toissakaudella.
Tietääkseni hänellä on kahden seuraavan kauden pahvi Kouvolaan.
Joku tätä muisteli jo aikaisemmin ja taisin kertoa sen jo sorsaksi. Tai näin ainakin ymmärsin, ettei olisikaan mitään sopimusta.
Kouvolan Sanomien tietojen mukaan KooKoo etsii Oskari Setäsen lisäksi toista maalivahtia Suomen rajojen ulkopuolelta.
KooKoolla Instagramissa laskuri, joka päättyy huomenna kello 10 omien laskujen mukaan. Olisiko HIFK:n tyylinen koko joukkueen julkistus vai luotetaanko vanhaan ja herätellään kiimaa hiljalleen? Varsinkin, kun ainakin Liedeksellä jatkuu vielä kausi. Itse tykkään kovasti siitä, että ilmoitellaan pari sopimusta kerrallan.
Hienoja hakuja, mutta samassa jaan kyllä omien karkaamisen huolen KSn Tapsan kanssa; Oden, Pelli, Salminen ja jopa Liikonen (Lukko) lähtevät toisaalle, omista kasvateista toki Siikonen palaa, mutta jokin ei ole kunnossa tässä hyvin tärkeässä sektorissa.
Hienoa työtä toimistolta järkyttävän vaikeassa toimintaympäristössä.
Syksyn pelaaja joka oli yksi vapaamatkustajista. Asenne pitää paljon muuttua. Erinomainen laukaus kun sitä käyttää. Iso pelaaja, mutta ei käytä kokoaan kunnolla.Nyt kun Ilves tippui, niin Antosen voisi julkaistaa nyt samalla? On kyllä erittäin mielenkiintoinen pelaaja ensi kaudeksi, mallia voi tästä kaudesta miten Antosta ei kannata peluuttaa. On täysin hyödytön nelosketjussa pelaamassa nollanollaa. Tehot tuossa roolissa taisi olla 1+1 noin 30 peliin. Sen sijaan kiekollisessa roolissa isolla vastuulla pinna per peli ja mielestäni potentiaalia on ihan sinne 50 pisteen kauteen. Tarvitsee vaan taitavat ketjukaverit ja hyökkäävän roolin. Kiekollisena hyökkäyspäädyssä on todella hyvä liigatasolle, näkee kentän hyvin ja ylivoimalla kannattaa peluuttaa maalin lähellä. Heikkoudet on kiekottomassa pelissä.
Onko kukaan muu kuullut kuisketta, että Bonsaksen lopettaisi kokonaan pelaamisen? Itse kuulin tällaista, mutta lähteen luotettavuudesta en osaa oikein sanoa mitään, kun parin välikäden kautta kuulin asiasta. Ei olisi toteutuessaan kovin hyvä juttu.
Ja kyllähän Bonsa jo ennen tuotakin huhuilua kirjoitteli IG:ssä, että nähdään syyskuussa.Taas voidaan laittaa kirjan kannet kiinni yhden huhun osalta, joka ei onneksi toteutunut.
Oli äsken Kouvolassa auto Kärppien tarroilla ja ovessa #42. Onko joku näistä junnuista vai tekeekö Rybar tuloa?