Ainakin yksi keino auttaa KooKoota on se, että ostaa fanituotteita. Ei se yksinään taloutta pelasta, mutta varmaan se jotain auttaa. Pleijarihuivin ja paidan olin laittanut tilaukseen tietysti jo aikaisemmin, mutta pitää nyt ostaa vielä jotain muutakin. Ja tottakai sieltä tulee taas se perinteinen gamewornien huutokauppa. Olen itse yhden jo tältä kaudelta ostanut, kun tapana on ostaa ainakin yksi per kausi, mutta pitäisiköhän ostaa nyt vielä toinenkin.
Noita game worneja ovat hankkineet myös firmat. Normaalisti olen katsonut sitä vähän nenänvartta pitkin, sillä tavallisella fanilla ei ole varaa maksaa paidoista niin paljon kuin firmoilla, mutta firmat voisivat nyt huutaa tämän kauden paitoja vielä innokkaammin kuin ennen. Siitä olen aivan varma, että KooKoo myy nyt kaiken mahdollisen, kun kausi jäi torsoksi.
Yhden ihmisen ratkaisut ovat tietysti talouden isossa kuvassa pieniä, mutta jos iso joukko kannattajia laittaa seuralle vähän ylimääräistä vaikka juuri fanituotteiden muodossa, niin voi sillä jotain merkitystä olla. Esimerkiksi HPK:n kannattajat ovat näköjään tuolla omalla puolellaan järjestämässä kampanjaa, että ostetaan kaikki jotain fanikamaa. Arvostan. Tehdään me täällä sama juttu.