Pääsylipputuloja KooKoo on sen sijaan budjetoinut vähiten: tasan miljoonan. Esimerkiksi Sportilla tavoite on 3860 katsojalla yli 2,3 miljoonan lipputulot.
Ei KooKoon lipputulot voi missään tapauksessa olla 1,3 miljoonaa pienemmät kuin Sportilla. KooKoon kotiotteluissa runkosarjassa kävi viime kaudella 103.109 katsojaa vertailuna Sport 108.556 ja Pelicans 106.443.
KooKoota vähemmän yleisöä oli KalPalla 102.080, JYP:llä 97.565, HPK:lla 94.481, Jukureilla 87.855 ja SaiPalla 70.706.
Tämä vain osoittaa, että liigajoukkueiden budjetteja on hankalaa verrata toisiinsa. Onko tietoa kuinka paljon KooKoo on budjetoinnut aikaisempina kausina pääsylipputuloihin ja muihin tuloihin saati miten pääsylipputulot ja muut tulot ovat aikaisempina kausina toteutuneet? Tuosta varmaan voisi enemmänkin päätellä mitä tuloja minnekin on budjetoitu.
Joillakin joukkueilla esim. aitiotulot voi olla budjetoitu pääsylipputuloissa ja esim. KooKoolla muissa tuloissa. Ei pääsylippujen hinnoissa sentään noin suuria eroja ole.
Ei KooKoo missään tapauksessa tavoittele tuommoisia summia ravintolatoiminnasta. KooKoo pyörittää lähinnä lounasravintoloita. Ravintolapäällikkö Eki Syrjäsellä on pitkä kokemus ravintola-alalta, joten kyllähän hänellä on tietoa mitä lounasravintola voi tuottaa.
Jos otetaan vertailuun vaikka Hansan kiinalainen ravintola Mei Lok, jossa käy paljon väkeä lounaalla, niin eihän sielläkään ole edes liikevaihto ollut viime vuonna kuin 936.000€.